Ajattelin päivittää vanhan sotaratsuni D80:sen uudempaan malliin. Kävin ottamassa paikallisessa kivijalkaliikkeessä testi kuvia ja videoita Nikonin uudella mallilla "D7000".
Selatessani kuvia huomasin käsittämättömiä tarkennusvirheitä. olin tarkentanut kaupan myyjättäreen ja hänen takanaan oli toinen asiakas. Jokaisessa kuvassa tarkennus näyttäisi olevan tuossa toisessa asiakaassa.
Mistä tämä johtuu?
D7000
Nikon For Life
3
230
Vastaukset
- kjlkKJKGJK
Ihan normaalia toimintaa, jos käytit kaikkia tarkennuspisteitä (39).
Kameralla on aina tapana valita se kohde, johon tarkennus on helpointa.
Oliko tuossa asiakkaassa parempi kontrasti? - ( o ) ( o ) munkki
"Oliko tuossa asiakkaassa parempi kontrasti? "
siinä oli unohtunu muotokuvaohjelma päälle, josta johtuen kamera tarkensi kookkaampaan poveen ja syvempään kaula-aukkoon :-) - HaKe
D7000:ssa on back-focus ongelmaa, tarkentaa monesti liian taakse.
Tuskin tässä kuitenkaan siitä on kysymys, mutta tiedoksi vain.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984