ne eivät pakota kuntaliitoksiin eivätkä kanna rahojamme kreikkaan
Vastaukset 2
- Iitin Tildu
Äänestän kai minäkin Soinia tietysti. Hänhän on rehti (vaikka joukoissaan on aika villejjä ilmiöitä?) Presidenttinä ei ole riippuvainen, vaan saa olla omana itsenään. Presidenttihän on koko kansan presidentti eikä puolueen edustaj siinä virassaan.
Ennakkoon Soinia liitetään, jos johonkin, mihin ei ole osallinen.
Lipponen on kai ruvennut ehdolle vain saadakseen joka käänteessä roimia Soinia kuin vierasta sikaa, ilamn syytä. Ikävä demareille, ettei oikeaa ehdokasta, vaan joutuivat ottamaan halukkaan. Sopiva sa jäädä pimentoon.
Itse asiassa demareilla ja perussuomalaisilla pitäisi olla yhteinen ehdokas, koska molempien kannattajakunta on työtätekevien ja vähävaraisten joukko.
Ennen demarit vihasivat kommunisteja, mikä nyt käy Vasemmistoliiton nimellä, nyt haukutaan perussuomalaisia ja Vas. Arhinmäen suosiota Lipponen jo vähän näkyy kosiskelevankin.
- Kuntaliitos kyllä Iitinkin osalta on nyt kylläkin tekeillä Kokoomuksen toimesta ja ministeri Henna Virkkusen. Kokoomusta äänestäneille sulks hattuun! - äänet Paavolle
Minusta Paavo V. on ainut ehdokas, jolla on sana hallussa, aina hyväntuulinen ja paljon kokemusta. Koska nämä ovat henkilövaalit Väyrynen on juuri sopiva presidentisi.
Niinistö on kireän oloinen ryppyotsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121417
- 46935
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145730- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118530Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e109505Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 55478
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410