ihme vuoto

rfg

Seitsemän viikkoa sitten olin ensimmäisen kerran yhdynnässä ilman minkäänlaista ehkäisyä. Siitä sit kahen viikon päästä tuli menkat, mut ne oli mun mielestä normaalia niukemmat (on mulla joskus olllu samalaisetkin mitä oli tuolloin) ja ne kesti 4päivää. Vuoto oli sellaista ruskeaa tuhnua, mut kyllä välillä tuli myös ihan verenpunaista vuotoa jonkun verran, ainakin alussa. Nyt sit joskus viikko sitten harrastin taas toisen kerran seksiä ilman ehkäisyä, mut poikaysäväni ei lauennut sisään. Menkat pitäisi alkaa tässä vkl aikaan. On kyllä aina olleet hyvin epäsäännölliset et voi olla myöhässäkin, en ihmettelis yhtään. Jokatapauksessa mietityttää tuo ruskea vuoto, mistä johtuu? ja vielä kysyisin et vaikuttaako menkoista stressaaminen niiden tuloon?

Kerron vielä että myös poikaystävälle yhdyntä oli ensimmäinen kerta. Olen 17-v.

5

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hbjlkn

Jokatapauksessa mietityttää tuo ruskea vuoto, mistä johtuu?
      -Voi johtua vaikka raskaudesta, koska olet ovulaation aikaan ollut yhdynnässä ilman ehkäisyä.

ja vielä kysyisin et vaikuttaako menkoista stressaaminen niiden tuloon?
      -Ei välttämättä, mutta voi vaikuttaa. Joka tapauksessa sinun pitäisi tehdä raskaustesti.

• rfg

En tuossa muistanu kertoa että otin ensimmäisen kerran jälkeen vähän alle kahden vuorokauden päästä jälkiehkäisypillerin. mut tokalla kerralla en, koska olen oikeastaan sata varma ettei siitä voinut tulla raskaaksi.

• piko -88
        rfg kirjoitti:

En tuossa muistanu kertoa että otin ensimmäisen kerran jälkeen vähän alle kahden vuorokauden päästä jälkiehkäisypillerin. mut tokalla kerralla en, koska olen oikeastaan sata varma ettei siitä voinut tulla raskaaksi.

Jälkiehkäisyn teho on sitä parempi, mitä nopeammin sen ottaa. Koska olet vielä viivytellyt, ei pillerin teho ole lähelläkään 100%:ia.

Jälkiehkäisy voi pistää hormonitoiminnan ihan sekaisin, mutta kuten on jo sanottu, ehdottomasti raskaustestin paikka!

• halooihminen

´´Nyt sit joskus viikko sitten harrastin taas toisen kerran seksiä ilman ehkäisyä, mut poikaysäväni ei lauennut sisään.´´
      Ei helevetti oikeesti? Raskaaksi voi hyvin tulla vaikkei poika laukeisi sisään. Siemennestettä voi sijaita peniksen päässä, sitä voi tulla vähän yhdynnässä ennen orgasmiakin yms. Kuinka huonosti valistettuja tekin olette? Jos et halua tulla raskaaksi on käytettävä suojausta jokaisessa yhdynnässä. Penistä ei saa päästää pilluun ilman kondomia tai muuta ehkäisyä, jos ei raskaaksi halua tulla.

• rfg

joo tiedän kyllä ihan hyvin itekki et siitä voi tulla raskaaks, mut hei, se kävi yhesti sisällä, ehkä kaks senttiä jos sitäkään. oonpaha nyt ainaki viisaampi enkä päästäkkää sitä enää sinne ilman ehkäisyä. joaktapauksessa tein raskaustestin eilen ja negatiivista näytti, joten en ainakaan siltä ekalta kerralta voi raskaana olla, ja tuskin siis tuostakaan toisesta kerrasta. oottelen tässä vielä menkkoja, on kyllä aina olleet tosi epäsäännölliset et ihan hyvin voi nytkin olla myöhässä ihan muuten vaan. ei siis välttämättä johdu alkavasta raskaudesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1279
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      915
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe