tai molemmat oltaisiin toimittu toisin jos oltais tiedetty mikä show tästä syntyi. Kävelty ja juteltu.
Olisin toiminut toisin
8
217
Vastaukset
- Kävellää ja jutellaa
Eikö kannattaisi vahingosta viisastuneena tehdä se vielä, kuka tietää vaikka se show olisi vasta menossa pahemmaksi.
- ap.
Voi olla että show:t vasta alkaa....mut ei oo helppo mennä toisen luo, et hei jutellaanko vähän?
- vai kuinka
ap. kirjoitti:
Voi olla että show:t vasta alkaa....mut ei oo helppo mennä toisen luo, et hei jutellaanko vähän?
Mikä siinä nyt niin vaikeeta on? Ootteko pannut? Jos olette, niin ei se nyt sen vaikeampaa ole.
- ap.
vai kuinka kirjoitti:
Mikä siinä nyt niin vaikeeta on? Ootteko pannut? Jos olette, niin ei se nyt sen vaikeampaa ole.
Ei olla, onneksi. Ihan viattomasti ois tarve tai melkein välttämätöntä jutella...
- Helppoa tai ei
ap. kirjoitti:
Ei se kovin helppoa ole, totta. Mutta helpompaa kuin se alkava show, joka johtaa kumminkin siihen, että mistään ei tule mitään ja kummatkin riutuu entistä pahemmin.
Mä oon yrittänyt pystyä siihen ja toivon, että toinenkin haluaa samaa. Kaikki on tarpeeksi sekavaa muutenkin, niin olisi kiva, että voisi sitten sen vastapainoksi ottaa rauhassa sen toisen kanssa ja selvitellä asioita. Sellaisia rauhallisia hetkiä, jolloin voi vaan kävellä rauhassa ja jutella vähän. - lenksu
Helppoa tai ei kirjoitti:
Ei se kovin helppoa ole, totta. Mutta helpompaa kuin se alkava show, joka johtaa kumminkin siihen, että mistään ei tule mitään ja kummatkin riutuu entistä pahemmin.
Mä oon yrittänyt pystyä siihen ja toivon, että toinenkin haluaa samaa. Kaikki on tarpeeksi sekavaa muutenkin, niin olisi kiva, että voisi sitten sen vastapainoksi ottaa rauhassa sen toisen kanssa ja selvitellä asioita. Sellaisia rauhallisia hetkiä, jolloin voi vaan kävellä rauhassa ja jutella vähän.Minnepäin kävelette (kehää)?
- kyllä mulle käy.
kun sinä näet minut seuraavan kerran,tule minun luo,niin mennään kävelemään ja puhumaan.ei voi olla niin vaikeeta.
- sitä päivää odotelle
Niimpä niin,puhumalla ne asiat selviää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069