terppa.mä myisin yhden häkin se on hyvässä kunnossa ja varmasti kelpaa kuljetukseen ym.muihin tarkotukseen.häkin sisällä on 2 uutta herkku-tankoa ja vesi kippo.häkki on kaupasta ostettu.hp.25€ saa tinkiä.
halvalla häkki.
7
583
Vastaukset
- mato
minkä kokoinen häkki on ja missä päin suomea?
- vastaus
helsingissä häkki sopii hyvin väli aikaiseen asumiseen tai sitten vakituiseen en tiedä kokoa mutta se on ihan sopiva...
- Minä täältä vaan...
Niin että missäpäin mahdat asua? Minkä kokoinen häkki on? Olisin nimittäin kiinnostunut siitä. Mulla on 1 undulaatti (kohta tulee toinen).
- moi
moi!toi olis varmaan 2 peipolle ihan sopiva häkki näin [email protected] laita postia..
- kikka
Tarvetta olisi pikasesti häkille.2kpl seeprapeippoa tuli yllättäen parvekkeen kautta meille.
Tarjoan 15€ häkistä.- nina
Mitkä ovat häkin mitat? Menisivätkö kahdelle rotalle? Mailaa.
- toivova
moi!!!
toivoisin et voisin ostaa sulta ton häkin 20 euron hintaan. Tulis tosi tarpeeseen!!!
kiitos jo etukäteen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954