ne eivät pakota kuntaliitoksiin eivätkä kanna rahojamme kreikkaan
äänestän opposition edustajaa pressaksi
2
80
Vastaukset
- Iitin Tildu
Äänestän kai minäkin Soinia tietysti. Hänhän on rehti (vaikka joukoissaan on aika villejjä ilmiöitä?) Presidenttinä ei ole riippuvainen, vaan saa olla omana itsenään. Presidenttihän on koko kansan presidentti eikä puolueen edustaj siinä virassaan.
Ennakkoon Soinia liitetään, jos johonkin, mihin ei ole osallinen.
Lipponen on kai ruvennut ehdolle vain saadakseen joka käänteessä roimia Soinia kuin vierasta sikaa, ilamn syytä. Ikävä demareille, ettei oikeaa ehdokasta, vaan joutuivat ottamaan halukkaan. Sopiva sa jäädä pimentoon.
Itse asiassa demareilla ja perussuomalaisilla pitäisi olla yhteinen ehdokas, koska molempien kannattajakunta on työtätekevien ja vähävaraisten joukko.
Ennen demarit vihasivat kommunisteja, mikä nyt käy Vasemmistoliiton nimellä, nyt haukutaan perussuomalaisia ja Vas. Arhinmäen suosiota Lipponen jo vähän näkyy kosiskelevankin.
- Kuntaliitos kyllä Iitinkin osalta on nyt kylläkin tekeillä Kokoomuksen toimesta ja ministeri Henna Virkkusen. Kokoomusta äänestäneille sulks hattuun! - äänet Paavolle
Minusta Paavo V. on ainut ehdokas, jolla on sana hallussa, aina hyväntuulinen ja paljon kokemusta. Koska nämä ovat henkilövaalit Väyrynen on juuri sopiva presidentisi.
Niinistö on kireän oloinen ryppyotsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161