Paloman pahimmat linkit

Hyvää perjantai 13 pvä aamua kaikille palstalaisille. Ajattelin kilpailuttaa Maarinan musiikkiketjuja koska olen masokisti ja musta on kivaa saada takkiin :))

Tähän ketjuun kelpuutetaan vain kaikkein PAHIMMAT musiikkilinkit, ketään ei saa kehua ja ketään ei saa onnitella ja ketään pressaehdokasta ei saa edes mainita.
Aloitankin itse:
http://www.youtube.com/watch?v=EbAzBRg6ClI&feature=fvwrel

127

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No hei Mandi...

Eipä tule mieleen tässä yhtään mitään.
      H.

• demeter

Heh, heh. Johan ketjun aukaisit..)) En voi osallistua, kun en osaa linkittää (älä kerro meerille, joka on monesti paneutunut ongelmaani=teknofobia laiskuus kärsimättömyys. Hunksikin yritti opastaa, mutta eihän "nero" osaa puhua tolkullisesti saati asettua toisen asemaan).

No, mutta kerron kuitenkin, että M A Numminen - vaikka onkin selvästi musikaalinen - ei ole koskaan ollut minun mieleeni. Ei riitä mun huumorintaju.

• Ihqu hyvä valinta! Tätä mä just aikasti oikein tarkotin. Se jää nyt tän ja kutrihelunan välille kuka on pahin.

• Paloma.se.co kirjoitti:

Ihqu hyvä valinta! Tätä mä just aikasti oikein tarkotin. Se jää nyt tän ja kutrihelunan välille kuka on pahin.

Tuo the.-manin valinta oli oikeasti paha, niin paha että jo nauratti.

• Tämä ainakin saa minut kananlihalle, siis negatiivisesti.
      Mulla on vaan semmonen musiikkimaku, että luultavasti joku pitää tätä iki-ihanana.

Läähätän ja läkähdyn.
      http://www.youtube.com/watch?v=OOQQ5Rne4LQ

• Maarina parka, näin se katoaa mainen kunnia, kunniattomien käsissä.
      H.

• maarina1 kirjoitti:

Tämäkin sopii naisten naurattajalle, naurattaa varmaa muitaki:

http://www.youtube.com/watch?v=kkPZg80OWDs

"maarina"

Jos minä jollekin tupakoin, tupakoin vain sinulle.
        Kuin savu ilmaan, toivoisin aatokseni sinut saavuttavan.
        Toivoisin sinun olevan yläkerran naapurini, joka kasvattaa Orkideoita ja toivoo niille Hiilidioksidia.
        Voisin ainakin jotain sinulle antaa joka on minusta.
        Loisivana kasvina näkisin sen kärhen tavoittelevan omaa parvekettani, voisin suudella sitä.
        Toivoisin tupakantuoksuisen suudelman saavan sen mielihyvästä käpertymään.
        H.

• hunksz kirjoitti:

"maarina"

Jos minä jollekin tupakoin, tupakoin vain sinulle.
        Kuin savu ilmaan, toivoisin aatokseni sinut saavuttavan.
        Toivoisin sinun olevan yläkerran naapurini, joka kasvattaa Orkideoita ja toivoo niille Hiilidioksidia.
        Voisin ainakin jotain sinulle antaa joka on minusta.
        Loisivana kasvina näkisin sen kärhen tavoittelevan omaa parvekettani, voisin suudella sitä.
        Toivoisin tupakantuoksuisen suudelman saavan sen mielihyvästä käpertymään.
        H.

Hyi hitsi, mua ei mukään nii inhota kun tupakan haju.
        Ei tavoita aatokset mua, yritä jotain muuta huijata. Yök!

• "minttupuu"

Osittain kyllä tartuu.
        Jopa minuunkin, voi olla kyllä että en aina osaa tunnistaa kirjoitustyylejä ihan oikein, mutta osaan kyllä osuakin oikeaan.
        Monta kertaa olen huomaavinani samantyylistä kopiointia.
        Osa tuntuu kopioivan ja seuralaisensa jatkavat samaa rataa.
        Tuo on tämänkaltaisten palstojen ongelma.
        Se on vain kestettävä.
        H.

• hunksz kirjoitti:

"minttupuu"

Osittain kyllä tartuu.
        Jopa minuunkin, voi olla kyllä että en aina osaa tunnistaa kirjoitustyylejä ihan oikein, mutta osaan kyllä osuakin oikeaan.
        Se on vain kestettävä.
        H.

Kestä sitten, äläkä ruikuta samasta asiasta joka ainoa päivä.
        Tautofoniaa sullakin.

• hunksz kirjoitti:

"minttupuu"

Osittain kyllä tartuu.
        Se on vain kestettävä.
        H.

Mä voin antaa sulle pienen vinkin: mandi kirjottaa lievästi murteellista kirjakieltä. Sivistyssanat usein väärin, koska Mandilla on lievä lukihäiriö johon kuuluu olennaisena konsonattien vaihtuminen toisiin, fonologisesti lähellä oleviin, esim okluusivinen, soinnuton konsonantti korvaa saman, mutta soinnillisen.

Minä kirjoitan kuuskytluvun loppuun jämähtänyttä puhekieltä, samalla murteella maustettuna kuin sun kotinurkillas puhutaan. Koristeena itsekeksittyjä ns. sivistyssanoja Mulla on usein typoja siis kirjoitusvirheitä koska mä tarvin uuden näppäimistön, kirkkaamman lampun ja paremmat lasit.

Eikstää oo nyt ihan selvä juttu?

Mä voin antaa sulle pienen vinkin: mandi kirjottaa lievästi murteellista kirjakieltä. Sivistyssanat usein väärin, koska Mandilla on lievä lukihäiriö johon kuuluu olennaisena konsonattien vaihtuminen toisiin, fonologisesti lähellä oleviin, esim okluusivinen, soinnuton konsonantti korvaa saman, mutta soinnillisen.

Minä kirjoitan kuuskytluvun loppuun jämähtänyttä puhekieltä, samalla murteella maustettuna kuin sun kotinurkillas puhutaan. Koristeena itsekeksittyjä ns. sivistyssanoja Mulla on usein typoja siis kirjoitusvirheitä koska mä tarvin uuden näppäimistön, kirkkaamman lampun ja paremmat lasit.

