Parempi kuin Thaimaa

Mees tänavalt

Kävin vähän ennen joulua Goassa ja ihastuin kovasti. Olen käynyt Phuketissa ja Krabissa mutta mielestäni Goa on parempi. Om halvempaa, parempi palvelu ja ihmiset ovat rehellisempiä. Thaimaa kuin on ikävä kyllä muuttunut viimeisten 10 vuoden aikana huonompaan suuntaan. Ruoka on myös hyvää Goalla ja kaikkea suuhunpantavaa löytyy, myös thaimaalaista. Rannat ovat upeita ja vesi lämmintä. No jos nyt jotain kaipasin niin se olisi ehkä koralliriutat. Seuraava mahkakohteeni on varmasti Goa!

8

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggooaa

samaa mieltä kanssasi. ihastuin kovin thaimaaseen alkuunsa ja olen käynyt monissa eri paikoissa siellä.
      goalla käynyt 2 kertaa ja taas menossa sinne lomalle. Parasta siellä on ystävälliset ihmiset, edulliset hinnat ja kaunnita maisemia löytyy goasta ja sen lähistöltä.
      thaimaa on kärsinyt myös minulle inflaation.

• whatever

Samaa mieltä. Olen käynyt 2 kertaa Goassa ja viime talvena Phuketissa ja Khao Lakissa. Nyt olen menossa taas Intiaan kovan ikävän kera. Thaimaahan tuskin koskaan enää tulee mentyä. Vaikka matka oli ihan ok; en jäänyt kaipaamaan sieltä yhtikäs mitään.

• lessflight

Allekirjoitetaan täälläkin asia.
      Joo, taikkula ihan ok, mutta, mutta...vaakakuppiin kun laittaa nämä, Goa voittaa kevyesti. Eikä vähiten sään puolesta.
      Muutenkin paljon rennompi meininki.

• Goaan menossa

Hei

Sanokaas sitten mikä olisi hyvä (tasokas) hotelli GOAssa?
      Ja, mitä siellä kannattaa tehdä / missä käydä?

Tänks

• Meest tänavalt

Niin, matkaajiahan on monenlaisia. Jotkut kaipaavat tasokkuutta ja toiset taas elämyksiä. Itse olen enemmänkin budjettimatkaaja. Mutta minusta on rantabungalovi esim Palolemin rannalla omalla tavallaan tasokkuutta. Näköala on hieno ja vesi lämmintä. Ruokapaikoja on vieri vieressa pitkin rantaa. Kanootin voi vuokarata ja käydä melomassa, itse näin delfiinejä meloessani. Sitten voi tutustua muihin lähistön rantoihin ja niiden palveluihin. Kaupunkeihinkin pääsee, mutta ne ovat sekavia, likaisia ja liikenne on hengenvaarallinen.

• whatever

Minusta tasokkuus ja Goa eivät oikein rimmaa :) Jos hakisin matkoiltani tasokkuutta, en matkustaisi Goaan. Tykkään vähän räjähtäneestä meiningistä. En myöskään juokse nähtävyyksien perässä eikä niitä Goassa ole. Tykkään vain haistella ilmapiiriä, ja Goassa se on ihan omanlaisensa: ihmiset ovat ystävällisiä ja ympäristö merkillinen sekoitus Intiaa ja Portugalia. Minä tykkään kyllä käydä myös kaupungeissa, ja markkinat ovat ihan ehdottomia: Ingo's yöllä, Arpora vai oliko se Anjuna, ja Mapusa.

• eilen goalta takas..

Makunsa kullakin, ite en toista kertaa taida Goalle mennä, skeidanen mesta, 2 viikkoa riitti kärvistellä siellä torakoiden yms. kera.. Thaikuissa oon viihtynyt monia kuukausiakin ja alkeellisissa mestoissakin hygieenisempaa.

• whatever

Totta, makuasioista ei kannata kiistellä. Valitsemani hotellit ovat kyllä olleet ihan siistejä niin Goalla kuin Thaimaassakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe