Sanoinkuvaamaton häpeä

hiljainen nainen

Häpeän koko elämääni, sitä kuinka olen käyttäytynyt muita kohtaan. Sitä että olen pettänyt itseäni ja muita ihmisiä tahtomattani. Olen menestynyt väärin elämässäni ja todennut että rikkaus ei tuo onnea. Nyt voin vaan katsoa peiliin ja miettiä tekemisiäni, toivottavasti minusta tulee hyvä ihminen vielä joskus.

10

854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Coolio

Eteenpäin. Aina voi pyrkiä parempaan. Tehtyä ei saa tekemättömäks. Turha liikaa menneitä murehtia. Elä tämä päivä hyvin.

• hiljainen nainen

Kiitos siihen pyrin. On raastavaa kun näkee peilistä tuon ihmisen joka päivä joka ei ansaitse mitään hyvää.

• ksjuyto

Jos sinulla on tietoa ja taitoa siitä kuinka menestyä, yritä käyttää se johonkin hyvään. Kokeile esimerkiksi vapaaehtoistyötä. Olen itse kokenut sen äärimmäisen rikkaaksi kokemukseksi. Tärkeintä on nyt se, että näet omat petoksesi ja valheesi. Nyt vaan parantamaan ja tekemään hyvää.

• 12+10=22

Turhaan häpeät. Rikkaus ei ehkä tuo onnea, mutta köyhyys vielä vähemmän. Elämä on omaa itseä varten ja kaikki perustuu kilpailuun, halusimme sitä tai emme. Asiat kannattaa tehdä siten, että itselle saa suurimman hyödyn, vaikka se tarkottaisi muiden ihmisten polkemista jalkoihinsa.

• psykopaatti

Johan on paskamainen elämänohje. Suoraan patalogisen egoistin oppikirjasta. Tätä ohjetta ovat noudattaneet herrat Hitler Stalin ja moni muu. Lopputulemasta voidaan sitten lukea historiankirjoista.

• psykopaatti kirjoitti:

Johan on paskamainen elämänohje. Suoraan patalogisen egoistin oppikirjasta. Tätä ohjetta ovat noudattaneet herrat Hitler Stalin ja moni muu. Lopputulemasta voidaan sitten lukea historiankirjoista.

Mikä lie köyhän perheen narsistipoika. Mene kehitysmaahan ja tuota asennetta löytyy paljon enemmän.

• -70aisha

Olet hyvällä tiellä, kun olet aloittanut itsetutkiskelun. Tärkeintä on tuntea itsensä. Myöskään muiden ihmisten ymmärtäminen ei ole pahitteeksi. Kun näet itsesi selkeästi sellaisena kuin olet, voit myös ymmärtää muiden ihmisten heikkouksia paremmin.

Voit asettaa itsellesi hyviä tavoitteita ja ihanteita, joihin pyrit. Sinusta voi siis tulla vielä parempi ihminen. Kannattaa tutustua myös positiiviseen ajatteluun; aiheesta on kirjoitettu paljon kirjoja.

Tsemppiä!

• hiljainen nainen

kiitos kannustuksesta. Aika rajusti olen muuttanut elämääni ja asennettani. Jätin entisen työni koska se tuntui kaikinpuolin väärältä valinnalta. Saan vieläkin syytöksiä joka taholta, mutta tärkeintä on että itse olen pyytänyt anteeksi ja tiedän itse että minäkin voin muuttua.

• HÄVETKÄÄÄÄ!!!!!!!!!!

HÄVETKÄÄÄ VAAA RAUHAS :D

• Hepotus

Minä olen mokannut elämässäni paljon, mutta Jumalan avulla olen saanut omanarvontuntoa ja paljon muuta. Olen saanut ihmisiltä ja Jumalalta paljon antteeksi. Missä synti on suuri, siellä armo on suunnaton!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      182
      5117
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3656
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      7
      3375
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      34
      3093
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      61
      2977
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2316
    7. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      104
      2266
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      29
      2127
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      75
      2105
    10. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2059
    Aihe