Hei vaan kaikille =)
Odotan toista lasta. Nyt viikkoja 9 6.
Onko teillä muilla ollut turvotusta alkuraskaudessa?
Mulla on vatsanseutu ihan järetön!! En muista, että esikoisen kohdalla olisi tämmöstä ollut.. Ei yhtään kiva..
Ja toinen asia mitä mietin: Tuleeko vauvamaha toisen lapsen kohdalla aiemmin näkyviin?
Vatsan turvotus alkuraskaudessa
3
586
Vastaukset
- :):):)
Mulla tänään myös viikkoja 9 6 (eka raskaus), vatsan voimakasta turvottelua on ollut ajoittain ja välillä vatsa on taas ihan litteä ... mun mielestä se turvotus on johtunut siitä kun oon syönyt jotain valkoisia jauhoja, pitsaa esim. Sitten kun jaksaa liikkua enemmän ja syödä terveellisemmin niin ei se vatsa ole niin turvoksissakaan.
- dfjdztj
Toisesta raskaudesta vatsa tulee helpommin/aijemmin näkyviin.
Itselläni alkoi vatsa pyöristyä jo rv8 alkaen, tai olihan se eka varmaan sitä turvotusta, mutta missään kohtaa se ei lähtenyt pois, vaan seuraavana sieltä vaan alkoikin näkyä se itse vauvamasu. Eli toisinsanoen masu näkynyt jo rv8 asti :) - LA10.8
Kiitos vastauksista!
Itse oon kans miettinyt tuota, että johtuuko turvotus syömisestä.. Syön kuitenkin nyt terveellisesti, paljon salaatteja ym.
Haluisin vaan salata tän raskauden esim töissä niin pitkään kuin mahdollista. Tuntuu jo nyt, että työkaverit vilkuilee mahaa.. Ei kiva! Tai ehkäpä olen vain vainoharhainen...
Aika hauska, että löytyi joku, kellä samat viikot =) Odotatko ensimmäistä?
Ja tän kaiken lisäksi sitten mulla on alusta asti ollut vahva tunne siitä, että odotan kaksosia :D Ensimmäisen ultran päivämääräkin on kauhistuttava 2.2.2012.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 891376
- 151323