terppa.mä myisin yhden häkin se on hyvässä kunnossa ja varmasti kelpaa kuljetukseen ym.muihin tarkotukseen.häkin sisällä on 2 uutta herkku-tankoa ja vesi kippo.häkki on kaupasta ostettu.hp.25€ saa tinkiä.
halvalla häkki.
7
678
Vastaukset
- mato
minkä kokoinen häkki on ja missä päin suomea?
- vastaus
helsingissä häkki sopii hyvin väli aikaiseen asumiseen tai sitten vakituiseen en tiedä kokoa mutta se on ihan sopiva...
- Minä täältä vaan...
Niin että missäpäin mahdat asua? Minkä kokoinen häkki on? Olisin nimittäin kiinnostunut siitä. Mulla on 1 undulaatti (kohta tulee toinen).
- moi
moi!toi olis varmaan 2 peipolle ihan sopiva häkki näin [email protected] laita postia..
- kikka
Tarvetta olisi pikasesti häkille.2kpl seeprapeippoa tuli yllättäen parvekkeen kautta meille.
Tarjoan 15€ häkistä.- nina
Mitkä ovat häkin mitat? Menisivätkö kahdelle rotalle? Mailaa.
- toivova
moi!!!
toivoisin et voisin ostaa sulta ton häkin 20 euron hintaan. Tulis tosi tarpeeseen!!!
kiitos jo etukäteen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821320- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että363778- 141738
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594