Eikstää oo nyt ihan selvä juttu?

Siks mä ihmettelin, mitä toi hunksutti sekoilee, ei nyt voi erehtyä Korppiksen ja Paloman kirjotuksissa.
        Hyvin kiteytetty Paloma toi jutska.

Mies on tainnut avata perjantaisalkun jo aamusta. :D

• hunksz kirjoitti:

"minttupuu"

Osittain kyllä tartuu.
        Se on vain kestettävä.
        H.

Mä laitan tästä kans Hunskille hirvityksen

http://www.youtube.com/watch?v=aTo0n_Y3m_s

• minttupuu kirjoitti:

Siks mä ihmettelin, mitä toi hunksutti sekoilee, ei nyt voi erehtyä Korppiksen ja Paloman kirjotuksissa.

"minttupuu"

Kuten laihaksi karpannut, sydämessäni elävä sulostus tietää,
        Minä, työttömänä, pyrin aina Perjantaisin tulemaan kotiin kuten virkamies, salkkunsa kanssa.
        Se ei paljon auta, naapurinrouvat kysyvät aina kiinnostuneena: Sinulla se taitaa olla jo aikaa?
        Eli ulkonäölleen ei voi mitään. Joskus on haettava toinenkin salkku.
        Minä taidan taas lihottaa itseni, vaikka en minä lihavanaankaan saanut rauhaa.
        Kerubin kasvot vaihtelevat, vaan pysyvät :)
        Heevetti! Olen ihqu varma että Paloma leikkaa silmiensä ylle Korpinsiivet.
        H.

• demeter
        minttupuu kirjoitti:

Hunksi sekottaa mut, korppiksen ja meerinkin, minttupuu. Mua ei haittaa - sehän on vaan ansiotonta arvonnousua, mulle. Ja voi se sillai olla jäljillä, että monesti meidän ajatukset käykin yksiin. Korppis ja meeri kirjoittaa värikkäästi. MInä olmina en siihen pysty..))

• demeter kirjoitti:

Hunksi sekottaa mut, korppiksen ja meerinkin, minttupuu. Mua ei haittaa - sehän on vaan ansiotonta arvonnousua, mulle. Ja voi se sillai olla jäljillä, että monesti meidän ajatukset käykin yksiin. Korppis ja meeri kirjoittaa värikkäästi. MInä olmina en siihen pysty..))

"demeter"

Oikeastaan... jokainen kirjoittelija on minulle sama olento.
        Aikasti usein olen montaakin epäillyt toiseksi ja niin tämä elämä menee ja jatkuu.
        Joskus muinoin laitoin puhelinnumeronkin esille ja toivoin uudelleensyntymistä, vaan Maria ei ilmestynyt.
        Minä lievästi petyin silloin, 50 nuorukaisena olin lapsellinen. :)
        Mutta nyt, pois se minusta että uskoisin kehenkään enää.
        Mitä nyt maarinaan ja sasukseen. :)
        H.

• demeter
        hunksz kirjoitti:

"demeter"

Aikasti usein olen montaakin epäillyt toiseksi ja niin tämä elämä menee ja jatkuu.
        Joskus muinoin laitoin puhelinnumeronkin esille ja toivoin uudelleensyntymistä, vaan Maria ei ilmestynyt.
        H.

Sinähän olet varakas mies, hunksi, jos sinulla on kaksi naista joihin luotat. Sen verran kun sinäkin olet verkkoja heitellyt, niin olisihan se aika kohtuutonta, ellei mitään olisi jäänyt käteen. Vaan oletko nyt ihan varma, että olet sulkeutunut näiden kahden suosioon ? Tuolla edellä ainakin maarina antoi vähän toisenlaista
        viestiä - eikä sasuksestakaan ole kuulunut mitään, mitä nyt itse olet hänestä haaveillut...
        Tää oli nyt sellaista realiteettiterapiaa sulle, ihan ilmaispalveluna vaan, pidä hyvänäs.

• hunksz kirjoitti:

"demeter"

H.

Paloma on aivan eri henkilö kuin Mandi ja muutenkin täysin tyystin täydellisen erilainen henkilö kuin Mandi. Olen tuntenut Paloman jo yli kymmenen vuotta enkä kuuna päivänä voisi mitenkään sekoittaa tai yhdistää Palomaa ja Mandia - herrajjee!! Hunksilla on jokin ymmärtämishäiriö kirjoitustyylienkin suhteen. Sen erilaisempia ihmiset tuskin voivat olla kuin nämä kaksi.

• tinat kirjoitti:

Paloma on aivan eri henkilö kuin Mandi ja muutenkin täysin tyystin täydellisen erilainen henkilö kuin Mandi. Olen tuntenut Paloman jo yli kymmenen vuotta enkä kuuna päivänä voisi mitenkään sekoittaa tai yhdistää Palomaa ja Mandia - herrajjee!! Hunksilla on jokin ymmärtämishäiriö kirjoitustyylienkin suhteen. Sen erilaisempia ihmiset tuskin voivat olla kuin nämä kaksi.

Muttakun...jos kauheesti tuijottaa vain omaan napaansa niin voi käydä että kaikki muut ovat vain osa kulissia ja täysin toisiinsa vaihdettavia statisteja. Sama se, oli se nyt korppi tai kyyhky kunhan vain ette MINUA sekoita kehenkään...

Muttakun...jos kauheesti tuijottaa vain omaan napaansa niin voi käydä että kaikki muut ovat vain osa kulissia ja täysin toisiinsa vaihdettavia statisteja. Sama se, oli se nyt korppi tai kyyhky kunhan vain ette MINUA sekoita kehenkään...

Niinpä :))))))

• Mun tarvii valitettavasti pyytää toi sun puheenvuoros poistoon :((((
        Se oli aivan liian hauska ja sympaattinen.

Mun tarvii valitettavasti pyytää toi sun puheenvuoros poistoon :((((
        Se oli aivan liian hauska ja sympaattinen.

Älä ole noin tyly!

• Ok. Pyydän anteeksi. Ei ollut tarkoitus. Rangaistukseksi sun tarvii kirjottaa viisi päivänpaiste ja keijukainen-linkkiä Maarinan onnuiteluja, olalle taputuksia ja poskipusuja-ketjuun.

