Nyt vasta ymmärrän niitä syksyisiä lehtikirjoituksia, joissa oli, että hinnat vaihtelevat kysynnän mukaan.
Varasimme matkan Fuerteventuralle Corralejoon Atlantis Resort By Be live hotelliin joulun aikaan. Myynnissä Apollolla ko. hotelliin on vain superiorkaksioita all inclusivella. Ostaessamme hinta Apollolla oli kahdelta 1230. Siitä se nousi seuraavana päivänä 80, sitten 180 ja sitten päivän päästä vielä 20, ollen nyt siis 280 egee kalliimpi kuin muutama päivä sitten. Ja me kun meinasimme odottaa, josko hinnat laskevat... :). Sama korotus oli tullut kaikkiin sen päivän Fuerten matkoihin.
Ja sen päivän Fuerten matkat myytiin tuolloin korkeimmillaan saman tein myös sen lähtöpäivän osalta loppuun.
Aurinkomatkoilla on ko. hotelliin vielä Junior Suiteja, mutta heillä hinta on ollut koko ajan yli 1800.
Ja myös kaikki tieto ko. hotellista ja yleensäkin Corralejosta on tervetullutta :).
Matkojen hinnan vaihtelut - nousee myös kysynnän mukaan!
21
2596
Vastaukset
- ei harmita
näinhän se menee, ei kannata jäädä kyttäilemään hinnan laskemista. Minulla kävi hyvätuuri, varasin heti matkan kun tuntui sopivalta kukkarolleni, hinta on noussut mitä lähemmäksi lähtöajankohtaa mennään.
- Hoh hoijaa
No nyt se penteleen aurinkoinen myy ensi kesän matkoja -150e/hlö. Kaikki matkat kesän ajalle alennettu.
- Lämpöön!!!!
Siis ihan oikeesti???
- Viva España
Matka kannattaa ostaa heti, kun ne tulee myyntiin ja on rahaa maksaa se.
Itse olen ostanut jo kesän matkankin Suomeen, vaikka aion käydä siellä tässä välilläkin.- Sotavento (ei kirj.)
Apollohan toi tämän uuden hintakäytännön Suomeen. Eikös matka varata päivän hintaan, maksetaan varausmaksu ja myös loppusumma määräytyy kauppapäivän perusteella. Ts. ei nouse, mutta ei myöskään laske ennen laskun lopullista makamista.
Joku voittaa, joku häviää, hintaa ohjataan kysynnän mukaan.
Sinälläänhän käytännössä ei ole kauheasti uutta, tuleehan perinteisiltä toimijoiltakin usein erilaisia tarjouksia, jotka eivät koske matkansa ajoissa varanneita. Hinnan nousu kuitenkin on täkäläisessä käytännössä uutta. - yrjön varpaat survon
hyvä.osta vaan.sun rahojas ne on.me muut tullaan n,s äkkiä ja halavalla.varokaa persreikää,voi tummentua naiset alkupäivinä.
- mk
Halvemmalla pääset kun jätät sen matkatoimiston pois ja etsit matkan hakupalvelimilta kuten supersaver tai mitä näitä muita on mutta pitää ostata kulkea sillä koska näihin omatoimimatkoihin ei kuulu lentokenttäkuljetuksia ja ne pitää hommata ite joko taksilla tai linja-autolla. Vuosi sitten ostin supersaverilta 17 päivän matkan teneriffalle joulunaikoihin niin 2000€ kolmelta hengeltä ja olin ihan tyytyväinen ja töytyy osata mennä reittilennoille eli ensin hki-amsterdam ja siltä madridiin ja sitten tenriffalle mutta hauskaa oli ja ei oltu enne käyty madridin kentäällä, Monet tekee niin että halpa lento ja tilaa itse hotellin netin kautta patiksi päisäksi ja sitten etsiin paremman jos ensimmäinen ei ole hyvä mutta näillä säästää paljon mutta pitää olla jonkinmoinen kielitaito että osaa hommansa.
- 8+9
Ketjun eka tässä. Noin me olemme mieheni kanssa tehneet kaupunkimatkoja eurooppaan. Ja silloin lähteneet seikkailumielellä matkaan :).
Rantalomailussa tuntuu usein talvisin olevan kalenteri täynnä ja mahdollinen matkustusajankohta se tiukka 7-8 päivän väli, jolloin haluaa lyhyet lentoajat ja nauttia kohteesta mahdollisimman kauan.
Kunhat opiskeluissa ja töissä hellittää ja lapsetkin lentävät pesästä, niin sitten toivottavasti on enemmän aikaa ja mahdollisuuksia :).
En tiennytkään, että tuon hintakäytännön on tuoneet Suomeen Apollomatkat. Heillä näyttää olevan valikoimissa tosi hyviä hotelleja ja paljon eri kohteita ja hinnat kohtuulliset, jos tosiaan osaa varata oikeaan aikaan.
- llllllllllllllllllll
minä olen ostanut aina silloin kun on ollut rahaa,ei auta kytätä halpaa,rahat on muuten mennyt muualle,eli ex-temporee
- Aito lomailija.
Onko käynyt koskaan mielessä että, maailmalla on sadottain muitakin paikkoja kuin turistien homeistamat kämäiset Kanarianhäpeäsaaret. Eihän niihin mene kuin urvelo juntti, ja aina ylihinnalla koska kysyntää (menoa) näkyy olevan. Satanenkin on liikaa, "lentobensoineen" (kerosiini 1 centti per litra) kanarian matkasta.
- Urvelo juntti(ko)
Sinulle "aito lomailija". Luuletko olevasi jotenkin muita parempi turisti? Naurettavaa ajattelua.
Kanariansaarethan on taas pop. Monimuotoinen paikka. Vaikka reppu selkään ja patikoimaan. Ei ole pakko jämähtää Inglesiin johonkin suomalaisbaariin lihapullapatojen äärelle. - Menen uudestaan!
Minä olen vähän eri mieltä Kanarianhäpeäsaariksi nimittelystä! Olin ensimmäisen kerran Teneriffalla, edullinen Aurinkomatkojen suora lento, ja myös edullinen apartementos (400e/vko/4 hlölle/55m2). Ja oli todella siisti ja rauhallinen kylä tai pikkukaupunki 7 km Los Americanosta.
Nautimme koko porukka olostamme ja aiomme lähteä vastakin. Teemme 5-8 ulkomaanmatkaa joka vuosi aikuisten lastemme kanssa. - jari ja mari
just niin,käykää muuallakin.ne kanariat on niin häpee mesta.nykyään vaikka missä voikäydä.nää menee,nakit ja ranskalaiset.ei siellä oo eesparinvaihtoo,kun ootte rumii.
- hiilinielu
lopetin kaukomatkailun 10-vuotta sitten .ekologisista syistä !toivottavasti muutkin tulevat järkiinsä!
- Luu käteen
Pakkohan täältä välillä on päästä aurinkoon. Ihan hel*ettiä tämäkin talvi ollut, kelien puolesta. Yhtä vesisadetta ja liukastelua.
Joo.. ei kannata odotella ihan viime tippaan varaamisten kanssa. Jää niin kuin entiselle naiselle luu käteen.
Ja koululaisten lomien ulkopuolella matkat on paljon halvempia.
- CaptainGöpel
Aito lomailija, oletko niin hemmetin tollo että lasket ainoastaan kerosiinikulut lennoista, meinaatkos että me ilmailijat ilmatteeksi teitä AITOJA LOMAILIJOITA kuskaillaan? :-)))
Eli on niitä kuluja muitakin kun pelkästään kerosiinit... - ykas
mikäloma se on,että mennään suomalaisten baariin kanarialla,sama kun menis kotona baariin,katsomaan suomalaisia hulluna päisään,ja laulaa olen suomalainen
- willissss
Aina noita kateellisia luomuja riittää :D. Harmi, kun eivät osaa nauttia elämästä vaan tarkkailevat kaikkea ja syyttelevät muita, jotka ottavat ilon irti joka hetkestä ja paikasta. Jos se on suomalaisbaari ulkomailla, niin so what.
Tai saattavat olla jopa lentopelkoisia tai persaukisia ja mukamas parantavat maailmaa...- anneli,kirsi,pirj...
mulla ja mun ystävillä meni luottamus,ja muutaurinkomatkoihin.on niillä ihmejuttui ollu mutta tää oli liikaa.meitä joka vuos iso remmi,samaan akaan,samapaikka.nyt tilnne kohdallani,että halusin varm.vuoksi avaa tilin,kun lähtöpv.ei rahat ehdi tulla.sanottiin,eei käy.luottotiedot o kunnossa ja joka vuos matkustan n.2krt.kuulemma pisteyttivät minut jaseuramatkalaiset.kandeis pomojen ks.mitäluotto.os.ekee.no vaihdettiin matkatstoa,nyt kävikin hyvi,kaikki tuli monta krt.halvemmaks.kandeis miettii,myykö asiakkaalle lomaa vai ei.nyt kun muutan sinne,seuraan mielenkiinnolla aurinkomatkojen touhua.no me säästettiin,2x7 2x6.ensin matkat olivat n.980 hlö.nyt ryhmämatkana,kaikki 13 hlöä,päästiin niin halvalla,että lisättiin viikkoja perään.aurinkomatkat,paistaa väärään reikään.
- ruipelo
anneli,kirsi,pirj... kirjoitti:
mulla ja mun ystävillä meni luottamus,ja muutaurinkomatkoihin.on niillä ihmejuttui ollu mutta tää oli liikaa.meitä joka vuos iso remmi,samaan akaan,samapaikka.nyt tilnne kohdallani,että halusin varm.vuoksi avaa tilin,kun lähtöpv.ei rahat ehdi tulla.sanottiin,eei käy.luottotiedot o kunnossa ja joka vuos matkustan n.2krt.kuulemma pisteyttivät minut jaseuramatkalaiset.kandeis pomojen ks.mitäluotto.os.ekee.no vaihdettiin matkatstoa,nyt kävikin hyvi,kaikki tuli monta krt.halvemmaks.kandeis miettii,myykö asiakkaalle lomaa vai ei.nyt kun muutan sinne,seuraan mielenkiinnolla aurinkomatkojen touhua.no me säästettiin,2x7 2x6.ensin matkat olivat n.980 hlö.nyt ryhmämatkana,kaikki 13 hlöä,päästiin niin halvalla,että lisättiin viikkoja perään.aurinkomatkat,paistaa väärään reikään.
tosi tökeröö,mulla sama juttu faija just kuoli ja rahaa on pankis,mutta en ajatellu ottaa aurinkolomaa taloo vastaan,heh.oon himassa.
- waldemaari
anneli,kirsi,pirj... kirjoitti:
Matkoja kannattaa tosiaan vertailla!
Vaikka matkustaisi samaan rakkaaseen, tuttuun paikkaan joka kerta, niin siitä huolimatta aina kertyy paljon muisteltavaa. Vaikka kuinka ollakaan niin, ne pienet kommellukset jäävät aina parhaiten mieleen :). Pieni seikkailu on aina paikallaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921