Olen menossa Valmennuskeskuksen kurssille keväällä 2012. En ole vielä varannut kurssia ja haluaisin kaverialennuksen. Mitä suurempi porukka sen parempi ale. Kurssin ei tarvitse olla kaikilla sama, eikä kurssipaikkakunnankaan.
Tarvitseeko joku muu "kaveria"?
Valmennuskeskus 2012 - kaveriale
10
365
Vastaukset
- valmennuskurssille12
Lisätietoa: http://www.valmennuskeskus.fi/page.php?page_id=170
- Opiskelija
Moikka!
Tänään löysin haluamani valmennuskurssin ja olen vakavasti harkitsemassa sille osallistumista. Alennus tulisi kyllä tarpeeseen, joten voisin olla tässä mukana.
- valmennuskurssille12
Kiva! Odotellaan(ko?) vielä vähän jos saataisiin joku kolmaskin mukaan. Tarkkaa tietoa en löytänyt, mutta veikkaisin että kolmella/neljällä kaveruksella saisi sen 15% alen.
Muita mukaan tulijoita?! - Opiskelija
Odotellaan, eiköhän pari muutakin löydä tiensä tänne :)
- Kauppis
Täällä voisi olla kolmas Valmennuskeskuksen kurssille lähtijä.
- valmennuskurssille12
Kiva! Mä jo haluaisinkin pikkuhiljaa ilmoittautua niin pääsis ennanakkotehtäväpakettia tekemään... Nyt meitä olisi kolme.
Vois vaihtaa sähköpostiosoitteita? - Kauppis
Mulle postit marcoseta (at) gmail.com Kuinkas tämä homma etenee?
Ehditkö edistää asiaa jo tällä viikolla, kauppiksen valmennuskurssi Hgissä alkaisi jo ensi viikolla. - Opiskelija
Mun s-posti on [email protected].
Maatalous-metsätieteiden valmennuskurssille olen pyrkimässä. Se tosin alkaa vasta huhtikuussa, joten minulla ei ole vielä mikään kiirus. - valmennuskurssille12
Laitoin teille molemmille sähköpostia, sovitaan jutut siellä. :)
- valmennuskurssille12
Tiedoksi vielä kaikille, jotka tänne eksyy, että olemme jo ilmoittautuneet, joten enää ei ehdi frendialeen mukaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3845729Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151702- 106971
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95874- 78851
- 50842
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44842Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?129835- 41823
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56817