Ylimääräinen "uloke" alapäässä? APUA!

Neuvoton16

Olen 16-vuotias tyttö, ja olen ymmälläni. Alapäässäni on aivan emättimen suuaukon takana roikkuva "ihouloke". Se on n.3 cm pitkä, epätasaisen muotoinen ja lähes tunnoton. Vastaavaa en ole nähnyt naisen sukupuolielimiä esittävissä kuvissa, mutta muistan joskus vuosia sitten lukeneeni jostain tunnottomasta kohdasta alapäässä. Auttakaa pliis ja mieluiten asiallisesti!

30

14081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uauau

Ihan normaalia, aika monella on tollanen jos tutkii Demin keho-palstaa xD Se on joku immenkalvon tai jonkun osa. Häipyy/katkee/hajoo ittestään jossan välis

• mina vaa

Joo mullaki on semmonen pikkunen uloke siin lähellä immenkalvoa. Nytpä tuli selvitettyä että muillakin on : D

• keinfait

Mulla se on aika pitkä lärpäke, ja suoraan sanottuna aika häiritsevä. Millonkohan se lähtee, miten, ja lähteekö viimeistään kun harrastaa seksiä? Ja tiiän, että oon tyhmä, mut mulle on jääny kyllä aika epäselväks että missä se immenkalvo oikeestaan on...

• nolostuttaavessakäyn

laita kuvaa

• me 19

Mulla on myös pieni uloke siinä emättimen suu aukolla. Ei tosin iso, n. puol cm pitkä. Olen kylläkin jo 19-v eikä hävinny mihinkää vaikka seksiä harrasteltu jo kuinka kauan. Säikähdin ku huomasin sen tossa ihan vähän aika sitte. Väriltää se on ihan saman värinen kun muukin limakalvo ja ihan tunnotonki, että tuskin mitää kondyloomaa jne. Eli varmaan niitä "jäänteitä"..?

• nykynuorisovauhdissa

Klitoris, kenties?

Älä vaan sano, että et tiedä mikä se on.

• spede332

sitä kutsutaan siittimeksi

• pervo

josse on tunnoton niin leikatkaa se!! ei voi olla vaikeeta >:O

• Anonyymi
        pervo kirjoitti:

josse on tunnoton niin leikatkaa se!! ei voi olla vaikeeta >:O

Sit alkaa kehittyy syöpä jos sen leikkaa

• myösneuvoton

mulla sama juttu D: haluun siitä eroon, mutta en uskalla alkaa itse mitään leikkelemään... poikaystävän kanssa ollaan mietitty että jos kohta ois se hetki, mut en uskalla ku häpeen alapäätäni niin paljon... onks kellään mitää neuvoo miten tost pääsee eroon??

• älähemmetissä!!!!!!!

"haluun siitä eroon, mutta en uskalla alkaa itse mitään leikkelemään..."

Hyvä niin, äläkä lähde edes kokeilemaan, vaikka kuinka olisi tunnoton. Sinulla ei ole siihen koulutusta tai oikeita välineitä, joten suurella todennäköisyydellä makaat sängyssä antibioottikuurilla tai jotain paljon pahempaa.

"onks kellään mitää neuvoo miten tost pääsee eroon??"

On, ja sitä kutsuttanee plastiikkakirurgiaksi, eikä ole ilmaista.

• abuu

hei pliis apua meille avuttomille? D:

• rrweqeqe

Sulla on vain liian isohkot häpyhuulet.

• zgkgg

Oon 11 ja mul on ihan sama juttu. Raapaisin sitä, niin siitä tuli jtn valkosta nestettä?

• ahhahahaehehehhe

Kyllä saa taas nauraa! Eikö siellä koulussa kuunnella nykyään mitään?

• Sinä joka naurat

No hei kerro mikä se on?????

• idijootit

OLISIKOHAN KLITORIS

• Klitta ei oo tunnoto

Hahaha klitoris ei oo tunnoton eikä sijaitse vähän matkaa emättimen sisään päi!!! Hahhahahahahahahah käy itte koulut paremmin!!

• 14

Niii just!!

• 23

Noniin. Sitä vastausta ootellessa... Ja samaa mieltä "Klitta ei oo tunnoto" kanssa.

• liian.kylmä.sisältä

mulla sama homma... en seurustele tällä hetkel mut pelottaa mitä tuleva kumppani sanoo jos ei oo aikasemmin vastaavaan törmänny enkä itekään osaa antaa mitään selitystä...
      ja hei te 10v. pojat jotka trollaatte täällä että "se on klitoris" niin googlatkaapa vaikka kuva naisen alapäästä ja opetelkaa ne perusasiat siitä anatomiasta. tai katsokaa edes oikein päin sitä kuvaa, kyseinen uloke on nimittäin emättimen _takana_ . ainiin sori, jos tosiaan ootte niin nuoria kun mitä annatte ymmärtää niin älkää sittenkään katselko mitään pahoja kuvia, voitte vaikka järkyttyä ja sitten menee herkkä lapsuus pilalle.

• HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH

Näitä lukiessa saa aina nauraa :DD LOL

• voipiruteidänkanssa

Eikä taaskaan tule kenenkään mieleen että sitä voisi näyttää lääkärille jos on oikeasti huolissaan.

• apuakaipaava

mulla emättimen aukkoa ei näy olleenkaan koska sieltä tulee ulos niinku kolme sellasta ihan outoa mötikkää, vähänniinku kastemadonnäkösiä sentin mittasia. ei tunnu tai oo mitenkään kipeitä ja ihon värisiä. mitä teen oon 13?

• VarmastiAuttaa

Juo kuumaa mehua ja käy nukkumaan.

• Poislärpäke

Minullakin on tuollainen., pitäisikö käydö lääkärillä tai jotain,silla haluan sen pois

• abdiveli

veli mulki uloke ei vittu

• en_ole_gynekologi

En ole gynekologi mutta voinhan minä vilkaista.

• apuasaatte

Voisittekohan lapsiparat puhua ensin äidillenne tai kouluterveydenhoitajalle ja tietysti sen jälkeen saatte apua gynegologilta.

• Ja gynekologille voi ajan varata myös suoraan. "En kehtaa näyttää lääkärille" on maailman järjettömimpiin kuuluva lause.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      39
      4747
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      47
      3300
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3266
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      491
      2866
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      221
      2118
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      152
      1979
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      49
      1749
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1587
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1321
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1273
    Aihe