• Tää oli tarkotettu the-manille.

• "paloma"

Mies ei suostu, joten autan vähän.

Kulki Herhiläinen lämpöisiä teitä, otti syliinsä Mehiläisen,
        Sitä syleili, pisti lujaa.

Paistoi Aurinko kuumasti, Keijukainen ei,
        Ei voinut yhtään huonosti, se kun oli valkea kuulas.

Nosti Kontiainen maasta nenän, ja alkoi aivastella.
        Kuuma Aurinko kuivasi multaa liikaa.

Nosti Kuukkeli hirmuisen metelin,
        Kuuma paahde toi varjoonsa Korpinkin.

Keiju lämmin ja hellä katseli,
        kuinka maallinen elo eleli.

Olikos tuossa viisi?

H.

• the.-man kirjoitti:

Paloma

En suostu. Sen sijaan laitan uutta musaa.

http://www.youtube.com/watch?v=bs2Y99i1Su8

Sinä aiia rikot sääntöjä jatkuvalla syötöllä. Oliko toi "raukat vain menkööt merten taa" tarkoitettu minulle?

Sinä aiia rikot sääntöjä jatkuvalla syötöllä. Oliko toi "raukat vain menkööt merten taa" tarkoitettu minulle?

Ei, vaan se nyt oli vaan esimerkkinä kamalasta viisusta.

• the.-man kirjoitti:

Ei, vaan se nyt oli vaan esimerkkinä kamalasta viisusta.

Haha musta nälkämaan laulu on ihana. Se on niin raatelevan karu.

Haha musta nälkämaan laulu on ihana. Se on niin raatelevan karu.

Raatelevan karu. Toden totta, sitä se juuri on. Koulussa piti aikoinaan veisata kaikki maakuntalaulut. Voi että minä kärsin.

• meeriamanda
      • Oikein hyvä vaikkei kehua saakkaan

• henrjii

• henrjii

• henrjii kirjoitti:

Otetaampa uusiksi tämä kevään odotus http://wn.com/rehupiikles#

Huh....mä tulen näkemään painajaisia ens yönä.

• puhurasjaviaaton

En lukenut bkuin aloituksen, Tämä ottaa eniten päähän, satte itse tehdä omat johtopäätöksenne.

• Mikä? Unohditsä laittaa linkin? Oot oikeessa, mikään ei ota enempää päähän kuin tyypit jotka unohtaa linkin.

• Onhan toi parempi kuin meidän Tuksu :)

Mutta olisko joskus parempi että suutari pysyis lestissään vaikka maailmanvalio olisikin. No olishan se aika hauskaa jos B.B.King koittais vetää jotain aariaa vaikka Metropolitanissa .

http://www.youtube.com/watch?v=xE_NEO2UfBQ

• Niih... Pavarotti oli oopperan supertähti ja loistava tenori, mutta Blues kuten Jazz perustuu myös inspiraatioon ja siitä ei hänellä ole juuri tajua.

• :))

Samoin ajattelen, mieheltäni kysyen, jo aiemmin illalla, hän esitti samaa viisua.
        Kuin minäkin, en ole aljo.

• booooooooring

No voi siisus! Parasta Maritaa... mikähän sinun makusi on ellet kotimaista iskelmämusiikkia suosi?

• booooooooring kirjoitti:

No voi siisus! Parasta Maritaa... mikähän sinun makusi on ellet kotimaista iskelmämusiikkia suosi?

Mä inhoon suomalaista iskelmää sydämeni pohjasta.
        Se ei taas tarkota sitä etteikö Suomessa tehtäis hyvääkin musiikkia mutta nää rallit ja renkutukset ei oo sitä. Eikä botoxien välistä vinkuminen teennäisellä pikkulikan äänellä....
        Tässä muutama linkki musiikista jota taas mielelläni kuuntelen, vaikka se ei olisikaan niin hyvää, mutta siinä on jotain minulle...

http://www.youtube.com/watch?v=7mA7uyivl6E&feature=g-vrec&context=G2c36835RVAAAAAAAAAw

http://www.youtube.com/watch?v=hrMHI0iTqoc

http://www.youtube.com/watch?v=mCpzgcH0QBE

• booooooooring kirjoitti:

Kestotähti Marita on vain valoisasti ja välittömällä lähelle tulevalla tavallaan esiintyvä laulaja, en todellakaan näe tässä mitään teennäistä, todellista Maritaa vain. Niin kevyesti ihmiset luokittelevat laulajan, joka ei ole tullut tutuksi vuosien saatossa. Maritaahan ei ikipäivänä voi sanoa miksikään diivailijaksi - ei myöskään julkisuustyrkyksi. Äänikin on upea, hänhän on tangokuningatar vuodelta yksi tai kaksi.

• tinat kirjoitti:

Kestotähti Marita on vain valoisasti ja välittömällä lähelle tulevalla tavallaan esiintyvä laulaja, en todellakaan näe tässä mitään teennäistä, todellista Maritaa vain. Niin kevyesti ihmiset luokittelevat laulajan, joka ei ole tullut tutuksi vuosien saatossa. Maritaahan ei ikipäivänä voi sanoa miksikään diivailijaksi - ei myöskään julkisuustyrkyksi. Äänikin on upea, hänhän on tangokuningatar vuodelta yksi tai kaksi.

´:)) kivaa kun joku on eri mieltä. Mä en tykkää kenestäkään suomalaisesta naislaulajasta etenkään tangokuningattarista ja iskelätähdistä.

Mä inhoon suomalaista iskelmää sydämeni pohjasta.
        Se ei taas tarkota sitä etteikö Suomessa tehtäis hyvääkin musiikkia mutta nää rallit ja renkutukset ei oo sitä. Eikä botoxien välistä vinkuminen teennäisellä pikkulikan äänellä....
        Tässä muutama linkki musiikista jota taas mielelläni kuuntelen, vaikka se ei olisikaan niin hyvää, mutta siinä on jotain minulle...

http://www.youtube.com/watch?v=7mA7uyivl6E&feature=g-vrec&context=G2c36835RVAAAAAAAAAw

http://www.youtube.com/watch?v=hrMHI0iTqoc

http://www.youtube.com/watch?v=mCpzgcH0QBE

Inhoat suomalaista iskelmää sydämesi pohjasta. Jo asenne ratkaisee. :) Pidät siis latinomusiikista eniten - ja onhan se sallittua, varsinkin kun se on sinulle elämässäsi varsin tutuksi tullutta ja romanttisesti latautunutta. Älä silti halveksi meidän mieltymyksiämme. Saatamme pitää latinomusiikista mutta myös ja kenties enemmän kotoisen oloisesta omaksemme tuntemastamme musiikista. Latinorytmit ovat meille siis kuitenkin sen verran ulkoa tuotua, että esim. itse en jaksaisi kuunnella pelkästään sitä. Esim. itse kuuntelen mielelläni etnistä musiikkia, monenlaista musiikkia, klassinenkin mukaan luettuna. Kreikkalainen, esim. buzuki-musa, on mielestäni just jees ja nautin buzuki-illoista matkoillani, viakka korvat soivat seuraavankin päivän. :) Sitäkään en kuitenkaan jaksaisi pelkästään kuunnella.
        Jos meidän iskelmämakumme on huono, niin entä sitten, olen itse ainakin ihan tyytyväinen omaan makuuni. :)))

´:)) kivaa kun joku on eri mieltä. Mä en tykkää kenestäkään suomalaisesta naislaulajasta etenkään tangokuningattarista ja iskelätähdistä.

Tangokuningatar ei ole mikään kevyt titteli, sen saa aina paras laulaja. En itse ole mikään tangofani ollut koskaan, mutta kyllä voittajat tuossa kisassa ovat hyviä laulajia. Toivottavasti tietty sellainen, joka pystyy laulamaan muunkinlaista kuin tangoa - kuten nyt Marita, jolla on upea ääni.

• tinat kirjoitti:

Inhoat suomalaista iskelmää sydämesi pohjasta. Jo asenne ratkaisee. :) Pidät siis latinomusiikista eniten - ja onhan se sallittua, varsinkin kun se on sinulle elämässäsi varsin tutuksi tullutta ja romanttisesti latautunutta. Älä silti halveksi meidän mieltymyksiämme. Saatamme pitää latinomusiikista mutta myös ja kenties enemmän kotoisen oloisesta omaksemme tuntemastamme musiikista. Latinorytmit ovat meille siis kuitenkin sen verran ulkoa tuotua, että esim. itse en jaksaisi kuunnella pelkästään sitä. Esim. itse kuuntelen mielelläni etnistä musiikkia, monenlaista musiikkia, klassinenkin mukaan luettuna. Kreikkalainen, esim. buzuki-musa, on mielestäni just jees ja nautin buzuki-illoista matkoillani, viakka korvat soivat seuraavankin päivän. :) Sitäkään en kuitenkaan jaksaisi pelkästään kuunnella.
        Jos meidän iskelmämakumme on huono, niin entä sitten, olen itse ainakin ihan tyytyväinen omaan makuuni. :)))

Tinatt en mä latinomusaa kuuntele päivät pitkät ja sitäpaitsi latinalaisamerikkalainen musiikki on niin monimuotoista ja siihen kuuluu niin monta eri genreä että kyllä sitä voisi kuunnellakin pitkästymättä vaikka kaikki valveilla olon hetkensä. Etninen musa on hetkellisesti kivaa oikeessa mielentilassa ja seurassa, mutta ei sitä jaksa aina myöskään.
        Mä kuuntelen paljon myös ihan amerikkalaista perusrokkia, Springsteenia jne etenkin autossa. Mä en vain tykkää popmusiikista millään kielellä, muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

Tässä päivän harmauteen hieman väriä ja menoa, olen tainnut linkittää aikaisemminkin:
        http://www.youtube.com/watch?v=w5tnswrCyY0

• tinat kirjoitti:

Tangokuningatar ei ole mikään kevyt titteli, sen saa aina paras laulaja. En itse ole mikään tangofani ollut koskaan, mutta kyllä voittajat tuossa kisassa ovat hyviä laulajia. Toivottavasti tietty sellainen, joka pystyy laulamaan muunkinlaista kuin tangoa - kuten nyt Marita, jolla on upea ääni.

Toi Maritalinkki oli aivan sattumanvarainen, en ollut koskaan edes kuullut hänen laulavan aikaisemmin. Seikkailin tuubissa ja tuli vastaan ja mä ajattelin, hei, tossa sopiva esimerkki. Kauheet sanat kanssa sen laulussa jostain Andresta joka riisui häntä katseellaan...dziisus...

Toi Maritalinkki oli aivan sattumanvarainen, en ollut koskaan edes kuullut hänen laulavan aikaisemmin. Seikkailin tuubissa ja tuli vastaan ja mä ajattelin, hei, tossa sopiva esimerkki. Kauheet sanat kanssa sen laulussa jostain Andresta joka riisui häntä katseellaan...dziisus...

Andre soi paljon ja oli varmaan listoillakin korkealla vuosia sitten. Ja onhan se tarttuva melodialtaan, sanoja en koskaan oikeastaan ole kuunnelutkaan kunnolla. En tiedä olenko oikeassa, mutta Marita on enemmänkin keikkaillut tanssipaikoilla kuin levyttänyt. Haluttu esiintyjä. Tuntuu, että tuo Andre on se, joka on jäänyt levyiltään elämään pidempään.

Tinatt en mä latinomusaa kuuntele päivät pitkät ja sitäpaitsi latinalaisamerikkalainen musiikki on niin monimuotoista ja siihen kuuluu niin monta eri genreä että kyllä sitä voisi kuunnellakin pitkästymättä vaikka kaikki valveilla olon hetkensä. Etninen musa on hetkellisesti kivaa oikeessa mielentilassa ja seurassa, mutta ei sitä jaksa aina myöskään.
        Mä kuuntelen paljon myös ihan amerikkalaista perusrokkia, Springsteenia jne etenkin autossa. Mä en vain tykkää popmusiikista millään kielellä, muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

Tässä päivän harmauteen hieman väriä ja menoa, olen tainnut linkittää aikaisemminkin:
        http://www.youtube.com/watch?v=w5tnswrCyY0

Varmastikin latinomusiikki on monimuotoista. Pidän latinomusasta itsekin, joten en mitenkään moiti sitä. Jännää on se, että esim. kreikkalaisesta buzukista tai turkkilaisesta musiikista en pitänyt alkuun ollenkaan, kaikki kappaleet kuulostivat ensin samanlaisilta, mutta kun sitä enemmän kuunteli, huomasikin pitävänsä yhä enemmän. Intialainen musiikki kuulostaa edelleen kaikki melkein samalta, kun olin vain kaksi viikkoa siellä enkä sen koommin kuunnellut sitä. (Ja sain ilokseni sieltä vielä e-colibakteerin, kiva kiva!) Korvan täytyy saada tottua kuulemaan sävyjä. En varmastíkaan osannut valita youtubesta sopivaa esimerkkiä, mutta tässä seuraavassa on jotain koukuttavaa. Bollywoodilaista näyttävyyttä tietty mukana. :)

http://www.youtube.com/watch?v=bYebDUtsL7g

• tinat kirjoitti:

Varmastikin latinomusiikki on monimuotoista. Pidän latinomusasta itsekin, joten en mitenkään moiti sitä. Jännää on se, että esim. kreikkalaisesta buzukista tai turkkilaisesta musiikista en pitänyt alkuun ollenkaan, kaikki kappaleet kuulostivat ensin samanlaisilta, mutta kun sitä enemmän kuunteli, huomasikin pitävänsä yhä enemmän. Intialainen musiikki kuulostaa edelleen kaikki melkein samalta, kun olin vain kaksi viikkoa siellä enkä sen koommin kuunnellut sitä. (Ja sain ilokseni sieltä vielä e-colibakteerin, kiva kiva!) Korvan täytyy saada tottua kuulemaan sävyjä. En varmastíkaan osannut valita youtubesta sopivaa esimerkkiä, mutta tässä seuraavassa on jotain koukuttavaa. Bollywoodilaista näyttävyyttä tietty mukana. :)

http://www.youtube.com/watch?v=bYebDUtsL7g

Just noin ajattelen kaikesta arabimusasta....koska korva ei kuule vivahteita vaan saman ulinan ja kilkutuksen.
        Paras "arabivideo" on mielestäni tämä :))))
        http://www.youtube.com/watch?v=DAlTlcXGGe4

Just noin ajattelen kaikesta arabimusasta....koska korva ei kuule vivahteita vaan saman ulinan ja kilkutuksen.
        Paras "arabivideo" on mielestäni tämä :))))
        http://www.youtube.com/watch?v=DAlTlcXGGe4

Rakastan kreikkalaista musaa - hmmm - muun muassa, milloin mitäkin eniten. Kreikkalaiseen vain en näytä kyllästyvän ja aina kun kuuntelen, alkaa matkajalka vipattaa. Siellä olen käynytkin usein, kun eräs edesmennyt ystävänikin asui siellä.

Kreikkalaisesta buzuki- ja rebetiko-musiikista pitäville muutama juutuupi:

Topkapi

http://www.youtu.be/watch?v=hIo6HlQ8Mwo&feature=related

Kalimera ilie

http://www.youtube.com/watch?v=NPuneZku4tM

Kalimera

http://www.youtube.com/watch?v=NY1IR_Ym4jg

Opa opa

http://www.youtube.com/watch?v=YV05SRXYVuM

Fragosiriani

http://www.youtube.com/watch?v=HsnN286BJbU

http://www.youtube.com/watch?v=s1bYGAmGU-k&feature=related

ja hitaammin aukeavaa rebetikoa

http://www.youtube.com/watch?v=20NGp1fYfls

http://www.youtube.com/watch?v=1CdcAyaWW8k

http://www.youtube.com/watch?v=ruirTuwOf-c

• tinat kirjoitti:

Rakastan kreikkalaista musaa - hmmm - muun muassa, milloin mitäkin eniten. Kreikkalaiseen vain en näytä kyllästyvän ja aina kun kuuntelen, alkaa matkajalka vipattaa. Siellä olen käynytkin usein, kun eräs edesmennyt ystävänikin asui siellä.

Kreikkalaisesta buzuki- ja rebetiko-musiikista pitäville muutama juutuupi:

Topkapi

http://www.youtu.be/watch?v=hIo6HlQ8Mwo&feature=related

Kalimera ilie

http://www.youtube.com/watch?v=NPuneZku4tM

Kalimera

http://www.youtube.com/watch?v=NY1IR_Ym4jg

Opa opa

http://www.youtube.com/watch?v=YV05SRXYVuM

Fragosiriani

http://www.youtube.com/watch?v=HsnN286BJbU

http://www.youtube.com/watch?v=s1bYGAmGU-k&feature=related

ja hitaammin aukeavaa rebetikoa

http://www.youtube.com/watch?v=20NGp1fYfls

http://www.youtube.com/watch?v=1CdcAyaWW8k

http://www.youtube.com/watch?v=ruirTuwOf-c

Ei mitenkään pahaa mutta melkein vaatii lasillisen ouzoa pohjusteeksi :)

Ei mitenkään pahaa mutta melkein vaatii lasillisen ouzoa pohjusteeksi :)

No, retsina sopii minulle paremmin, mutta menettelee se ouzokin paremman puutteessa.

• tinat kirjoitti:

No, retsina sopii minulle paremmin, mutta menettelee se ouzokin paremman puutteessa.

Mä enedes tiedä miltä se maistuu...en ole koskaan käynyt Kreikassa. Mutta ouzo maistuu vähän samalle kuin kolumbialainen aguardiente, aniksella maustettua kirkasta.

Mä enedes tiedä miltä se maistuu...en ole koskaan käynyt Kreikassa. Mutta ouzo maistuu vähän samalle kuin kolumbialainen aguardiente, aniksella maustettua kirkasta.

Retsinassa on vahvana pihkaisten tynnyrien maku, olen siihen tykästynyt ja litkin sitä Kreikan matkoilla iltaisin, mutta makuun täytyy tottua. Sitä saa täältäkin Alkosta, joten varmasti Ruotsissakin.

Tehdäänkös siis bouzuki-rebetika-ouzo-retsiina-treffit Ateenaan (liikennekaaos on kyllä todella raivostuttava!), Kreetalle, Kalymnokselle ...? ;) Santorinilla (hmmm nivelrikkopolvi ja suunnattomasti portaita) ja Samoksella en ole ollut, vaikka muut saaret olen jo kolunnut moneen kertaan, sekosin laskuissa, mutta olen varmaan ollut Kreikassa lähes kaksikymmentä kertaa - tähän ikään kun matkavimmainen ehtii ...
        Ystäväni asui siellä ensin Rhodoksella, Ateenassa ja lopulta Kalymnoksella.

• tinat kirjoitti:

Retsinassa on vahvana pihkaisten tynnyrien maku, olen siihen tykästynyt ja litkin sitä Kreikan matkoilla iltaisin, mutta makuun täytyy tottua. Sitä saa täältäkin Alkosta, joten varmasti Ruotsissakin.

Tehdäänkös siis bouzuki-rebetika-ouzo-retsiina-treffit Ateenaan (liikennekaaos on kyllä todella raivostuttava!), Kreetalle, Kalymnokselle ...? ;) Santorinilla (hmmm nivelrikkopolvi ja suunnattomasti portaita) ja Samoksella en ole ollut, vaikka muut saaret olen jo kolunnut moneen kertaan, sekosin laskuissa, mutta olen varmaan ollut Kreikassa lähes kaksikymmentä kertaa - tähän ikään kun matkavimmainen ehtii ...
        Ystäväni asui siellä ensin Rhodoksella, Ateenassa ja lopulta Kalymnoksella.

Kauheen houkuttava ajatus tinat oltais me aika näky pienessä retsina/ouzo sievässä jossain kreikklaisessa rantakahvilassa....hhehehehehee
        mulla olis oikeesti Toscanan matka edessä ensi kesänä mutta mitään ei ole lyöty vielä lukkoon. Pidetään korvan takana. Ainoostaan että mä en ole hirveen hyvä ottaan aurinkoa.

Kauheen houkuttava ajatus tinat oltais me aika näky pienessä retsina/ouzo sievässä jossain kreikklaisessa rantakahvilassa....hhehehehehee
        mulla olis oikeesti Toscanan matka edessä ensi kesänä mutta mitään ei ole lyöty vielä lukkoon. Pidetään korvan takana. Ainoostaan että mä en ole hirveen hyvä ottaan aurinkoa.

En minäkään enää jaksa tuntikausia auringossa olla - ainakaan maata, kesällä siellä melkeinpä liian kuumaa minulle. Mulle kelpaa Kreikassa mikä paikka vain - kaikki käy. Hyvin selvittäis, kun en ole kovin hyvä juomaankaan. :) Tai jos toinen kaatuis, niin veis toisenkin mukanaan, edistyyhän matka ryömintäkaistallakin ... Namiruokaa siellä, on mun kokemus.
        Vaan se Toscana on kyllä tosi hyvä reissukohde, kaunista, tosi kaunista. Firenze on sitten ehdottomasti must.

Ja tämä ei sitten ole esimerkki tinan pahimmista linkeistä :)

http://www.youtube.com/watch?v=2SHLdqbW4HY&feature=related

• kyllä puree!

Kuuleppas!
      Suomalainen iskelmähän on
      maailman tunnetuinta
      itsemurhamusiikkia!

• Aijaa, son sitä slaavilaisuutta, russki-factor miljoonaruusua lalalalalala....
        Tai sitten germaanista tekopirteyttä a la tiukkamutruhuuleentipitiitipitiitipitii.

• iitu
      • Tota ekaa ei voinut kuunnella pöhöttynyt ukkeli värisytti mahtipontisella säestyksellä
        Matti ja Teppo jeesus mitä nördejä.

• meeriamanda

Ompa pahasti traumaattista porukkaa. Ihan kuin ylenevässä polvessa :DDD
        Antaa laatan lentää.... kotimainen iskelmämusiikki on kaunista, eroja toki on... puhun kauniista melodisesta musasta.

Tässä teille, sopivaaa.....

http://www.youtube.com/watch?v=bPHQUwGhtNA

• meeriamanda kirjoitti:

Ompa pahasti traumaattista porukkaa. Ihan kuin ylenevässä polvessa :DDD
        Antaa laatan lentää.... kotimainen iskelmämusiikki on kaunista, eroja toki on... puhun kauniista melodisesta musasta.

Tässä teille, sopivaaa.....

http://www.youtube.com/watch?v=bPHQUwGhtNA

Nojaa...kersojen musaa en ota kantaa, kyllä niistäkin sitten loppujen lopuksi tulee ihmisiä (useimmista)

Mutta tää on kyllä ihan sieltä montun pohjalta:

http://www.youtube.com/watch?v=jAPElJGDW_I

• Pidän kyllä tuosta Anneli Saariston esityksestä, mutta muut, no joo.

Nyt lihapullien paistoon. Rattoisaa loppupäivää inhokkiviisujen parissa.

• the.-man kirjoitti:

Pidän kyllä tuosta Anneli Saariston esityksestä, mutta muut, no joo.

Nyt lihapullien paistoon. Rattoisaa loppupäivää inhokkiviisujen parissa.

En minäkään tahdo enää löytää tähän mitään oleellista lisättävää. Mun pointti taitaa olla jo aika selvä :)

Mä lähden kanssa ruuanlaittoon.

En minäkään tahdo enää löytää tähän mitään oleellista lisättävää. Mun pointti taitaa olla jo aika selvä :)

Mä lähden kanssa ruuanlaittoon.

Mä oon jo päiväkaffeis....

• maarina1 kirjoitti:

Mä oon jo päiväkaffeis....

Laitas maarina musiikki-ihmisenä joku oikein paha.
        (Mä lämmitän mökkiä ja samalla lihasoppaa hellalla. Ulkona tuuli on laantumassa mutta on se puhaltanutkin. Oliskohan päiväunien aika?)

Laitas maarina musiikki-ihmisenä joku oikein paha.
        (Mä lämmitän mökkiä ja samalla lihasoppaa hellalla. Ulkona tuuli on laantumassa mutta on se puhaltanutkin. Oliskohan päiväunien aika?)

En tiijä on ko paha muuta kuin nimeltä. Paha vaanii:

http://www.youtube.com/watch?v=zIfTJI72txk

Vai päiväunille, mitäs yöllä sitte......

• maarina1 kirjoitti:

En tiijä on ko paha muuta kuin nimeltä. Paha vaanii:

http://www.youtube.com/watch?v=zIfTJI72txk

Vai päiväunille, mitäs yöllä sitte......

:)))
        Yöllä ei mennä päiväunille.
        Mennään yöunille.

:)))
        Yöllä ei mennä päiväunille.
        Mennään yöunille.

Mää jos nukun päivällä. en nuku yöllä....

• maarina1 kirjoitti:

Mää jos nukun päivällä. en nuku yöllä....

Mä lähden duuniin jo seitsemältä aamulla ja teen puolta päivää. Siesta iltapäivällä katkasee kivasti muuten pitkän päivän ja sitten jaksan taas istuskella tietokoneen ääressä myöhään ja etsiä pahoja linkkejä perjantai 13 päivä ketjuuni. Nukkumaan menen myöhään: mun nettikontaktit on myöhäistä jengiä.

Mä lähden duuniin jo seitsemältä aamulla ja teen puolta päivää. Siesta iltapäivällä katkasee kivasti muuten pitkän päivän ja sitten jaksan taas istuskella tietokoneen ääressä myöhään ja etsiä pahoja linkkejä perjantai 13 päivä ketjuuni. Nukkumaan menen myöhään: mun nettikontaktit on myöhäistä jengiä.

No, sitten ymmärrän...

• -.

Aikasti onnetonta on aivastaa onnellisten tekijöiden päälle.

Mutta, jos on hauskaa, niin olkoon! :))

• Mistä sä tiedät että ne on onnellisia? Jos ne onkin onnettomia, sitten se olisi vähän kurjaa. Mutta vain vähän.

• Niinja mähän sanoin jo ei tää ole yhtään hauskaa. Mä kärsin joka ainoosta linkistä paitsi niistä kolmesta mitkä laitoin malliesimerkiksi mikä musa ei saa minua kärsimään.

• Paljosta jää oppimaton osattomaksi, kovin mielelläni olisin jotakin esittäjää ivannut mut kun en ymmärrä ulkomaankieliä.
      Kotimaisest sen verran tajuun et ymmärrän etten osaa eres tonkaan vertaa laulaa ja soittaa, paha on sillon olla parempi.
      Toisia lukemalla sentään oppii sen mikä on hyvää ja mikä huonoa,ei oo turha paikka tää palsta.

• Sähän olet aivan etulyöntiasemassa koska ymmärrät kotimaisen musiikin päälle niin paljon enemmän kuin minä. Mulle suomalainen musiikki loppui 1970, Anki Lindkvistiin ja Päivi Paunuun. Eikä tää oo mitään ivaamista,onpahan vastalauseena siihen ainaiseen hehkuttamiseen joka on todella rasittavaa.

Mutta, ei niin pientä pilaa...juttelimme juuri pojan kaa musiikista, hän tekee itsekinmusaa ja laittaa mulle täysin käsittämättömiä videoita Facebookiin. En koskaan katso hänen laittamiaan videoita ja hän ei koskaan katso mun laittamia. Hänen omaa musiikkia kuuntelen, vaikka mun mielestä sen suuriin meriitti on että se on mun kultamurun tekemää...

Näin pitkän seliselin jälkeen sitten pointtiin: hän sanoi että maailmassa tehdään enemmän huonoa kuin hyvää musaa ja muusikoksi ei tarvi kenekään kutsua itseään jos ei osaa lukea nuotteja. Ja että nää popmusiikin cover-laulajat (esim suurin osa suomalaisista iskelmälaulajista) ovat täysin tusinatavaraa. Nyt jos on leikkiin lähtenyt ja levyjen myynnillä yrittää itseään elättää, niin saa kestää kritiikin jota julkisuuden valokeilassa olijalle riittää.

Sähän olet aivan etulyöntiasemassa koska ymmärrät kotimaisen musiikin päälle niin paljon enemmän kuin minä. Mulle suomalainen musiikki loppui 1970, Anki Lindkvistiin ja Päivi Paunuun. Eikä tää oo mitään ivaamista,onpahan vastalauseena siihen ainaiseen hehkuttamiseen joka on todella rasittavaa.

Mutta, ei niin pientä pilaa...juttelimme juuri pojan kaa musiikista, hän tekee itsekinmusaa ja laittaa mulle täysin käsittämättömiä videoita Facebookiin. En koskaan katso hänen laittamiaan videoita ja hän ei koskaan katso mun laittamia. Hänen omaa musiikkia kuuntelen, vaikka mun mielestä sen suuriin meriitti on että se on mun kultamurun tekemää...

Näin pitkän seliselin jälkeen sitten pointtiin: hän sanoi että maailmassa tehdään enemmän huonoa kuin hyvää musaa ja muusikoksi ei tarvi kenekään kutsua itseään jos ei osaa lukea nuotteja. Ja että nää popmusiikin cover-laulajat (esim suurin osa suomalaisista iskelmälaulajista) ovat täysin tusinatavaraa. Nyt jos on leikkiin lähtenyt ja levyjen myynnillä yrittää itseään elättää, niin saa kestää kritiikin jota julkisuuden valokeilassa olijalle riittää.

asiallinen vastaus,kiitos

• auliauli
      • En koskaan arvostanut Armia laulajana, piipitti, tosin oikealla sävelellä. Mutta sitten kerran Ruotsin-risteilyllä sattumalta esiintyjinä olivat Armi ja Danny. Ihastuin ihan oikeasti Armin läsnäoloon, hän antautui niin täysillä esitykseen, että siitä tuli vaikuttava. Oli sitä paitsi siinä vaiheessa jo kehittynyt ääneltäänkin, laulutunteja varmaan. Danny oli tönkkö jännittynyt puu-ukko välittömän ja karismaattisen Armin rinnalla. Armi piti nähdä livenä, että ymmärsi mikä karismaattinen esiintyjä Armissa piili.

• henrjii
    • eeti
    • Korppis'
      • ;D

Niinpä oli. Saahan sillä €:n. Tyhjää parempi

• Hyvä alku päivälle. Suomalaista huumoria phimmillaan :) Jee!

• enm

Hieno ketju!
        On joskus hyvä katsoa ja kuunnella että tietää sitten vastaisuudessa koska on parempi olla tekemättä sitä... vai miten sen hienosti sanoisi.

En ole täällä aikoihin ollut, näkyy tuo runkzi terrorisoivan kaikkitietävyydellään teitä edelleen.

• sdfghjki

• Voi, Paloma-kulta, etkö näe noiden ikuisten pikkupoikien vilpitöntä riemua, kun "poika" on tullut Suomelle vihdoin ja viimein. Eihän sitä voi katsoa tällainen vanhempi arvokas naisihminenkään kuin liikutuksen hymy huulillaan. :) Jos on vähän korni juttu, niin haitanneeko tuo mittään. Yksi tuollainen ei elämää kaada sinne eikä tänne. :)

• Tinattttttttt tervetuloa takaisin!
        Ei tää mitään vakavaa ole, mutta kun oli 13 pvä ja perjantai niin jotain ilkeetä oli pakolla keksittävä...

Tinattttttttt tervetuloa takaisin!
        Ei tää mitään vakavaa ole, mutta kun oli 13 pvä ja perjantai niin jotain ilkeetä oli pakolla keksittävä...

Ja et muuten taida pitää monista laulajistamme kuten et Jari Sillanpäästäkään, mutta minäpä pidän, edustaa minulle semmoista sympaattisen oloista vekkulia, jolla on hyvä ääni, älyä ja huumorintajua - eikä todellakaan ole mikään tärkeilijä. Katsopa tätä "muka euroviisua", kaverukset tekivät "´maailman parhaan euroviisun" ymppäämällä "viisuun" kaikki mahdolliset korniudet ja kliseet - ja kukapa muu kuin Jari esittäisi sen juuri niin kuin tuo tekele pitääkin esittää, oikea pilke silmässä. On muuten niin kamala että on suorastaan nautittavan ihana!!! :))) (Ei sitten ole kilpaillut euroviisupaikasta koskaan, vaan on todella parodia.)

http://www.youtube.com/watch?v=UyC_B4YxRUs

• tinat kirjoitti:

Ja et muuten taida pitää monista laulajistamme kuten et Jari Sillanpäästäkään, mutta minäpä pidän, edustaa minulle semmoista sympaattisen oloista vekkulia, jolla on hyvä ääni, älyä ja huumorintajua - eikä todellakaan ole mikään tärkeilijä. Katsopa tätä "muka euroviisua", kaverukset tekivät "´maailman parhaan euroviisun" ymppäämällä "viisuun" kaikki mahdolliset korniudet ja kliseet - ja kukapa muu kuin Jari esittäisi sen juuri niin kuin tuo tekele pitääkin esittää, oikea pilke silmässä. On muuten niin kamala että on suorastaan nautittavan ihana!!! :))) (Ei sitten ole kilpaillut euroviisupaikasta koskaan, vaan on todella parodia.)

http://www.youtube.com/watch?v=UyC_B4YxRUs

Huh huh, tinatt, oli todella kaamee. Onnistuit hyvin valinnassasi, mutta en mitään pahempaa (siis parempaa) (eikun siis just toisinpäin) osannut odottaakaan.
        Joo, en pidä Sillanpäästä. enkä etenkään Koivuniemestä, joka laulaa ihan ok mutta ei ihmisenä tehnyt minuun suurta vaikutusta kun tavattiin samoissa pippaloissa....

Huh huh, tinatt, oli todella kaamee. Onnistuit hyvin valinnassasi, mutta en mitään pahempaa (siis parempaa) (eikun siis just toisinpäin) osannut odottaakaan.
        Joo, en pidä Sillanpäästä. enkä etenkään Koivuniemestä, joka laulaa ihan ok mutta ei ihmisenä tehnyt minuun suurta vaikutusta kun tavattiin samoissa pippaloissa....

Juu, ei kukaan olisi voinut esittää tuota "paremmin". :) Jari vaikuttaa minusta ihmisenä rakastettavalta, sympaattiselta, helposti lähestyttävältä, ei ole turhantärkeä. Pidän äänestäkin kovasti. Koivuniemi laulajana joo menettelee. KutriHelenan ääntä en ikinä ole voinut sietää.

• avkt.,.-.--

Hyvin on erikoinen seura, en ole asunut Suomessa 42 vuoteen, mutta hyvin on erikoinen seura ja soitot, että näin olen tavallinen ihminen tuskin nolla.. kirjoittaminen ajatuksilla on ehkä väärin.

• avkt....
      • Uutinen Hesarista eilisestä Emma-gaalasta ja palkituista. Tyttö ei ole mikään botox-bimbo ollenkaan, vaan melkoisen monipuolinen tytsy. En kuulu mitenkään faneihin, ehkä välttämättä tunne kaikkia biisejäkään, mutta arvostan kyllä.

http://www.hs.fi/kulttuuri/Chisu putsasi pöydän Emma-gaalassa/a1305553811395

Siis mun kanssa saa ihan vapaasti olla eri mieltä...täällä Hurrilassa sanotaan että smaken är som baken...
        Ok, siis asiaan: Sabotage on noista kahdesta ehkä se parempi ja sävellys ja sanoitus on jopa hyviä. Mun probleemi on luuhaannäköinen esiintymistyyli (asu, meikki, frisyyri ja kiemurtelut) ja sitten ääni joka vihloo hampaitani teennäisyydellään.

Se esiintymisestä pitäminen tai ei-pitäminen on sitten makuasia tietty ja tottakai. Omia laulujaan esittää tyttö ja valitsee tavan esiintyä laulun mukaan. Minua ei häiritse, koen vain Chisun persoonalliseksi.

• en fanita!

Minusta kamalin esiintyjä kautta vuosikymmenten on ollut Reijo Taipale kaikkine kappaleineen. En pidä hänen puuhevosmaisesta tyylistään.

• lötjönen tyrväältä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      106
      4873
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      151
      4834
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4652
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3014
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2683
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2194
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2158
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1390
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      22
      1375
    Aihe