TSEKKAA TÄÄ!

Tsippadii

http://pittunenbabyboy.blogspot.com/

Ahahahaahaa toi on nolo!
Siitä oli joku aika sitten kauheet sopat täällä ja muillakin keskustelupalstoilla, mutta nyt kaikki poistettu!:D
Ilmoittanu siis ylläpidolle, koska ei kestä ihmisten suoria sanoja..

Kertokaas ihan rehellisesti mielipiteenne tän blogin pitäjästä?
Oli se sitten negatiivista tai positiivista, haluan kuulla muiden mielipiteitä, omani nyt varmaan tuli jo aika selväks!:D

27

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :PPP

      No ei minulle nyt ainakaan mitään negatiivista tullut mieleen.

      Tosin tämä kohta kyllä sai puistelemaan päätä, eikä taas voi kuin ihmetellä, että miten aikuiset(?) ihmiset kehtaavat:

      "Nuo jutut mitä tuolla keskustelupalstoilla liikkuu, näyttää vain paisuvan koko ajan!
      Mulle on tullu jopa sähköpostiin vittuiluja ja uhkailuja ja valituksia..
      On uhattu mua, Peetua, Akia, mun sukulaisia ja uhkailtu että ilmoittavat sossuille, että käytän huumeita ja laiminlyön lastani.."

      Jos tuo on totta, menkää itseenne.

    • niin mitäh noloa?

      Ei mielestäni negatiivista sanottavaa kyllä minusta?

      • äippppä

        tossa blogissa, et todellakaan ole mitään noloa! menkää todellakin itseenne!


    • huhhuhh11

      No syötetään pikkulapselle jotain tikkareita, ja kermavaahtoja jo tuossa vaiheessa. Esimerkiksi lehmänmaidossa olevat aineet, mitä kermavaahto sisältää, olis voineet sairastuttaa tuon muksun pahastikin jo pienestä määrästä koska sen ikäisen elimistö ei osaa kunnolla käsitellä niitä bakteereita.
      Ja tikkaria tuon ikäiselle, haloo? "Annettiin sen vaan maistaa"???

    • EiNiinRasistinen

      Mitenpäs tuo nyt tänne oikeastaan liittyy? Oletteko muutoin tietoisia että rasismi on Suomen lain mukaan kiellettyä? Mites se rasismin määritelmä menikään: Jonkin tietynlainen syrjintä ja negatiivinen toiminta rodun, uskonnon, sukupuolen, sosiaalisen statuksen (tai -aseman) tai ryhmän takia. Eikös tämä teiniäitien ja -isien joukko lukeudu sinne? Hyi teitä rasisteja... tyttö rukka.

    • Lapsellista

      Eiköhän se nyt ole yks ja sama mitä tyttö on lapsellensa antanut, jos kaikki kuitenkin on hyvin?!
      Ja blogin mukaan tuo juttu on tapahtunut aikoja sitten, niin mitä siitä enää jauhamaan?
      Tyttö hoitaa lapsensa hyvin ja se on pääasia, eikös?

    • Aika nuoria.

    • Miesope

      Lapsellisen oloinen tytön hupakko. Kuvitelmat omakotitalosta ja uudesta autosta ja ulkomailla asumisesta hieman säälittäviä.

    • hankielämä.com

      ikäisekseen minusta kyllä kypsän oloista "juttua" häneltä tulee. minusta ei tytöstä saa lapsellista hupakkoa nyt kyllä vääntämälläkään. että mikäköhän ajatus tämän keskustelun aloittajalla on??? hankkisitko vaikka ihan oman surkean elämän mitä voit sitten sääliä.. säälittävää ja naurettavaa touhua aloittajalta!!

    • Miesope

      Jep.

      Kyllähän tämä on kypsää ja aikuismaista:

      "Akin armeijan jälkeen hän menee baarikouluun, koulutus kestää neljä viikkoa ja niitä koulutuksia on ympäri Eurooppaa. Ollaan mietitty, että mennään Helsinkiin koulutuksen ajaksi, tai toinen vaihtoehto on Lontoo, mutta paikkaa ei olla vielä päätetty. (Tukholma, Kos, Phuket, Helsinki, Lontoo, Sydney, Barcelona ja Alpit). Koulutuksen jälkeen olis tietenkin (tod.näk.) paluu Suomeen/Kemiin ja Aki hakis töitä. Mie opiskelisin loppuun. Asuntolaina otettais ja ostettais omakotitalo ja kunnostettais se (talo ja takaaja jo tiedossa), auto ostettais tietenkin uus ja laitettais se. Toiveissa olis toinen koira ja toinen lapsi.

