Käyt täällä siis lueskelemassa

haist paska;)

kuinka paljon kaipaan sua.

30

208

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :DDD

mulla myös samanlaisia oireita... kärsin mm. unettomuudesta, rintatuntemuksista, sydämen tykyttelystä, päänsärystä, huimauksesta ja lisäksi jotenkin ahdistava olo ja pulssikin on välillä aika kova. mitä pitäisi tehdä? en haluaisi lääkärillekään vähäisiä rahojani käyttää...

• arvauskeskus halpa

Jos sinun asunnossasi,tai päässäsi on hometta.Toksiinit tekevät sinut mielipuoliseksi.

• taidat olla

----------------luulosairas-----------

• ap

Se oli kommentti tuon erään ketjun vastaukseen. Voin olla tämä palsta ei ole hyväksi kennelekkään.

• sivullinen duunari

Sulla ei oikeesti taida olla muuta tekemistä ku syynätä näitä kirjoituksia ja tehdä aloituksia aloitusten perään ? En ivaa , hämmästelen vaan

• ap
        sivullinen duunari kirjoitti:

Sulla ei oikeesti taida olla muuta tekemistä ku syynätä näitä kirjoituksia ja tehdä aloituksia aloitusten perään ? En ivaa , hämmästelen vaan

En tehtaile tänne aloituksia, kolme neljä ehkä vuorokaudessa korkeintaan. Mutta huomasin vain sattuneista syistä yhden kirjoituksen. Voihan se olla jonkun seurailevan provoyritys.

• ap
        ap kirjoitti:

En tehtaile tänne aloituksia, kolme neljä ehkä vuorokaudessa korkeintaan. Mutta huomasin vain sattuneista syistä yhden kirjoituksen. Voihan se olla jonkun seurailevan provoyritys.

Enkä ole täällä 24/7.

• heh.
        sivullinen duunari kirjoitti:

Mie kyllä tiedän mistä narusta vetäissä.. tiedän siusta enemmän kuin osaat arvatakaan ja annan samalla mitalla takaisin... Miuta sie et voi voittaa... :)

• ap
        heh. kirjoitti:

Mie kyllä tiedän mistä narusta vetäissä.. tiedän siusta enemmän kuin osaat arvatakaan ja annan samalla mitalla takaisin... Miuta sie et voi voittaa... :)

En halua kilpailla kenenkään kanssa enkä riidellä. Mulla ei ole yksinkertaisesti voimia eikä kiinnostusta sellaiseen.

• :)
        ap kirjoitti:

Enkä ole täällä 24/7.

minä olen.

• ap
        :) kirjoitti:

minä olen.

Älä ole, on niin paljon parempaakin tekemistä. Olen niin kiltti itsellesi. Mutta nyt hyvää huomenta.:)

• ...

Kannattaisi kommentoida siellä sitten mihin se kuuluukin.

• aa-mui-nen

Eikös sun pitäs olla töissä?

• ap

Ei pitäisi. Keväämmällä sitten.

• T.

Mä oon ollu YÖVUOROSSA S 24 palstoilla.

• ap

Olen valvonut koko yön ja alan samalla kirjaimella. Mutta en sentään täällä ole päivystänyt.

• eisemulleollut..
        ap kirjoitti:

Olen valvonut koko yön ja alan samalla kirjaimella. Mutta en sentään täällä ole päivystänyt.

Miks sä teit tollasen aloituksen ?

• ap
        eisemulleollut.. kirjoitti:

Miks sä teit tollasen aloituksen ?

Toisessa ketjussa olleen kirjoituksen takia. En jaksa nyt selittää ei olisi pitänyt, eikä olisi varmasti koskaan pitänyt eksyä tänne.

• tarkennus

Ai vakituisestiko?

• tarkennus
        tarkennus kirjoitti:

Ai vakituisestiko?

tämä T:lle

• häh !1!
        ap kirjoitti:

Toisessa ketjussa olleen kirjoituksen takia. En jaksa nyt selittää ei olisi pitänyt, eikä olisi varmasti koskaan pitänyt eksyä tänne.

no, oisit sit laittanut siihen. Musta tuntuu että sä vaan haluut "esiintyä"...oot jotenkin huomionkipee

• ap
        häh !1! kirjoitti:

no, oisit sit laittanut siihen. Musta tuntuu että sä vaan haluut "esiintyä"...oot jotenkin huomionkipee

Sitten susta tuntuu siltä. En ole erityisen vaikka jokainenhan on joskus. Ihan kiukkusena tämän kirjoitin en huomionkipeänä. Mutta se taisi olla provo. Anteeksi tämä aloitus.

• ap
        ap kirjoitti:

Sitten susta tuntuu siltä. En ole erityisen vaikka jokainenhan on joskus. Ihan kiukkusena tämän kirjoitin en huomionkipeänä. Mutta se taisi olla provo. Anteeksi tämä aloitus.

Siis se kirjoitus joka tähän aloitukseen johti. Täällä ihan oikeasti joku seuraa kirjoitteluja.

• ap
        tarkennus kirjoitti:

tämä T:lle

Itse asiassa poistaisin tämän jos osaisin.

• joos_

niin käyn , mitä sitte

• ap

No sehän on sun oma asia , mutta jos hän tekisi näin,Ehkä toivoisin että hän laittaisi vaikka mieluummin vaikka sähköpostiin tai jonnekkin viestin että mitä ihmettä oikein touhuat. En halua kaipaila ihmistä jota kaipaukseni ei kiinnosta.

• eiks nii
        ap kirjoitti:

No sehän on sun oma asia , mutta jos hän tekisi näin,Ehkä toivoisin että hän laittaisi vaikka mieluummin vaikka sähköpostiin tai jonnekkin viestin että mitä ihmettä oikein touhuat. En halua kaipaila ihmistä jota kaipaukseni ei kiinnosta.

et halua, mut niinhän kuitenki teet

• ap
        eiks nii kirjoitti:

et halua, mut niinhän kuitenki teet

Ei ja suksi vaikka kuusen ilkeilemään, mikä motivaatio sulla siihen sitten onkaan, usko tai älä muhun sun tyhmät juttusi eivät pure enkä osta niitä.

• 9UPYHUPHI
        ap kirjoitti:

Ei ja suksi vaikka kuusen ilkeilemään, mikä motivaatio sulla siihen sitten onkaan, usko tai älä muhun sun tyhmät juttusi eivät pure enkä osta niitä.

älä huora valehtele!!!!

• eiks niiiiiiiiiiiiii
        ap kirjoitti:

Täällä taas hörhöt esiintyvät toisina :( Surullinen on heidän elämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe