Parempi kuin Thaimaa

Mees tänavalt

Kävin vähän ennen joulua Goassa ja ihastuin kovasti. Olen käynyt Phuketissa ja Krabissa mutta mielestäni Goa on parempi. Om halvempaa, parempi palvelu ja ihmiset ovat rehellisempiä. Thaimaa kuin on ikävä kyllä muuttunut viimeisten 10 vuoden aikana huonompaan suuntaan. Ruoka on myös hyvää Goalla ja kaikkea suuhunpantavaa löytyy, myös thaimaalaista. Rannat ovat upeita ja vesi lämmintä. No jos nyt jotain kaipasin niin se olisi ehkä koralliriutat. Seuraava mahkakohteeni on varmasti Goa!

8

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggooaa

samaa mieltä kanssasi. ihastuin kovin thaimaaseen alkuunsa ja olen käynyt monissa eri paikoissa siellä.
      goalla käynyt 2 kertaa ja taas menossa sinne lomalle. Parasta siellä on ystävälliset ihmiset, edulliset hinnat ja kaunnita maisemia löytyy goasta ja sen lähistöltä.
      thaimaa on kärsinyt myös minulle inflaation.

• whatever

Samaa mieltä. Olen käynyt 2 kertaa Goassa ja viime talvena Phuketissa ja Khao Lakissa. Nyt olen menossa taas Intiaan kovan ikävän kera. Thaimaahan tuskin koskaan enää tulee mentyä. Vaikka matka oli ihan ok; en jäänyt kaipaamaan sieltä yhtikäs mitään.

• lessflight

Allekirjoitetaan täälläkin asia.
      Joo, taikkula ihan ok, mutta, mutta...vaakakuppiin kun laittaa nämä, Goa voittaa kevyesti. Eikä vähiten sään puolesta.
      Muutenkin paljon rennompi meininki.

• Goaan menossa

Hei

Sanokaas sitten mikä olisi hyvä (tasokas) hotelli GOAssa?
      Ja, mitä siellä kannattaa tehdä / missä käydä?

Tänks

• Meest tänavalt

Niin, matkaajiahan on monenlaisia. Jotkut kaipaavat tasokkuutta ja toiset taas elämyksiä. Itse olen enemmänkin budjettimatkaaja. Mutta minusta on rantabungalovi esim Palolemin rannalla omalla tavallaan tasokkuutta. Näköala on hieno ja vesi lämmintä. Ruokapaikoja on vieri vieressa pitkin rantaa. Kanootin voi vuokarata ja käydä melomassa, itse näin delfiinejä meloessani. Sitten voi tutustua muihin lähistön rantoihin ja niiden palveluihin. Kaupunkeihinkin pääsee, mutta ne ovat sekavia, likaisia ja liikenne on hengenvaarallinen.

• whatever

Minusta tasokkuus ja Goa eivät oikein rimmaa :) Jos hakisin matkoiltani tasokkuutta, en matkustaisi Goaan. Tykkään vähän räjähtäneestä meiningistä. En myöskään juokse nähtävyyksien perässä eikä niitä Goassa ole. Tykkään vain haistella ilmapiiriä, ja Goassa se on ihan omanlaisensa: ihmiset ovat ystävällisiä ja ympäristö merkillinen sekoitus Intiaa ja Portugalia. Minä tykkään kyllä käydä myös kaupungeissa, ja markkinat ovat ihan ehdottomia: Ingo's yöllä, Arpora vai oliko se Anjuna, ja Mapusa.

• eilen goalta takas..

Makunsa kullakin, ite en toista kertaa taida Goalle mennä, skeidanen mesta, 2 viikkoa riitti kärvistellä siellä torakoiden yms. kera.. Thaikuissa oon viihtynyt monia kuukausiakin ja alkeellisissa mestoissakin hygieenisempaa.

• whatever

Totta, makuasioista ei kannata kiistellä. Valitsemani hotellit ovat kyllä olleet ihan siistejä niin Goalla kuin Thaimaassakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      69
      8907
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      154
      5594
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      127
      5036
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      17
      3890
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      85
      3480
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      53
      3379
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      40
      2731
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2691
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      50
      2649
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1747
    Aihe