Olisin tosi iloinen jos joku neuvoisi jonkun hyvän kaupan turussa jossa on harmaata ja valkoista karvakangasta, kun oon ajatellut aloittaa fursuitin, mutta jos tulee mieleen joku hyvä kauppa niin vitsisittekö ilmoittaa? (:
Fursuit ongelma..
6
301
Vastaukset
- FursuiterForLife
Turusta en oikeen tiiä, koska asun tampereel, mut jos ei löydy nii kannattaa vaik mennä toiseen kaupunkii jne;3 ite teen kans fursuittii mut sinivalkosta
- monster girl
moi voisiko joku auttaa olen etsimässä tapahtuma paikkoja ja voisiko joku kertoa jostietää .olen 12w ja olen teke mässä fursuittia sen nimeksi tulee monster girl.jaolen etsimässä jotain paikkaa jossa saan näytää taitojani fursuittina.olen hauska,tykkään tanssia tecnon tahtiin tai diskomusiikin kera ja osaan pelleilä jos vaatii. ihan sama onko paikka englannis tai suomes eli englanti ja suomi käy hyvin.
toivon hartaasti et joku auttaisi.pliis. :D- fursuit kiinnostunut
fursuitteri91 kirjoitti:
Kannattaisiko ostaa myös kokoasu vai pelkät pää, tassut, jalat ja häntä?
- ihminenjokaeiteidä
Mistä saa valmiita fursuitteja?
- kiinnostustaolis
Itseänikin kiinnostaisi tietää mistä saisi valmiita suitteja. Kertokaa joku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713458
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811459Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251229- 1581202
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16923Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85751- 62735