Parempi kuin Thaimaa

Mees tänavalt

Kävin vähän ennen joulua Goassa ja ihastuin kovasti. Olen käynyt Phuketissa ja Krabissa mutta mielestäni Goa on parempi. Om halvempaa, parempi palvelu ja ihmiset ovat rehellisempiä. Thaimaa kuin on ikävä kyllä muuttunut viimeisten 10 vuoden aikana huonompaan suuntaan. Ruoka on myös hyvää Goalla ja kaikkea suuhunpantavaa löytyy, myös thaimaalaista. Rannat ovat upeita ja vesi lämmintä. No jos nyt jotain kaipasin niin se olisi ehkä koralliriutat. Seuraava mahkakohteeni on varmasti Goa!

8

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggooaa

      samaa mieltä kanssasi. ihastuin kovin thaimaaseen alkuunsa ja olen käynyt monissa eri paikoissa siellä.
      goalla käynyt 2 kertaa ja taas menossa sinne lomalle. Parasta siellä on ystävälliset ihmiset, edulliset hinnat ja kaunnita maisemia löytyy goasta ja sen lähistöltä.
      thaimaa on kärsinyt myös minulle inflaation.

    • whatever

      Samaa mieltä. Olen käynyt 2 kertaa Goassa ja viime talvena Phuketissa ja Khao Lakissa. Nyt olen menossa taas Intiaan kovan ikävän kera. Thaimaahan tuskin koskaan enää tulee mentyä. Vaikka matka oli ihan ok; en jäänyt kaipaamaan sieltä yhtikäs mitään.

    • lessflight

      Allekirjoitetaan täälläkin asia.
      Joo, taikkula ihan ok, mutta, mutta...vaakakuppiin kun laittaa nämä, Goa voittaa kevyesti. Eikä vähiten sään puolesta.
      Muutenkin paljon rennompi meininki.

    • Goaan menossa

      Hei

      Sanokaas sitten mikä olisi hyvä (tasokas) hotelli GOAssa?
      Ja, mitä siellä kannattaa tehdä / missä käydä?

      Tänks

      • Meest tänavalt

        Niin, matkaajiahan on monenlaisia. Jotkut kaipaavat tasokkuutta ja toiset taas elämyksiä. Itse olen enemmänkin budjettimatkaaja. Mutta minusta on rantabungalovi esim Palolemin rannalla omalla tavallaan tasokkuutta. Näköala on hieno ja vesi lämmintä. Ruokapaikoja on vieri vieressa pitkin rantaa. Kanootin voi vuokarata ja käydä melomassa, itse näin delfiinejä meloessani. Sitten voi tutustua muihin lähistön rantoihin ja niiden palveluihin. Kaupunkeihinkin pääsee, mutta ne ovat sekavia, likaisia ja liikenne on hengenvaarallinen.


    • whatever

      Minusta tasokkuus ja Goa eivät oikein rimmaa :) Jos hakisin matkoiltani tasokkuutta, en matkustaisi Goaan. Tykkään vähän räjähtäneestä meiningistä. En myöskään juokse nähtävyyksien perässä eikä niitä Goassa ole. Tykkään vain haistella ilmapiiriä, ja Goassa se on ihan omanlaisensa: ihmiset ovat ystävällisiä ja ympäristö merkillinen sekoitus Intiaa ja Portugalia. Minä tykkään kyllä käydä myös kaupungeissa, ja markkinat ovat ihan ehdottomia: Ingo's yöllä, Arpora vai oliko se Anjuna, ja Mapusa.

    • eilen goalta takas..

      Makunsa kullakin, ite en toista kertaa taida Goalle mennä, skeidanen mesta, 2 viikkoa riitti kärvistellä siellä torakoiden yms. kera.. Thaikuissa oon viihtynyt monia kuukausiakin ja alkeellisissa mestoissakin hygieenisempaa.

      • whatever

        Totta, makuasioista ei kannata kiistellä. Valitsemani hotellit ovat kyllä olleet ihan siistejä niin Goalla kuin Thaimaassakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe