Viestiketjuen poisto

minä taas

Kirjoitin tänään tänne viestin jossa ihmettelin miksi viestiketju täällä on poistettu. No, sitä seurasi se että viestini poistettiin.
Toivon nyt että tämä viesti pysyy täällä edes sen ajan että saan vastauksen kysymykseen miksi viestiketjuja poistetaan, joissa on ihan aiheellista keskustelua musiikista, koskien Kansaa verrattuna muihin artiseihin.
Eikö se ole juuri sitä musiikista keskustelemista, ja ei mene ohi aihealueen ollenkaan.
Toivon vastausta sheriffiltä, koska hän todennäköisesti on näiden poistojen takana.

5

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopeta jo se ininä!

      Todennäköisesti poisto on tehty, koska poistoa on pyydetty. täällä on tarkoitus keskustella Tapani Kansasta. Ei mistään poistetuista viesteistä eikä itkeä sitä jos täältä on poistettu jonkun ihan muun laulajan lauluvideo, kuin T.Kansan. Ei tunnu menevän joillekkin perille että tämä palsta käsittelee T.Kansaa eikä siihen tarvitse silloin sotkea muita artisteja.

    • KAKKAA NAKKAA

      Niin täällähän saa vain ylistää Tapsuliinia.... ilman omaa elämää elävät törkyturvat ylistävät toista törkyturpaa... näin se menee...

      • amppari.

        Jaa mutta kun se "törkyturpa" on vaan niin IHANA.... ja se ÄÄNI !


    • Ylläpito oli poistanut viestiketjun poistopyynnön perusteella,ettei liity Tapani Kansaan. Kävin äsken lukemassa poistetun viestiketjun, ja minun mielestä keskustelun aihe kuuluu tänne. Siinä ketjussa verrataan Tapani Kansan laulua muihin artisteihin. Palautin viestiketjun tänne.

    • jo on markkinat

      Onko tällä Tapsan palstalla todellakin niin, että joku herkkähipiäinen fani voi pyytää erikseen jonkun toisen kirjoituksen poistettavaksi ?

      Tuo oli minulle ihan uutta ja aika erikoista näyttää olevan täällä sananvapaus.

      Ymmärrän toki, että palstan sheriffi voi poistaa selvät ylilyönnit, mutta että jollain fanilla on myös erikoisoikeus toimia diktaattorina edustaa jo kyllä sen tason sananvapauden loukkausta, että ei mene kaaliin millään ......

      Ei ole vaikea arvata mitkä nimimerkit täällä jyräävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe