GREEN DAY MIITTI !!!! 2012

GD MIITTI !

Moikka ! olisko innokkaitta lähössä tähän miitti ideaan ? olisi kiva järjestää tämä miitti Helsingissä ! eli innokaita mukaan ideaan ! toivottavasti saatais nyt jotain aikaseks et miitti järjestyis ! olisi ihan sikamakeeta tavata muita faneja ! miitti päivästä tulis varmasti mahtava ! :) päivistä ja näistä sovitaan toki sitten erikseen jos nyt innokaita on ! :D mä en ole nyt ennen tälläsiä miitti ideoita minnekkään pistäny et jos jostain löytyis vaik joku enemmänälyisempi ihminen ni voisi vaikka katella jotain paikkoja jossa kokoontuis ja näin...! NYT KAIKKI VAAN TÄHÄN MIITTI IDEAAN MUKAAN ! :)

32

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puoltrolli

      jos tulee robin miitti nii oon tulos

    • GD

      Juu no täällä on ainakin yksi innokas Green Day fani (: olis tosi kiva olla tässä miitissä mukana. en oo kyl mäkää ollu missään miiteissä mut miettinny oon kovasti et josko joku päivä vaik meniski. siis joo toki olisin mukana!

      • moro

        no moikka. olis kyll tosi jees joku miitti! olen mukana!


    • horgooo

      hei joo hyvä idis :D toottaakaaii oon valmis tulemaan hesaan täält vaan gd:n takii

    • greenday

      toki olisin mukana! heti vain miittiä järjestämään ihmiset! (=

    • GD

      no onhan meitä jo huimat kuus ihmistä tulossa :D eiku oikeesti olis tosi kivaa (:

    • Joo Greenday miitti! en oo ikin ollu gd miitis, tai oon mut olin vaa hetken koska sen takia en silloin ollut siellä paikassa... eli siiis järjestetään miitti !

    • GD MIITTI!

      IHAN MAHTAVAA ET ON JO TÄLLÄNEN PORUKKA !
      varmasti voidaankin järjestää miitti jos vielä muutamia saatais mukaa ! :D

    • GD

      oi jee ootan innolla (=

    • GREEN DAY FUCK YOU

      joo tehkää vaa se miitti ja kertokaa mulle missä se on nii helpottuu tää green day fanien hävittäminen kyl iha helvetisti ku tuun jonku pauku tiputtaa sinne nii kaikki vitun green day mukulat hävii aika helveti siististi. ettekai te oikeesti kuuntele tota paskaa tosissanne .,D:;D;:;D?DD:;;:?DDD;?D;?:

      • Green day forever !

        Onko vähä noloo kenties? Jos suo mahtaa olla yksi ja meitä tuplasti enemmän,ni ei tollaset perus lady( gagat )meille pärjää ! Turha tulla sanomaan et green day olis paska bändi ynm KOSKA SITÄ SE EI OLE ! Green Day tulee tekee viel historiaa ! :D turha tulla fuckittelee tänne ku et ite tiiä koko bändist yhtään mitään ! tollaset no lifet vois painuu vaikka sinne gagan perseeseen !!!!!


    • GD

      hahahahahhaaah --> toi nolisko jotai tekis GD faneille? hei älä viitti :DD sä sit kuuntelet 24/7 lady gagaa? OMG SIIS NIIN IHGUU! -.-' huoh

    • onko nyt fiksua ruveta tänne jotain pätemään?
      ne joita greenday ei kiinnosta, voi mennä muualle jos niin kovin häiritsee.

      ja juu, nyt sitä miittiä järjestämään!

      • GD MIITTI!

        Niimpä,tollaset no lifet vaa sinne mist tuliki !!! Ja nyt kaikki mukaan tähän miittiin! No ainakin 12henkilöö mut enempiki olis parempi ! Montas meitä nyt on lähössä ? :D


    • GD

      >:P
      minä oon tulos mukaan ainaski (:

    • greenday

      mä oon tulos kans. :P

    • horgooo

      minäkin oisin tulos... :D

    • GD MIITTI!

      lasken nyt nämä tästä ketkä sanoi "tulen" ,,,eli "GD" "greenday" & "horgoo" minä :D eli kasas olis nyt 4 henkilöö ! lisää viel mukaan ! laittakaa tohon jos olette tulossa ! esim:"tulen". :)

    • mäki olisin tulossa, ja kyllämä kavereitakin varmaa mukaan saisin.

    • hemuli098765432

      mä tuun

    • GD MIITTI!

      jee ! 6 henkilöö! ihan mahtavaa :))) lisää vain vielä mukaan :D

    • GD

      ooon samal linjal hoogaboogan kans kos saisin mäki kyl mun lisäks muitki (:

    • GD MIITTI!

      Juu hei pyytäkää toki kavereitakin sinne ,mitä enemmän sitä parempi ! :) mäkin taidan kutSuu muutaman... xD nomut meil onkin sit jo melkeen porukka kasas ! :D JOS nyt sitten olette tulossa,ja vaivaudutte tulemaan Helsinkiin ? :) ja miitti pidettäisiin sitten kesällä ! (: tiedoksi kaikille ! :DDD

    • greenday

      joo mäki voin pyytä jotai ihmisii mukaan... :P ja kylhä me nyt helsinkii voiaa tulla. :DDDD

    • GD

      juu... helsingissä odotamme :) uii iha superii et näkee muit fanei!

    • joo, mä asunki tääl helsingis et ei ole mitään ongelmaa.
      ja tosiaan saanhan mä niitä kavereita mukaan, koska on mulla pari sellasta jotka kuuntelee GD:tä (:

    • GD MIITTI!

      olisko kellää ehotuksia miitti päivälle ? :D
      kaikki vaik porukalla jonnekki syömää ynm:::?
      joku vois ottaa radion,sellasen et sitä voi sit kuunnella ilman piuhaa,voitais soitella levyjä ! :D
      Ainakin ulkona oltaisiin...!
      siellä täysiin vedettäis gd:n biisejä ! hahaha ;D

    • GD

      juu no olisko maaliskuus joku pv? ja oon ite täyttäny just 14. mulle ei sillai oo väliä mitä tehää mut toi kyl kuulostaa tosi kivalta (: joss vaik nähtäis kampin yläkerras siel kahvios tai siin lavalla? uuii ihanaa nähä teitä (:

    • GD MIITTI!

      mä ajattelin kyllä tätä miittiä ihan vasta sinne kesäloman puolelle ! :/ onko tää joku este,ootteko menossa lomalle ynm ?
      joskus kesäkuussa tämä miitti ? :D
      OLIS MAHTAVA NÄHÄ MUITAKI FANEJA!!! (:

    • GD

      ahaa okei no kesällä käy (: aattelitko vaa et kerran nähtäis vai jatkuva miitti?

    • greenday

      must ois kiva et voitais pitää yks miitti ennen tota kesämiittii? :D ja ois kiva nähä muitki GD fanei!

    • GD

      niimpä nii mustki (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe