Parempi kuin Thaimaa

Mees tänavalt

Kävin vähän ennen joulua Goassa ja ihastuin kovasti. Olen käynyt Phuketissa ja Krabissa mutta mielestäni Goa on parempi. Om halvempaa, parempi palvelu ja ihmiset ovat rehellisempiä. Thaimaa kuin on ikävä kyllä muuttunut viimeisten 10 vuoden aikana huonompaan suuntaan. Ruoka on myös hyvää Goalla ja kaikkea suuhunpantavaa löytyy, myös thaimaalaista. Rannat ovat upeita ja vesi lämmintä. No jos nyt jotain kaipasin niin se olisi ehkä koralliriutat. Seuraava mahkakohteeni on varmasti Goa!

8

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggooaa

samaa mieltä kanssasi. ihastuin kovin thaimaaseen alkuunsa ja olen käynyt monissa eri paikoissa siellä.
      goalla käynyt 2 kertaa ja taas menossa sinne lomalle. Parasta siellä on ystävälliset ihmiset, edulliset hinnat ja kaunnita maisemia löytyy goasta ja sen lähistöltä.
      thaimaa on kärsinyt myös minulle inflaation.

• whatever

Samaa mieltä. Olen käynyt 2 kertaa Goassa ja viime talvena Phuketissa ja Khao Lakissa. Nyt olen menossa taas Intiaan kovan ikävän kera. Thaimaahan tuskin koskaan enää tulee mentyä. Vaikka matka oli ihan ok; en jäänyt kaipaamaan sieltä yhtikäs mitään.

• lessflight

Allekirjoitetaan täälläkin asia.
      Joo, taikkula ihan ok, mutta, mutta...vaakakuppiin kun laittaa nämä, Goa voittaa kevyesti. Eikä vähiten sään puolesta.
      Muutenkin paljon rennompi meininki.

• Goaan menossa

Hei

Sanokaas sitten mikä olisi hyvä (tasokas) hotelli GOAssa?
      Ja, mitä siellä kannattaa tehdä / missä käydä?

Tänks

• Meest tänavalt

Niin, matkaajiahan on monenlaisia. Jotkut kaipaavat tasokkuutta ja toiset taas elämyksiä. Itse olen enemmänkin budjettimatkaaja. Mutta minusta on rantabungalovi esim Palolemin rannalla omalla tavallaan tasokkuutta. Näköala on hieno ja vesi lämmintä. Ruokapaikoja on vieri vieressa pitkin rantaa. Kanootin voi vuokarata ja käydä melomassa, itse näin delfiinejä meloessani. Sitten voi tutustua muihin lähistön rantoihin ja niiden palveluihin. Kaupunkeihinkin pääsee, mutta ne ovat sekavia, likaisia ja liikenne on hengenvaarallinen.

• whatever

Minusta tasokkuus ja Goa eivät oikein rimmaa :) Jos hakisin matkoiltani tasokkuutta, en matkustaisi Goaan. Tykkään vähän räjähtäneestä meiningistä. En myöskään juokse nähtävyyksien perässä eikä niitä Goassa ole. Tykkään vain haistella ilmapiiriä, ja Goassa se on ihan omanlaisensa: ihmiset ovat ystävällisiä ja ympäristö merkillinen sekoitus Intiaa ja Portugalia. Minä tykkään kyllä käydä myös kaupungeissa, ja markkinat ovat ihan ehdottomia: Ingo's yöllä, Arpora vai oliko se Anjuna, ja Mapusa.

• eilen goalta takas..

Makunsa kullakin, ite en toista kertaa taida Goalle mennä, skeidanen mesta, 2 viikkoa riitti kärvistellä siellä torakoiden yms. kera.. Thaikuissa oon viihtynyt monia kuukausiakin ja alkeellisissa mestoissakin hygieenisempaa.

• whatever

Totta, makuasioista ei kannata kiistellä. Valitsemani hotellit ovat kyllä olleet ihan siistejä niin Goalla kuin Thaimaassakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      81
      6667
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6197
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      502
      4034
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      125
      2493
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      43
      1614
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      424
      1504
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1295
    8. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      34
      1180
    9. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      48
      1140
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      65
      1120
    Aihe