Olen menossa Valmennuskeskuksen kurssille keväällä 2012. En ole vielä varannut kurssia ja haluaisin kaverialennuksen. Mitä suurempi porukka sen parempi ale. Kurssin ei tarvitse olla kaikilla sama, eikä kurssipaikkakunnankaan.
Tarvitseeko joku muu "kaveria"?
Valmennuskeskus 2012 - kaveriale
10
310
Vastaukset
- valmennuskurssille12
Lisätietoa: http://www.valmennuskeskus.fi/page.php?page_id=170
- Opiskelija
Moikka!
Tänään löysin haluamani valmennuskurssin ja olen vakavasti harkitsemassa sille osallistumista. Alennus tulisi kyllä tarpeeseen, joten voisin olla tässä mukana.
- valmennuskurssille12
Kiva! Odotellaan(ko?) vielä vähän jos saataisiin joku kolmaskin mukaan. Tarkkaa tietoa en löytänyt, mutta veikkaisin että kolmella/neljällä kaveruksella saisi sen 15% alen.
Muita mukaan tulijoita?! - Opiskelija
Odotellaan, eiköhän pari muutakin löydä tiensä tänne :)
- Kauppis
Täällä voisi olla kolmas Valmennuskeskuksen kurssille lähtijä.
- valmennuskurssille12
Kiva! Mä jo haluaisinkin pikkuhiljaa ilmoittautua niin pääsis ennanakkotehtäväpakettia tekemään... Nyt meitä olisi kolme.
Vois vaihtaa sähköpostiosoitteita? - Kauppis
Mulle postit marcoseta (at) gmail.com Kuinkas tämä homma etenee?
Ehditkö edistää asiaa jo tällä viikolla, kauppiksen valmennuskurssi Hgissä alkaisi jo ensi viikolla. - Opiskelija
Mun s-posti on [email protected].
Maatalous-metsätieteiden valmennuskurssille olen pyrkimässä. Se tosin alkaa vasta huhtikuussa, joten minulla ei ole vielä mikään kiirus. - valmennuskurssille12
Laitoin teille molemmille sähköpostia, sovitaan jutut siellä. :)
- valmennuskurssille12
Tiedoksi vielä kaikille, jotka tänne eksyy, että olemme jo ilmoittautuneet, joten enää ei ehdi frendialeen mukaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623