kertokaa hyviä ja huonoja puolia
RAVUT MITÄ MIELTÄ OLETTE KALOISTA
16
1923
Vastaukset
- tyttörapu
Kalat ovat mielestäni hyvinkin herkkiä, tunteellisia ja rauhallisia ihmisiä.(toisinaan hieman sulkeutuneita) Avautuessaan mielenkiintoisia ja miellyttäviä seuralaisia.
- rapu
naimisissa kalan kanssa.Kala on tunteellinen jne.
mutta myös mustasukkainen ja omistushaluinen!!! - Rapunainen
rapu kirjoitti:
naimisissa kalan kanssa.Kala on tunteellinen jne.
mutta myös mustasukkainen ja omistushaluinen!!!avoliitossa kalan kanssa...
Kala ei ole intohimoinen vaan rauhallinen ja tasapainoinen. Ottaa ravun huomioon kun rapu murjottaa jostain. varsinkin jos rapu pitää mykkäkoulua on se aivan sietämätöntä olla puhumatta ravulle..=)
Kala ei kyllä näytä helposti tunteita kun ei osaa pukea niitä sanoiksi..Kalalta puuttuu mielikuvitusta ja ihmiskokemusta..
Kala mies aloittanut seurustelun myöhemmässä iässä.=)
Kalasta löytyy monia uusia ja ihania puolia=)
- jihuu
Sehän riippuu ihan kastikkeesta...=)
- rapu
ne kalat vaan on aika ihania,mutta niin ujoja
- bultsukka
en minä ole yhtään ujo..eikä tuntemani kalat oo ujoi....
- rapu
on mun heikkouteni.. kaikki 10-19.3 syntyneet.aivan ihania..mut raivostuttavan omissa vesissä lillujia..olen elänyt kolmen ja tunnen vielä 6 tällä ajalla syntyneitä..
- hipu
hyviä kuuntelijoita, helliä ja rakastavia.... jos nyt jotain huonoa pitää keksiä ni vähä ehkä "insinöörimäisiä" ja elää vähän omassa maailmassaan
- Saksikäsi
täydellinen pari!!!!!!
- rapunen12
Mielestäni tylsiä ja vaikeita ymmärtää.. Varmaan ihan mukavia jos syvällisempään keskusteluun heidän kanssaan päätyisi..
- kokemusta useammasta
kalojen kanssa ei päädy syvälliseen keskusteluun.
- nuori-rapu-neiti
kaverina ja ystävänä oikein loistava, muttei sytytä ainakaan meikäläistä muuten
- pantsur
kaks kertaa kalojen kanssa suhteessa ollut ja loppujen lopuksi aika tylsiä minun mielestä, tottakai omanlainen herkkyys niissä on, mutta haen kumminkin itse ehkä jotain pikkaisen 'omatahtoisempaa'/spontaanimpaa.
kun olin skorpionin kanssa niin suhteessa oli väriä.
kalat ystävänä on loistavia:) - wraumarine
rapunaisena toteisin, että joo, kavereina ihan kivoja, mutta puolisoina ei sytytä. Kalamiehet ovat liian vätyksiä, saa mitään aikaseksi ilman persiille potkimista.mulla pitää asioitten tapahtua kun kerran jollekin aletaan.olen kai liian pomo, vaikka sisältä sit niin hellä ja herttainen=).
- Raputyttönen
Mun mielestä kalat on ihania, mutta suorastaan pirun vaikea saada kiinni. Siksi kai niiden seuraa haluaisinkin.
- Kristiina 7.7.61
Kalat ihan kivoja,siihen se sitten tän Ravun mielestä jääkin---ei Kalat jätä sydämeeni muuta kuin laimean tunteen ja helposti liu'un heistä kauemmas,kipeää tekemättä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569