Sanoinkuvaamaton häpeä

hiljainen nainen

Häpeän koko elämääni, sitä kuinka olen käyttäytynyt muita kohtaan. Sitä että olen pettänyt itseäni ja muita ihmisiä tahtomattani. Olen menestynyt väärin elämässäni ja todennut että rikkaus ei tuo onnea. Nyt voin vaan katsoa peiliin ja miettiä tekemisiäni, toivottavasti minusta tulee hyvä ihminen vielä joskus.

10

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Coolio

      Eteenpäin. Aina voi pyrkiä parempaan. Tehtyä ei saa tekemättömäks. Turha liikaa menneitä murehtia. Elä tämä päivä hyvin.

      • hiljainen nainen

        Kiitos siihen pyrin. On raastavaa kun näkee peilistä tuon ihmisen joka päivä joka ei ansaitse mitään hyvää.


    • ksjuyto

      Jos sinulla on tietoa ja taitoa siitä kuinka menestyä, yritä käyttää se johonkin hyvään. Kokeile esimerkiksi vapaaehtoistyötä. Olen itse kokenut sen äärimmäisen rikkaaksi kokemukseksi. Tärkeintä on nyt se, että näet omat petoksesi ja valheesi. Nyt vaan parantamaan ja tekemään hyvää.

    • 12+10=22

      Turhaan häpeät. Rikkaus ei ehkä tuo onnea, mutta köyhyys vielä vähemmän. Elämä on omaa itseä varten ja kaikki perustuu kilpailuun, halusimme sitä tai emme. Asiat kannattaa tehdä siten, että itselle saa suurimman hyödyn, vaikka se tarkottaisi muiden ihmisten polkemista jalkoihinsa.

      • psykopaatti

        Johan on paskamainen elämänohje. Suoraan patalogisen egoistin oppikirjasta. Tätä ohjetta ovat noudattaneet herrat Hitler Stalin ja moni muu. Lopputulemasta voidaan sitten lukea historiankirjoista.


      • psykopaatti kirjoitti:

        Johan on paskamainen elämänohje. Suoraan patalogisen egoistin oppikirjasta. Tätä ohjetta ovat noudattaneet herrat Hitler Stalin ja moni muu. Lopputulemasta voidaan sitten lukea historiankirjoista.

        Mikä lie köyhän perheen narsistipoika. Mene kehitysmaahan ja tuota asennetta löytyy paljon enemmän.


    • -70aisha

      Olet hyvällä tiellä, kun olet aloittanut itsetutkiskelun. Tärkeintä on tuntea itsensä. Myöskään muiden ihmisten ymmärtäminen ei ole pahitteeksi. Kun näet itsesi selkeästi sellaisena kuin olet, voit myös ymmärtää muiden ihmisten heikkouksia paremmin.

      Voit asettaa itsellesi hyviä tavoitteita ja ihanteita, joihin pyrit. Sinusta voi siis tulla vielä parempi ihminen. Kannattaa tutustua myös positiiviseen ajatteluun; aiheesta on kirjoitettu paljon kirjoja.

      Tsemppiä!

      • hiljainen nainen

        kiitos kannustuksesta. Aika rajusti olen muuttanut elämääni ja asennettani. Jätin entisen työni koska se tuntui kaikinpuolin väärältä valinnalta. Saan vieläkin syytöksiä joka taholta, mutta tärkeintä on että itse olen pyytänyt anteeksi ja tiedän itse että minäkin voin muuttua.


    • HÄVETKÄÄÄÄ!!!!!!!!!!

      HÄVETKÄÄÄ VAAA RAUHAS :D

    • Hepotus

      Minä olen mokannut elämässäni paljon, mutta Jumalan avulla olen saanut omanarvontuntoa ja paljon muuta. Olen saanut ihmisiltä ja Jumalalta paljon antteeksi. Missä synti on suuri, siellä armo on suunnaton!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe