Mikä ääretön rauha

issu56

sanoi hän, joka meille tänään kylään tuli, ja kun noille pakeille mentiin:

http://www.youtube.com/watch?v=RpmAdarqe6A&feature=youtu.be

Kun saat vieraita, jotka pyytävät näyttämään asuinympäristöäsi, niin mitä silloin näytät?

Niin ja tuosta koosteesta vielä...mikä on kyseessä viimeisessä kuvassa?

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis,tosi kaunis

taas ja toistan että on etuokeutettua saada asua tuollaisissa maisemissa.en vain tajuu miksi niin moni aloituksesi poistuu,,

• issu56

Kiitos, kiva jos taas pidit.
        Nämä rannat on kyllä todella upeita, enkä niitä cityn näyteikkunoihin milloinkaan kyllä vaihtaisi.
        No se totuushan pitää aina saada pois, että mielikuvituksellinen valheellinen totuus säilyisi oikeana totuutena.

• issu56

Tokihan minä nyt sen olen tiennyt jo useamman vuoden ajan, että ei voi mua sietää, mutta se nyt on ihan yks hailee mulle. Vois kuitenkin yrittää pysyä totuudessa...!!!

• hih.

20 min.kamrat kom igen!

• issu56
        hih. kirjoitti:

20 min.kamrat kom igen!

Gå till helvete!!!

• 30+4

Kiitos raportista.

• eippatarallaa :))

Kanto.

• Saa*keli. tää ei vaihteeksi tunnu toimivan ollenkaan.Kolmas yritys.Pyörittää ja pyörittää vaan.

Olipa jännä se viimeinen kuva, oliko se otettu kaadetun tukin päästä?

No kun meille tulee joku etäämmältä niin me aina käydään tutkimassa meidän projektia korvessa, yllättävän paljon kiinnostaa ihmisiä.

• issu56

Jep, no siitähän se oli otettu ;).

Mulle tuli vain tuo kysymys siitä mieleen, kun ennenvanhaan oli aina tapana viedä katsomaan nähtävyyksiä ja mua aina ärsytti suunnattomattomasti, kun kersana jouduin olemaan mukana niissä.
        Silloin kun saksalainen ystäväni tuli aikoinaan, niin voi hitto mikä suuri nautinto hälle oli päästä pariksi viikoksi pois kaupungista...veneellä saareen pois kaupungin hälinästä. Paikkaan, jossa ei ollut sähköjä, eikä vesi tullut kraanasta. Vieläkin hän toisinaan tuosta ajasta mainitsee.

• 80+111

Riippuu tietenkin vieraasta mitä näytetään. Jos on kiinnostunut kulttuurista ja historiasta niin käydään esimerkiks kotiseutumuseossa ja katellaan muuten alueen historiallisia paikkoja. Jos haluu kaupunkilaiselämää niin ajetaan kaupunkiin ja kierrellään siellä, käydään leffassa tai syömässä yms. Jos haluu täydellistä hiljaisuutta niin mennään mökille ja lämmitetään rantasauna. Jos tykkää patikoida niin lähellä on kansallispuisto missä on kaunista luontoa ympärillä. Jos haluu vesille niin käydään saaristossa veneilemässä. Jotain sellasta tietenkin tehdään mistä vieras tykkää.

• Just just:DDDDDDDDDD

Jos vieras tulee talvella, niin te vaan määtte veneilemään.

• Oli tosi kauniita maisemia taas...olisiko se viimeinen kuva kaadetun puun sahattu pinta...

No mä veisin vieraan kesällä varmaan tuohon Vääksyn upeisiin rantamaisemiin, ja talvella varmaan tuonne Salpauselän urheilukeskukseen...

• issu56

No rannat on mun elämä...on aina olleet ja sinne minä vieraani vien, jos tahtovat johonkin lähteä ja sää sallii...ja mun jalkani. Tänään se ei olisi ollut niin nautinnollista kuin eilen, sillä meillä on aikamoinen lumimyrsky meneillään ja tuuli on aikamoisesti yltynyt lisää.

Ne Salpausselän maisemat on aivan uskomattoman upeita...ollaan siellä muutaman kerran oltu :). Vääksystä taas en tiedä yhtään mitään muuta kuin nimen.

Juu, sitähän se kuva esitti :).

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe