eli olen 15-vuotias tyttö, joka "leikkii pojilla". Toisin sanoen, näen jonkun "ei niin hyvännäköisen" pojan, ja alan flirttailemaan hänelle, ja esitän kiinnostunutta ja niin saan hänet kuolaamaan perääni. En pidä itse tästä yhtään, mutta se tulee automaattisesti -_- en ole ikinä ollut mikään "koulun suosituimmista" mutta harrastan paljon tanssia ja aerobicia, joten minulla on hyvä vartalo, jota kaverini kadehtivat. Olen yrittänyt päästä tästä iljettävästä tavasta eroon, mutta en pysty! Voisiko joku auttaa kiitos? :((
keikin pojilla :(((
5
161
Vastaukset
- nhdrekbjkkdvittu....
hups "leikin" :DDDDDDDD
- James-95
Ehkä ajattelemalla, että niillä pojillakin on tunteet?
- jjjjjjjjjjjjjjjjoooo
niin tiedän että satutan heitä jne. ja se tuntuu pahalta :( muttei se auta mitää
- gerbiili..
jjjjjjjjjjjjjjjjoooo kirjoitti:
niin tiedän että satutan heitä jne. ja se tuntuu pahalta :( muttei se auta mitää
Tajuutko miten hirveetä toi on? Tiedätkö kuinka moni poika myös miettii omaa kehonkuvaansa ja sitä, että voisiko kukaan heistä kiinnostua koskaan? Tytöt ja pojat miettivät teini-ikäisenä hyvinkin paljon samoja asioita erilaisuuksistaan huolimatta. Tuolla tavalla saatat nostaa aluksi jonkun hyvin heikko itsetuntoisen pojan odotukset liian korkealle ja sitten mäiskäät hänet maahan potemaan sitä paskaa oloa entistä pahempana kuin mitä se oli ennen kieroa toimintaasi?
En usko, että tuo toiminta tulee ihan automaattisesti. Haluatko pönkittää vain omaa egoasi? Kannattaa nyt pohtia itsensä kanssa, että miksi teet tuollaista ja otat itseäs niskasta kiinni aina kun tekee mieli flirttailla "turhaan". Jos joku on pahoittanut mielensä niin pyydä myös anteeksi. Älä vilkuile muita vaan keskity koulunkäyntiin, koska se on sinun ikäisesi vastuu ja hyvin tärkeä sellainen. Jotain kontrollia on kuitenkin ihmisellä oltava itselleen.
- this is I
Ite oon semmone et pidän flirttailusta, mutten kyl aina ymmärrä itekkään itteeni. En nyt vois välttämättä sanoo iha samoin, mut jotaki samaa on... Nii onhan se inhottavaa ,mut muista et flirtti semmone kevyt ja pieni kavereitten kesken on iha perus... Siis ihan oikeesti oon lukenukkii niin ! Mut väkisinki joskus jokune poika saattaa luulla enemmä, ja sitte taas otetaan etäisyyttä. Pitää myöntää et ei se iha noi sais mennä, mutten pääse tost mihinkää suuntaa, vaik oon yrittäny ja toisaalta ei siiit nii pahoja seurauksia ole tuullut: )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872