Oletko elossa?!!!
Oletko elossa?
59
1600
Vastaukset
- jaa kekä ?
Mää vai ... juu oon mä ;)
- Tuukko käymään ?
Mites sulla on siellä uuvesa paikasa "aika kulekenu"? Ookko röissä vai lorvailekko ?
- Henki kulkee
Olen siis elävä. Mites siellä?
- vai kuollut
Rajamailla ...
- Tältäkö se tuntuu
Hyvinkin elossa!!!
- kun vihdoinkin
löytää sen oikean.
- freskoseina t
Elossa ollaan. Ei tulisi mieleenkaan ruveta kuolemaan. Kaikki on haasteellista ja mielenkiintoista, monia syvia totuuksia tullut esiin, mika on hyva. Olen kiitollinen tasta kaikesta. Ikava on.
- sano minulle
Ketäs sä ikävöit, ..?
- vanha nuppuseireeni
Sinä täällä B-) ?
- snowy R..riwer man
hyvä kysymys,jaapa jaa.välillä tuntuu että ei olis elossa,kun ei vaan jaksa kiinnostaa mikään,siis ei mikään.ei tiedä edes mitä maailmalla on tapahtunut kun ei oo tullu katottua tota toosaakaan.mutta hengitän siis elän kitumalla,mutta kevättä kohti vauhti kiihtyy ja ....viihtyy :)
- yhä hengissä
Ootappa *vilkasee viikonloppulehden kuolinilmoituksia* ...ei näkynyt nimeä vielä lehdessä, joten elossa ollaan :)
- bvvoAKJWLDS,FJVLBCKC
en tiedä vielöäolöen turtunut alkkoholista niin paljon etten tiedaä edes omaa nimeäni joten jos herään ja nään vaimoni ruman naaman niin tiedaän olevani elossa
- please?
en tiedä. Voisitko tulla koettaan pulssia?
- vai kuollut
Pulssisi on tasainen
- please?
vai kuollut kirjoitti:
Pulssisi on tasainen
tuskin olisi tasainen jos hän sitä koettaisi
- tyhjä kuori
Päältä elossa, sisältä kuollut!
- ruumissäkki
Olen kuollut,kuin kivi.Ei eloa enää missään.
- Elos tietenkin
Olen olen tsori etten ole kerinnyt tänne. ÄLÄ vastaile noille muille mitään turhaan ne kun ei oo mä. Tämä eka viesti nyt.
- vai kuollut
Hyvä kulta rakas hyvä. Pelästyin jo, kun on niin kauheat kelitkin..nyt voin mennä nukkumaan rauhassa. Hyvät yöt, nuku sikeästi.
- en kade yhtään
vai kuollut kirjoitti:
Hyvä kulta rakas hyvä. Pelästyin jo, kun on niin kauheat kelitkin..nyt voin mennä nukkumaan rauhassa. Hyvät yöt, nuku sikeästi.
Aika säälittävä suhde teillä,kun täytyy kullitella täällä palstalla,eikä voi suoraan kommunikoida kultansa kanssa.:D
- kommunikointi ongelm
en kade yhtään kirjoitti:
Aika säälittävä suhde teillä,kun täytyy kullitella täällä palstalla,eikä voi suoraan kommunikoida kultansa kanssa.:D
Kenelle sekin kuuluu miten toiset seurustelee
- Ei vaihtoehtoja
kommunikointi ongelm kirjoitti:
Kenelle sekin kuuluu miten toiset seurustelee
Kännystä akku loppu?
- katsos jokainen
en kade yhtään kirjoitti:
tavallaan, sinä et voi toisten asioita täysin ymmärtää joten jätän nuo arvostelut omaan arvoonsa:)
- Ai oletko
Ei vaihtoehtoja kirjoitti:
Kännystä akku loppu?
juttutuulella taas :) ?
- Z
Avaako joku arkun kannen!? Kädet tippu pois
- IIIIIK!
IIIIIK!
- laki-info
Toiselle syövän aiheuttaminen voi olla murha. Tiedoksi muille, että tiedätte minkä asian kanssa olette tekemisissä, jos hyväksytte olette osallisia.
- Secret Garden
No soita ja kysy.
- toinie
sekä
että - vaik on talvi
ei ole yhtään eloa, mutta ehkä voisin puhjeta kukkaan jos ottaisit yhteyttä
- palelee penteleesti
eikä innosta nyt :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
- Kumpi?
Sinäkö elät vai elänkö minä?
Toinen meistä nyt kuollut on.
Sulla onni vai lieneekö mulla:
toinen meistä on onneton.
Haudassa toinen ja maanpäällä toinen.
Kumpi on ehtinyt päähän tien?
Ah, minä tiedän: haudassa sinä
- kuitenkin minä se kuollut lien.
"Tuuli ja tähkä, Uuno Kailaan runoja"- ***
Toisin sanoen tunnen olevani kuollut, mutta elänhän minä. Haluaisitko, että olisin kuollut?
- Kampi veivaa hyrrr
*** kirjoitti:
Toisin sanoen tunnen olevani kuollut, mutta elänhän minä. Haluaisitko, että olisin kuollut?
Kuka nyt kuollut haluais olla älä unta nää. Nyt ylös sieltä rakkaat kaipaa huomiota.
Kun ruumis kuolee sielu tervehtyy. Kaikkea tätä, mitä vain ihmisluonnon tuntemukset saavat aikaan - En halua toista kertaa käydä läpi.
Nyt menen hakemaan kadonneita hansikkaitani, jotka katosivat eilen. Mieleeni juolahti, että olin kuin rukkanen, joka unohdettiin ja kadotettiin. Toivottavasti joku löytäisi minut löytötavaratoimistosta. - Mies....
Henkisesti kuollut.. fyysisesti elossa
- nainen...
mikäs sun hengen tappoi?
- Miess
nainen... kirjoitti:
mikäs sun hengen tappoi?
Ei mikään viellä elämä vaan on niin yksinäistä.
- ikävääääääää
kuollut mutta mun haamu kirjoittelee täällä varmaan.
- tuntisin pitkästä
aikaa olevani taas elossa jos näkisin sinut/hänet
- ihana tunne
<3<3<3<3 kirjoitti:
Tältähän se varmaan taitaa tuntua :)
- Jäänainen
Niin minäkin jos hänet näkisin. Komea, olet ollut kauan kadoksissa. Tulisit jo takaisin. Saatat tunnistaa itsesi näistä: Ikuisesti. Vihreä. Kesän kuumin päivä 2010. Nähtiin HeVi osastolla erään Prisman.
- olin
hyvä ystävänpäivä !!
- ?
talvi? kevät?
- kosketus,,
Heittäydyin lumihangelle tehden lumienkelin, katsellen yönmustaa tähtitaivasta,, ajatellen edelleen sinua,,
- 9+1
Minä vain esitän elävää. Sisäisesti olen kuollut kauan sitten.
- höPisijä-
Elossa ollaan ja nukkumaan mennään. Joskus menee "puurot ja vellit" sekasin. Liikaa kaikkea, ahistaa he*vetisti. Nyt ei enää. Hän tietää jo minut. Toisesta korvasta sisään ja toisesta nopeesti ulos tai silmästä : )
Rakkaudella. - Livingdead
Zombie täällä,elävä kuollut,kirjoittelee.Koska saan syödä tai juoda?
- Tahdon pois
Toivottavasti ei tarvitse kauaa enää olla.
- Anonyymi
Fyysisesti kyllä, henkisesti en.
- Anonyymi
Toivottavasti ei ole sinulta …ikävöin…
- Anonyymi
Palsta söi ja sikailut päälle.
Runkkujen peli pelattu 💥 - Anonyymi
jonkin verran :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060