Olisin tosi iloinen jos joku neuvoisi jonkun hyvän kaupan turussa jossa on harmaata ja valkoista karvakangasta, kun oon ajatellut aloittaa fursuitin, mutta jos tulee mieleen joku hyvä kauppa niin vitsisittekö ilmoittaa? (:
Fursuit ongelma..
6
287
Vastaukset
- FursuiterForLife
Turusta en oikeen tiiä, koska asun tampereel, mut jos ei löydy nii kannattaa vaik mennä toiseen kaupunkii jne;3 ite teen kans fursuittii mut sinivalkosta
- monster girl
moi voisiko joku auttaa olen etsimässä tapahtuma paikkoja ja voisiko joku kertoa jostietää .olen 12w ja olen teke mässä fursuittia sen nimeksi tulee monster girl.jaolen etsimässä jotain paikkaa jossa saan näytää taitojani fursuittina.olen hauska,tykkään tanssia tecnon tahtiin tai diskomusiikin kera ja osaan pelleilä jos vaatii. ihan sama onko paikka englannis tai suomes eli englanti ja suomi käy hyvin.
toivon hartaasti et joku auttaisi.pliis. :D- fursuit kiinnostunut
fursuitteri91 kirjoitti:
Kannattaisiko ostaa myös kokoasu vai pelkät pää, tassut, jalat ja häntä?
- ihminenjokaeiteidä
Mistä saa valmiita fursuitteja?
- kiinnostustaolis
Itseänikin kiinnostaisi tietää mistä saisi valmiita suitteja. Kertokaa joku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208219Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391591- 3761325
- 61265
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2621212- 661187
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331020Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50972- 36958