Kirjoitin tänään tänne viestin jossa ihmettelin miksi viestiketju täällä on poistettu. No, sitä seurasi se että viestini poistettiin.
Toivon nyt että tämä viesti pysyy täällä edes sen ajan että saan vastauksen kysymykseen miksi viestiketjuja poistetaan, joissa on ihan aiheellista keskustelua musiikista, koskien Kansaa verrattuna muihin artiseihin.
Eikö se ole juuri sitä musiikista keskustelemista, ja ei mene ohi aihealueen ollenkaan.
Toivon vastausta sheriffiltä, koska hän todennäköisesti on näiden poistojen takana.
Viestiketjuen poisto
5
263
Vastaukset
- lopeta jo se ininä!
Todennäköisesti poisto on tehty, koska poistoa on pyydetty. täällä on tarkoitus keskustella Tapani Kansasta. Ei mistään poistetuista viesteistä eikä itkeä sitä jos täältä on poistettu jonkun ihan muun laulajan lauluvideo, kuin T.Kansan. Ei tunnu menevän joillekkin perille että tämä palsta käsittelee T.Kansaa eikä siihen tarvitse silloin sotkea muita artisteja.
- KAKKAA NAKKAA
Niin täällähän saa vain ylistää Tapsuliinia.... ilman omaa elämää elävät törkyturvat ylistävät toista törkyturpaa... näin se menee...
- amppari.
Jaa mutta kun se "törkyturpa" on vaan niin IHANA.... ja se ÄÄNI !
Ylläpito oli poistanut viestiketjun poistopyynnön perusteella,ettei liity Tapani Kansaan. Kävin äsken lukemassa poistetun viestiketjun, ja minun mielestä keskustelun aihe kuuluu tänne. Siinä ketjussa verrataan Tapani Kansan laulua muihin artisteihin. Palautin viestiketjun tänne.
- jo on markkinat
Onko tällä Tapsan palstalla todellakin niin, että joku herkkähipiäinen fani voi pyytää erikseen jonkun toisen kirjoituksen poistettavaksi ?
Tuo oli minulle ihan uutta ja aika erikoista näyttää olevan täällä sananvapaus.
Ymmärrän toki, että palstan sheriffi voi poistaa selvät ylilyönnit, mutta että jollain fanilla on myös erikoisoikeus toimia diktaattorina edustaa jo kyllä sen tason sananvapauden loukkausta, että ei mene kaaliin millään ......
Ei ole vaikea arvata mitkä nimimerkit täällä jyräävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416