RAVUT MITÄ MIELTÄ OLETTE KALOISTA

bultsukka

kertokaa hyviä ja huonoja puolia

16

1919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttörapu

      Kalat ovat mielestäni hyvinkin herkkiä, tunteellisia ja rauhallisia ihmisiä.(toisinaan hieman sulkeutuneita) Avautuessaan mielenkiintoisia ja miellyttäviä seuralaisia.

      • rapu

        naimisissa kalan kanssa.Kala on tunteellinen jne.
        mutta myös mustasukkainen ja omistushaluinen!!!


      • Rapunainen
        rapu kirjoitti:

        naimisissa kalan kanssa.Kala on tunteellinen jne.
        mutta myös mustasukkainen ja omistushaluinen!!!

        avoliitossa kalan kanssa...
        Kala ei ole intohimoinen vaan rauhallinen ja tasapainoinen. Ottaa ravun huomioon kun rapu murjottaa jostain. varsinkin jos rapu pitää mykkäkoulua on se aivan sietämätöntä olla puhumatta ravulle..=)
        Kala ei kyllä näytä helposti tunteita kun ei osaa pukea niitä sanoiksi..Kalalta puuttuu mielikuvitusta ja ihmiskokemusta..
        Kala mies aloittanut seurustelun myöhemmässä iässä.=)
        Kalasta löytyy monia uusia ja ihania puolia=)


    • jihuu

      Sehän riippuu ihan kastikkeesta...=)

    • rapu

      ne kalat vaan on aika ihania,mutta niin ujoja

      • bultsukka

        en minä ole yhtään ujo..eikä tuntemani kalat oo ujoi....


    • rapu

      on mun heikkouteni.. kaikki 10-19.3 syntyneet.aivan ihania..mut raivostuttavan omissa vesissä lillujia..olen elänyt kolmen ja tunnen vielä 6 tällä ajalla syntyneitä..

    • hipu

      hyviä kuuntelijoita, helliä ja rakastavia.... jos nyt jotain huonoa pitää keksiä ni vähä ehkä "insinöörimäisiä" ja elää vähän omassa maailmassaan

    • Saksikäsi

      täydellinen pari!!!!!!

    • rapunen12

      Mielestäni tylsiä ja vaikeita ymmärtää.. Varmaan ihan mukavia jos syvällisempään keskusteluun heidän kanssaan päätyisi..

      • kokemusta useammasta

        kalojen kanssa ei päädy syvälliseen keskusteluun.


    • nuori-rapu-neiti

      kaverina ja ystävänä oikein loistava, muttei sytytä ainakaan meikäläistä muuten

    • pantsur

      kaks kertaa kalojen kanssa suhteessa ollut ja loppujen lopuksi aika tylsiä minun mielestä, tottakai omanlainen herkkyys niissä on, mutta haen kumminkin itse ehkä jotain pikkaisen 'omatahtoisempaa'/spontaanimpaa.
      kun olin skorpionin kanssa niin suhteessa oli väriä.
      kalat ystävänä on loistavia:)

    • wraumarine

      rapunaisena toteisin, että joo, kavereina ihan kivoja, mutta puolisoina ei sytytä. Kalamiehet ovat liian vätyksiä, saa mitään aikaseksi ilman persiille potkimista.mulla pitää asioitten tapahtua kun kerran jollekin aletaan.olen kai liian pomo, vaikka sisältä sit niin hellä ja herttainen=).

    • Raputyttönen

      Mun mielestä kalat on ihania, mutta suorastaan pirun vaikea saada kiinni. Siksi kai niiden seuraa haluaisinkin.

    • Kristiina 7.7.61

      Kalat ihan kivoja,siihen se sitten tän Ravun mielestä jääkin---ei Kalat jätä sydämeeni muuta kuin laimean tunteen ja helposti liu'un heistä kauemmas,kipeää tekemättä !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe