Vauvanruokia supermarketista kanarialla?

MInzuli

Hei!
Selailin noita keskusteluja enkä löytänyt tietoa.. Olisiko ketään kuka olisi kiinnittänyt huomiota kaupoilla käydessään lastenruokavalikoimiin? Olemme alle vuosikkaan kanssa lähdössä Gran Canarialle, tarkemmin Meloneras & Maspalomas on kohteemme. HOtelli Cay Beach Princess jota markkinoitiin lapsiystävälliseksi.
Nyt mietin, että kuinka paljon varaan pienelle valmisruokia kotoa mukaan vaiko ihan koko viikoksi? Ja äidinmaidonkorviketta myös? Vai saako esim Nestlen Nan2 -korviketta sieltä kaupoista? Entä valmiita lasten ruokia? Tuollaiselle pienelle kun pitää olla suolatonta ja maustamatonta JNE (lue mautonta) evästä vielä, joten seisovista pöydistä ja ravintoloista voi olla vaikea sellaista löytää.. Puurojauheet ym otan mukaan, samoin vaipat koko viikolle. Ellei Pamperseja löydy sieltäkin?

Emme ole ennen kanarialla käyneet, joten muutenkin uusi elämys. Jos tietäisi että saa kaikkea vastaavaa kuin täälläkin, olisi stressittömämpi lähteä! Toki maalaisjärki sanoo, että koska joka puolella maailmaa vauvoja on, luulisi kaikkea myös kaupoista löytyvän..

4

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+2=

Kyllä ne kaikki kannattaa kotoa mukanaan tuoda, taidatte olla vuoden ensimmäinen lapsiperhe saarella tänä vuonna.

Paketti Juhla Mokkaa, lihapullia, nötköttiä, reissumiestä, hernekeittoa vielä matkaan, niin ei tarvitse lähimpään ruokakauppaan Las Palmasiin asti mennä.

Hauskaa lomaa, ja sillä maalaisjärjellä eteenpäin ;))

• hkjjdjddjjd

Kaikkea löytyy ihan samoin kuin kotimaassakin

• ent.mama

Espanjassa on kaikkea, vauvoja ja isompia lapsia varten, ruoasta vaatetukseen. Mutta muuten, voihan niitä vauvanruokia tehdä itsekin, kunhan on vaan tarkka hygieniasta. Pestä vihannekset , kuoria hedelmät, pestä käsiä, omia ja lapsen.

de alimentos para bebés=vauvanruokia on jopa turistikaupoissa ja Hiperdinoissa, Sparissa ym. suuri valikoima, samoin vaippoja (Pampers ym)

• mie

Kaikissa kaupoissa on vauvan ruokia. Itse kuljein kyllä ruat mukana, mutta kyllä noilla paikallisilla voi lapsia ruokkia. Nimet voivat olla eriä, mietityttää tuo maito... en osaa sanoa onko nannia...jos ei ole niin tarkkaa sen merkin kanssa niin voi varmaan sieltä saada, ja taitaahan se nan olla ihan kansainvälinen merkki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2043
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1747
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1567
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1203
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1160
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1071
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1017
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      966
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      947
    Aihe