Nyt tarvitsen apuanne!!

Mievaan

Eli mulla on kolme urosta samassa häkissä. Niistä kaksi ovat samasta poikueesta. Ja kolmas on saman ikäinen, mutta eri poikueesta. Ja nyt tälle kolmannelle on alettu tekemään pahaa. Sitä on ilmeisesti purtu kylkeen pahasti. Huomasin kyljen muutama päivä sitten, mutta ajattelin, että oli kakkaa. Tänään rupesin tutkimaan ja "kakka" olikin rupea. Haavoissa on ruvet ja kani on nyt sisällä. Syö ja juo normaalisti. Olen huuhdellu keitetyllä vedellä. Onko muita vinkkejä millä saisin taas kullanmuruni kuntoon? Kiitos, kiitos asiallisista kommenteista! Ei tarvi tulla sitten viisastelemaan, että kahta urosta samaan häkkiin, koska tiesin sen, mutta kaikki kolme pärjäsivät aluksi hyvin:)

4

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khylkhyl

Just näin, viisasta..

Mut asiaan-> vie lemmikkisi eläinlääkärille, jos sillä on paha haava, koska se voi tulehtua pahasti, mut jos sulla ei ole mahd. viedä lääkäriin niin huuhte haavan kohta päivittäin desifiointiaineella ja vaikka laita vaikka bebantinea vai mikä se ny olikaan, kuitenki se o sellasta punasta, joka käy siihen. Ja sun kannattaa erottaa ne toisetkin urokset, ettei ala tappelemaan, siitä voi tulla vaikka kuinka pahaa jälkeä!

• Mievaan

Tavallista desifiointiainettako?

• tania78

Kaikki kirvelemätön desinfiointiaine käy eläimille ja apteekissa löytyy noita ihan kun kysyy.

Rupea on turha ruveta desinfioimaan... ! Jos ja kun rupi alkaa parantumaan ja irtoamaan ( kani voi raapia sitä ) voit laittaa Bepanthenia. Tuote on täysin turvallinen vaikka kani söisikin sitä. Rupeen siis voidetta.

Valitettavasti kaverukset täytyy erottaa. Ikä tuo esteitä vastaan... :(
      Toivottavasti kaverilla on vain pieniä ruhjeita.

• mari23

Ei näin.

Uroskanit asumaan yksinään tai kastroituna tytön kanssa. Vaikka pieninä tuleekin toimeen niin sukukypsiksi tullessaan lähes aina tulee tappelua ja pahimmassa tapauksessa vammat voi johtaa kuolemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      59
      1105
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      861
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      604
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56