Kävin vähän ennen joulua Goassa ja ihastuin kovasti. Olen käynyt Phuketissa ja Krabissa mutta mielestäni Goa on parempi. Om halvempaa, parempi palvelu ja ihmiset ovat rehellisempiä. Thaimaa kuin on ikävä kyllä muuttunut viimeisten 10 vuoden aikana huonompaan suuntaan. Ruoka on myös hyvää Goalla ja kaikkea suuhunpantavaa löytyy, myös thaimaalaista. Rannat ovat upeita ja vesi lämmintä. No jos nyt jotain kaipasin niin se olisi ehkä koralliriutat. Seuraava mahkakohteeni on varmasti Goa!
Parempi kuin Thaimaa
8
482
Vastaukset
- ggooaa
samaa mieltä kanssasi. ihastuin kovin thaimaaseen alkuunsa ja olen käynyt monissa eri paikoissa siellä.
goalla käynyt 2 kertaa ja taas menossa sinne lomalle. Parasta siellä on ystävälliset ihmiset, edulliset hinnat ja kaunnita maisemia löytyy goasta ja sen lähistöltä.
thaimaa on kärsinyt myös minulle inflaation. - whatever
Samaa mieltä. Olen käynyt 2 kertaa Goassa ja viime talvena Phuketissa ja Khao Lakissa. Nyt olen menossa taas Intiaan kovan ikävän kera. Thaimaahan tuskin koskaan enää tulee mentyä. Vaikka matka oli ihan ok; en jäänyt kaipaamaan sieltä yhtikäs mitään.
- lessflight
Allekirjoitetaan täälläkin asia.
Joo, taikkula ihan ok, mutta, mutta...vaakakuppiin kun laittaa nämä, Goa voittaa kevyesti. Eikä vähiten sään puolesta.
Muutenkin paljon rennompi meininki. - Goaan menossa
Hei
Sanokaas sitten mikä olisi hyvä (tasokas) hotelli GOAssa?
Ja, mitä siellä kannattaa tehdä / missä käydä?
Tänks- Meest tänavalt
Niin, matkaajiahan on monenlaisia. Jotkut kaipaavat tasokkuutta ja toiset taas elämyksiä. Itse olen enemmänkin budjettimatkaaja. Mutta minusta on rantabungalovi esim Palolemin rannalla omalla tavallaan tasokkuutta. Näköala on hieno ja vesi lämmintä. Ruokapaikoja on vieri vieressa pitkin rantaa. Kanootin voi vuokarata ja käydä melomassa, itse näin delfiinejä meloessani. Sitten voi tutustua muihin lähistön rantoihin ja niiden palveluihin. Kaupunkeihinkin pääsee, mutta ne ovat sekavia, likaisia ja liikenne on hengenvaarallinen.
- whatever
Minusta tasokkuus ja Goa eivät oikein rimmaa :) Jos hakisin matkoiltani tasokkuutta, en matkustaisi Goaan. Tykkään vähän räjähtäneestä meiningistä. En myöskään juokse nähtävyyksien perässä eikä niitä Goassa ole. Tykkään vain haistella ilmapiiriä, ja Goassa se on ihan omanlaisensa: ihmiset ovat ystävällisiä ja ympäristö merkillinen sekoitus Intiaa ja Portugalia. Minä tykkään kyllä käydä myös kaupungeissa, ja markkinat ovat ihan ehdottomia: Ingo's yöllä, Arpora vai oliko se Anjuna, ja Mapusa.
- eilen goalta takas..
Makunsa kullakin, ite en toista kertaa taida Goalle mennä, skeidanen mesta, 2 viikkoa riitti kärvistellä siellä torakoiden yms. kera.. Thaikuissa oon viihtynyt monia kuukausiakin ja alkeellisissa mestoissakin hygieenisempaa.
- whatever
Totta, makuasioista ei kannata kiistellä. Valitsemani hotellit ovat kyllä olleet ihan siistejä niin Goalla kuin Thaimaassakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.816667- 1486197
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5024034Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252493- 431614
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241504- 741295
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes341180Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481140Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan651120