Sanoinkuvaamaton häpeä

hiljainen nainen

Häpeän koko elämääni, sitä kuinka olen käyttäytynyt muita kohtaan. Sitä että olen pettänyt itseäni ja muita ihmisiä tahtomattani. Olen menestynyt väärin elämässäni ja todennut että rikkaus ei tuo onnea. Nyt voin vaan katsoa peiliin ja miettiä tekemisiäni, toivottavasti minusta tulee hyvä ihminen vielä joskus.

10

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Coolio

Eteenpäin. Aina voi pyrkiä parempaan. Tehtyä ei saa tekemättömäks. Turha liikaa menneitä murehtia. Elä tämä päivä hyvin.

• hiljainen nainen

Kiitos siihen pyrin. On raastavaa kun näkee peilistä tuon ihmisen joka päivä joka ei ansaitse mitään hyvää.

• ksjuyto

Jos sinulla on tietoa ja taitoa siitä kuinka menestyä, yritä käyttää se johonkin hyvään. Kokeile esimerkiksi vapaaehtoistyötä. Olen itse kokenut sen äärimmäisen rikkaaksi kokemukseksi. Tärkeintä on nyt se, että näet omat petoksesi ja valheesi. Nyt vaan parantamaan ja tekemään hyvää.

• 12+10=22

Turhaan häpeät. Rikkaus ei ehkä tuo onnea, mutta köyhyys vielä vähemmän. Elämä on omaa itseä varten ja kaikki perustuu kilpailuun, halusimme sitä tai emme. Asiat kannattaa tehdä siten, että itselle saa suurimman hyödyn, vaikka se tarkottaisi muiden ihmisten polkemista jalkoihinsa.

• psykopaatti

Johan on paskamainen elämänohje. Suoraan patalogisen egoistin oppikirjasta. Tätä ohjetta ovat noudattaneet herrat Hitler Stalin ja moni muu. Lopputulemasta voidaan sitten lukea historiankirjoista.

• psykopaatti kirjoitti:

Johan on paskamainen elämänohje. Suoraan patalogisen egoistin oppikirjasta. Tätä ohjetta ovat noudattaneet herrat Hitler Stalin ja moni muu. Lopputulemasta voidaan sitten lukea historiankirjoista.

Mikä lie köyhän perheen narsistipoika. Mene kehitysmaahan ja tuota asennetta löytyy paljon enemmän.

• -70aisha

Olet hyvällä tiellä, kun olet aloittanut itsetutkiskelun. Tärkeintä on tuntea itsensä. Myöskään muiden ihmisten ymmärtäminen ei ole pahitteeksi. Kun näet itsesi selkeästi sellaisena kuin olet, voit myös ymmärtää muiden ihmisten heikkouksia paremmin.

Voit asettaa itsellesi hyviä tavoitteita ja ihanteita, joihin pyrit. Sinusta voi siis tulla vielä parempi ihminen. Kannattaa tutustua myös positiiviseen ajatteluun; aiheesta on kirjoitettu paljon kirjoja.

Tsemppiä!

• hiljainen nainen

kiitos kannustuksesta. Aika rajusti olen muuttanut elämääni ja asennettani. Jätin entisen työni koska se tuntui kaikinpuolin väärältä valinnalta. Saan vieläkin syytöksiä joka taholta, mutta tärkeintä on että itse olen pyytänyt anteeksi ja tiedän itse että minäkin voin muuttua.

• HÄVETKÄÄÄÄ!!!!!!!!!!

HÄVETKÄÄÄ VAAA RAUHAS :D

• Hepotus

Minä olen mokannut elämässäni paljon, mutta Jumalan avulla olen saanut omanarvontuntoa ja paljon muuta. Olen saanut ihmisiltä ja Jumalalta paljon antteeksi. Missä synti on suuri, siellä armo on suunnaton!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1599
    2. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1487
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1415
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      234
      1385
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1040
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      981
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe