Ayia Napa Toukokuu?

kojo

Suunniteltais lähtevämme toukokuun lopulla matkaan, onko siihen aikaan napassa olleita? Ollaan aiemmin oltu heinä ja elokuussa, jolloin porukkaa on riittänyt. Kiinnostaisi tietää, onko sesonki missä vauhdissa silloin, ettei keskelle aavekaupunkia pölähdettäis?

8

2457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttöporukka

      Itseäni kiinnostaa ihan sama asia. Bilelomaa haettaisiin kavereiden kanssa, ja tässä suhteessa Napa on ilmeisesti hyvä kohde. Onko siellä kuitenkaan ketään bilettämässä meidän kanssa siihen aikaan? Pliis vastatkaa, jos löytyy kokemuksia!

    • n89

      muakin kiiinostaa eikö kukaan ollut silloin agia napassa. täytyyhän joku olla toukokuussa myös joten vastauksia

    • kokemusta on

      kyllä sieltä napasta toukokuussa jonku verran porukkaa löytyy, mutta parhaat bileet on heinä-elokuun aikaan.

      • tiedän että

        toukokuussa ei edes velä ole kaikki baarit ja clubit auki.


      • Lomailija
        tiedän että kirjoitti:

        toukokuussa ei edes velä ole kaikki baarit ja clubit auki.

        Mites kesäkuun alkupuolella onko silloin jo porukkaa kuinka paljon?


    • cyprus <3

      Itse olin viime toukokuussa kaks viimestä viikkoo ja voin kertoo että meininki oli hyvä. Porukkaa riitti ja bileitä oli enemmän kun kerkes käydä. Ei törmätty kyllä yhteenkään baarin joka ei ois ollu auki. Porukkaa oli vaikka mihin lähtöön ja kelit oli enemmän kun kohillaan. Suosittelen lämpimästi! :)

    • ayia thekla

      Moro
      Olen asunut saarella ja "toiminta" alkaa ayia napan alueelle vuodesta riippuen huhti-toukokuulla. Esim. vesipuisto avataan vuosittain huhtikuun alkupuolella, viime vuona taisi olla 10.4. avajaiset, samoin edellisenä vuonna.
      Baarikadut ovat osin auki ympäri vuoden, mutta elo alkaa varsinaisesti toukokuun lopulla ja lopahtaa lokakuun lopussa. Narkkarit ovat "lisääntyneet" ja mm tästä syystä vesipullon hinta on baarikaduilla pilvissä.
      Saaren halvin viinakauppa sijaitsee Ayia Napan keskustassa, eräässä mini marketissa, kulkee nimellä Ben Syckovitsin kauppa, katalymata kadulla ennen Paulas steak housea.
      Kaupoissa kannatta käydä Paralimnissä, bussi 2 €, kun ostat päivälipun.

      Parhaat ruokapaikat Paulas Steak house, MooMoo,Tonys taverna, meksikolainen Tequila garden ja Spartiakis- kalaravintola, mutta se sijaitsee protaraksen tien varrella likellä protarasta. Mikäli menet kalaravintolaan varaa pöytä, on aika täynnä ja paikallisten suosima. Muissa et tiedä mitä eteesi saat.

      Taksit yrittävät kusettaa, mutta oikeat hinnat ovat esim Nissi Beach - keskusta 6€. Tai sitte bussilla 1€/nuppi ja busseja menee aika tiuhaan.
      Tosiasiassa ayia napan alueella kaikki etaisyydet ovat kävelymatkoja, huomaa, että rantareitti lyhentää matkaa kovasti. Varaa vettä aina mukaasi kun liikut ulkosalla ja juo sitä.

    • Jziz

      Meki ollaa 3 jätkää lähös napaan 21 toukokuussa! Kyl siellä toukokuussa on jo porukkaa ihan kiitettävästi että eiku vaan!! =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe