minulla tuli ensimmäinen migreeni parivuotta sitten, alko kuviolla ja sen jälkeen jomotusta. ja nyt sen jälkeen on tullu muutamia kertoa ehkä 5 tai 6. mutta en ole käynyt lääkärissä. eikös se niin ole että lääkkeet saa ku tulee useemmin?
vai onko täällä muita jotka ei oo auran kaa käyny lääkärissä, mielelläni kuulen teitä. :)
aurallinen
2
146
Vastaukset
- Pirre Liisa
Opettele tunnistamaan millaisissa tilanteissa saat kohtauksen, mikä siihen voisi vaikuttaa? Voit pitää päänsäkypäiväkirjaa. Toiset saa kohtauksia kausittain tai se voi liittyä stressiin, väsymykseen ja muutoksiin.
Voit mennä lääkäriin jos se häiritsee. Toisinaan elintapoja muuttamalla pystyy vaikuttamaan ennaltaehkäisevästi, ettei kohtauksia tulisi yhtä usein.
Voit saada lääkkeitä särkyyn, ns kohtauksen pysäytyspillerin (Rabitab) tai muunlaista tarpeen mukaan. - aurallinen12
Kiitos. Ei se minua niin paljoa häiritse, sillä se tulee niin harvoin että eiköhän sen kanssa mene elämäkin. Mutta voiko tämä olla jotain muuta, vai onko vaan migreeni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20411866
- 585569
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462887Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k212872- 432498
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342083Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381905
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71797