sua! milloinhan sulle kävis??? ois kai meillä jotain juteltavaakin..?
Haluisin nähdä
10
257
Vastaukset
- varttoon ny sitte
vaikka heti, me kaikki naiset odotetaan himassa :D
- eikä naiselle
Siis toihan meni miehelle.
Olen mykkä,joten puhuminen tuskin onnistuu.Voidaan kirjottaa paperille.
- ap.
kiva kun sanoit,mutta onhan viittomakieli;)
- mulle käy
ihan koska vaan. parempi et yllätät mut. rakastan yllätyksiä
- mieheltä naiselle
Sitten kun uskallat ottaa yhteyttä elävässä elämässä etkä näillä palstoilla. :D
Olisi varmasti juteltavaa mutta täällä en juttele mitään. - mä vei kerran
mun kaverin katsomaan erästä nettituttavaa. Kun näki kaverin niin käski ajaa nopeesti pois paikalta. Olikin melko juntti. Jälkeenpäin naurettiin makeasti.
- ei ymmärrä
Mikä sun pointti?
- ap.
joo no me ollaan nähty et tiietään miltä näytetään;)
- Soittele sitten
niin katson kalenterista onko yhtään vapaata aikaa. Juttelu on silkkaa ajan tuhlausta, katsellaan vaan silmiin. Ai niin, sen ajan kanssa on kyllä sellainen outo juttu, että joillekin sitä on ja joillekin ei. Kokeile huvikses, nappaako. :))31
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138