      Suunnitelmissa on myös matkustella paljon, suunniteltiin että joka kesä käytäis erissä maassa lomalla."

      Tästä puhumattakaan:

      "Eli.. Miehän siis olen täällä äitin luona hoitamassa pikkuveljiä. Tänään täällä kävi yks poika vaihtamassa vessanpöntön.. ja mikä pahinta.. se poika oli vielä söpö!!:D
      No mut okei, siis.."

      "Olin vaihtamassa sitten sitä kakkaa, niin sieltähän se poika sitten tuli.. Auton ovi kävi ja sitten kuulu Nikin kirkas ja iloinen ääni; "Neea käski kysyä että mitä teet tänään illalla??"
      EEEiiiiiiiiiiieiiiieieiieii.... Maa.. Ole kiltti ja avaudu allani.. HETI!!
      Öööhh.. mitään ei tapahtu.. okei.. punastumpas sitten.. ehheh.. ehkei se kuullu mitä Niki sano.. pliis..?
      Poika tuli sitten jatkamaan vessanpöntön laittamista ja mie hipsin vähin äänin pois..
      Niki oli vain iloinen kun oli sanonut niinkuin pyysin..
      Damn you..
      Seinilläkin on korvat, joten älä puhu ohi suun lasten kuullen..
      Tyhmä minä.."

    • kejriuewth

      tuo teksti tekeekin tytöstä hei erittäin tyhmän ja epäkypsän ja huonon äidin vai..? miesope taitaa olla vähän kateellinen kun toisella on jonkinlainen elämä: perhe ja konkinnäköiset haaveet/toiveet tulevalta: matkustelu ja omakotitalo.
      haaveita saa aina olla!

      miesope taitaa olla yksinäinen eleilijä, kenellä ei ole kuin oma känsikäs käsi kaverina, ja elämän sisältönä lukea kateellisena nuorten ihmisten blogeja. get a life or give up

      • Miesope

        Ei. Tuo teksti tekee tytöstä vain naivin ja lapsellisen. Hänen äitiytensä on mitä on. Aika näyttää.

        Elelen tuikitavallista keski-ikäisen perheellisen ihmisen elämää. Matkailtuakin on tullut riittävästi ja KÄSITÄN, mitä se maksaa. Uusien autojen hinnatkin hahmotan, kun niiden kanssa on tullut pelailtua. Siksi epäilen, että blogisti ei oikein ymmärrä realiteetteja.

        Ei ihan kaikkea ei kuitenkaan aina tarvitsisi blogiin kirjoittaa. En tunne kateutta turhaa oman elämän esittelyä kohtaan, enemmänkin tunnen ihmettelyä.


      • niih.
        Miesope kirjoitti:

        Ei. Tuo teksti tekee tytöstä vain naivin ja lapsellisen. Hänen äitiytensä on mitä on. Aika näyttää.

        Elelen tuikitavallista keski-ikäisen perheellisen ihmisen elämää. Matkailtuakin on tullut riittävästi ja KÄSITÄN, mitä se maksaa. Uusien autojen hinnatkin hahmotan, kun niiden kanssa on tullut pelailtua. Siksi epäilen, että blogisti ei oikein ymmärrä realiteetteja.

        Ei ihan kaikkea ei kuitenkaan aina tarvitsisi blogiin kirjoittaa. En tunne kateutta turhaa oman elämän esittelyä kohtaan, enemmänkin tunnen ihmettelyä.

        Männikkö hiljaa!


      • ....
        Miesope kirjoitti:

        Ei. Tuo teksti tekee tytöstä vain naivin ja lapsellisen. Hänen äitiytensä on mitä on. Aika näyttää.

        Elelen tuikitavallista keski-ikäisen perheellisen ihmisen elämää. Matkailtuakin on tullut riittävästi ja KÄSITÄN, mitä se maksaa. Uusien autojen hinnatkin hahmotan, kun niiden kanssa on tullut pelailtua. Siksi epäilen, että blogisti ei oikein ymmärrä realiteetteja.

        Ei ihan kaikkea ei kuitenkaan aina tarvitsisi blogiin kirjoittaa. En tunne kateutta turhaa oman elämän esittelyä kohtaan, enemmänkin tunnen ihmettelyä.

        Hei vain miesope! Olen 20v nuori äiti ja olen saanut tyttäreni 18 vuotiaana. Meillä on omakotitalo, auto ja matkustellaankin 1-2 kertaa vuodessa. Mikset anna tytön haaveilla ja unelmoida? Ja ihan hyvin tuollaisetkin unelmat voi toteuttaa.. :) en lukenut kyseisen henkilön blogia. Uudella autolla ei välttämättä tarkoiteta parin miljoonan bentleytä, vaan autoa joka voi maksaa vaikka 2€ mutta on uusi heille. En tosin tiedä halusiko henkilö kalliin omakotitalon ja auton yms. Mutta hyvin minä olen saanut toteutettua unelmani ;) toinen asia mikä ihmetyttää on teiniäotien haukkuminen. Kukaan ei voi tietää vaikka joidenkin suvussa on tautia joka aiheuttaa lapsettumuutta.. Esim. Minun oli päätettävä olenko teiniäiti vai lapseton, nimittäin kyseistä tautia on äidilläni ja isosiskollani joka voi aiheuttaa lapsettomuutta. :) eli elkää viittikö haukkua ja mollata kaikkia teiniäitejä, jokainen eläköön omalla tavallaan! :)


    • Ihan oikeasti! Mikä kaikkia vaivaa, pitäis kerranki huolen omista asioistaan ja miettisi mitä itse tekee elämässään väärin! Eikö oikeesti ole muuta tekemistä kuin huomautella toisten virheistä? Missä kunnioitus ja arvostus niitä hyviä puolia kohtaan? Aika surullista.

      Mä en edes jaksa alkaa vastailemaan tällaseen kysymykseen, ja taitaa aloittaja itse olla "aika nolo" kun tällasta edes kehtaa laittaa...

      Anteeksi nyt vain, mutta eikö kerrankin voitaisi kiinnittää huomiota hyviin puoliin.

    • Miesope

      Tiedäthän hannamoo, että terveys-, sosiaali- ja koulusektori korjaavat sadon siitä, kun jotkut vain niihin "hyviin puoliin" keskittyvät. Oikea elämä on jotakin aivan muuta kuin lapsellisia kuvitelmia ja blogin kirjoittelua jonkun muun kantarssa vastuun.

      Olemme siirtyneet omituiseen maailmaan, jossa omat hölmöilytkin on julkisiksi tehtävä. Sana VASTUU on vieras. Yhteiskunta maksaa viulut, kun lapset leikkivät aikuista. Mitään ikävää ei saa sanoa, koska on tosikko ja paha. Todellisuuden hallinnan korvaa toiveajattelu ja masilmankuva määrittyy sen mukaan, tuleeko sosiaalisessa mediassa peukkuja vaiko ei.

      Todellisessa elämässä toisten teinityttösten ihastelu ei pitkälle vie. Sen jokainen oppii aikanaan. Jälkipyykkiä pesee sitten koko yhteiskunta.

    • järkikäteen

      Kyllähän mä ainakin olen sitä mieltä, et jokaisella saa olla haaveita.
      Varmasti aikuisillakin on unelmansa ja haaveensa tulevaisuudesta, miksi siis ei nuoremmillakin?
      Se, että kyseinen tyttö kertoo tulevaisuudensuunnitelmistaan, ei kerro sitä että hän odottaisi niiden toteutuvan. Se kertoo vain siitä, että hän HAAVEILEE kertomastaan tulevaisuudesta..

    • tilastontekijä

      Tiesittekö, että tilastojen mukaan omaa elämäänsä elävät ovat paljon onnellisempia ja tasapainoisempia kuin toisten elämää elävät..
      Hankkikaa siis oma elämä!
      Lähde: Minä itse

      • Miesope

        Tilastontekijän kannatta tutustua muihinkin lähteisiin.

        Aikuiset ihmiset joutuvat kantamaan vastuun jälkikasvustaan. JA sen lisäksi osa meistä huolehtii muista ammatikseen.


      • tilastontekijä
        Miesope kirjoitti:

        Tilastontekijän kannatta tutustua muihinkin lähteisiin.

        Aikuiset ihmiset joutuvat kantamaan vastuun jälkikasvustaan. JA sen lisäksi osa meistä huolehtii muista ammatikseen.

        Mitenköhän tuo nyt liitty asiaan?
        Tyttöhän kantaa vastuun jälkikasvustaan. Ja huom(!!) vaikkei edes ole vielä aikuinen!
        Mielestäni se kertoo jo vastuullisuudesta, että on noin nuorena valmis äidiksi ja onnistuu jopa olemaan HYVÄ äiti..!


    • Miesope

      Tunnet ilmeisesti blogistin henkilökohtaisesti, koska blogihan ei kenenkään taidoista mitään kerro.

      • tilastontekijä

        En nyt sanois että tunnen, mutta tiedän.. Ollut mun kanssa samassa koulussa ja oli silloin semmonen etten ikinä ois uskonu että tekee nuorena lapsen tai että tekee ylipäänsä ikinä lapsia.
        Nykyään näen häntä monta kertaa viikossa, koska asutaan samassa kaupungissa.
        En siis henkilökohtaisesti näe, vaan esim. kaupassa, puistossa, jne..
        Hyvältä äidiltä hän mielestäni vaikuttaa ja kyllä täälläpäin ainakin puhutaan hänen olevan vastuullisempi kuin moni muu nuori äiti.


      • Miesope
        tilastontekijä kirjoitti:

        En nyt sanois että tunnen, mutta tiedän.. Ollut mun kanssa samassa koulussa ja oli silloin semmonen etten ikinä ois uskonu että tekee nuorena lapsen tai että tekee ylipäänsä ikinä lapsia.
        Nykyään näen häntä monta kertaa viikossa, koska asutaan samassa kaupungissa.
        En siis henkilökohtaisesti näe, vaan esim. kaupassa, puistossa, jne..
        Hyvältä äidiltä hän mielestäni vaikuttaa ja kyllä täälläpäin ainakin puhutaan hänen olevan vastuullisempi kuin moni muu nuori äiti.

        Minä taas luulen, että sinä olet itse tuo blogisti.

        En lähde enää enempää jauhamaan tästä asiasta. Järin kypsältä ja aikuismaiselta blogin teksti ei vaikuta enkä kykene ymmärtämään tarvetta repostella kaikkea julkisesti. Minun elämääni asia kuitenkaan ei onneksi vaikuta.

        Aikanaan maamme tukijärjestelmät sitten kuitenkin vastuun kantavat, mikäli homma ei toimi.


    • tilastontekijä

      En ole blogisti:)
      En kirjoita blogia, enkä todellakaan haluaisi jakaa elämääni kaikille netissä.
      En minäkään ole väittänyt ymmärtäväni miksi ihmiset tahtovat jakaa elämänsä muille, mutta jokainen elää tyylillään.
      Sitä paitsi, jokainen joka ei tunne kyseistä tyttöä henkilökohtaisesti, eivät ole mitään sanomaan siihen millainen äiti hän on.
      Ethän sä voi tietää kuinka aikuismainen hän on, pelkän blogin perusteella..

    • asdfffff2123

      haha, joku typerä n . 17- 18 v tyttö leikkii teini äitiä jollain pikkuveljensä kuvilla tms..XD:D

      • oivoivoi

        Blogista minä ainakin olin lukevinani että tyttö on 18, täyttämässä 19..?
        Pikkuveljen kuvilla? Millä perusteella?
        Blogissa oli tytön raskauskuvia, synnytyskertomus, vauvakuvia, jnejne.. Mistään kohtaa ei jäänyt epäselväksi että lapsi on tytön oma..
        Minä en yksinkertaisesti tajua teitä ihmisiä, jotka epäilette ihan kaikkea, se on mielestäni naurettavaa..

        Ps. Ole kiltti ja opettele äidinkieltä, ennen kuin tulet naureskelemaan muille..


    • wooott

      Mää kuulin että tuo teinimamatsu ois yrittäny itsemurhaa!:D
      Tässä lähiaikoinakin vissiin.
      Onko ketään kuullu samaa, vai onko täyttä puppua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe