Pitipäs sattua

Irina TV

Tämä juttu ei kuuluis ehkä tän keskustelu otsikon alle, mutta alholi kuninkaalla oli osuutta kaikella tapahtuneella.
Olen sinkkunainen, siskoni on mua vähän nuorempi, hänen avomies mun kanssa kuukausi ikäeroo.
Heillä on kaksi kouluikäistä lasta.
Lomaa vietettiin porukalla hyvässä hengessä ja alkoholia kun nautittiin, niin jossain vaiheessa yötä siskon kanssa kauheat riidat.
Hän kuuli minun sanovan "nyt lopetetaan tää hei ennen kuin mitään sattuu"; jonka sanoin siskon miehelleni asuntoautossa oven ollessa auki.
Sanoin tämän tilanteessa jossa tämä siskoni mies otti mua lantioilta kiinni hivellen humalapäissään yrittäessäni hänen ohi hakien olutpulloa...itsekin olin humalassa . Mutta seksi oli taivaallista, suuseksiä, edestä, takaa, joka reikään.
Selitys hyvä kymmenen, mutta näin todella tapahtui!
Siskollani on mustasukkainen luonne, ja todella pahat riidat takana avomiehensä kanssa, vuosi sitten. Oletettujen vieraiden naisten kanssa, aamuöisien myöhäisien kotiinpaluujen takia.
Kun vain olisin jättänyt nuo sanat sanomatta...
No...sanomisilleni en voi enää mitään...
Typeränä itkien hoin vain siskolleni "mitään ei tapahtunut, eikä tule tapahtumaan!" jota hän ei nähtävästi täysin uskonut.
Mulla, siskollani ja siskon miehellä on ollut hyvät välit normaaliin -siskon mies ja vaimon sisko- tyyliin.
Juttuun ollaan tultu hyvin ja joskus kännipäin hän on mua hiplannut ohimenevästi.
Mun mielestä siinä ei ole ollut mitään pahaa, kumpikin meistä on tiennyt missä raja kulkee.
Kerran sattui niin, et hän tuli tosi päissään mun viereen yöllä, jolloin sanoin että "nyt meet siskoni viereen siitä nukkumaan!" Ja näin hän tekikin.
Puhuimme myöhemmin asiat olevinaan selviksi, niin siskoni kuin hänen miehensä kanssaan, mutta mulla on tunne, että meidän kaikkien väleihin tämä kyllä vaikuttaa negatiivisesti..
Itselläni on nyt vaan tosi paha morkkis ja ajatukset, että teinkö itse jotain väärin?
Käyttäydyinkö väärin siskoni miehen edessä, hänen osoittaessaan vähän huomiota mullekin?
Itse olen tällä hetkellä sinkku, joten meninkö tahattomasti käyttäytymiselleni ehkä rajan yli?
Kommentteja pliis !?

5

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1Maippi
    • Abduhhha ali baba al

Pöh, tää on holistifoorumi ttua tuut tänne hörisee suhteistas?

• Kolmiloikkaaja Haimanen

Mä taas nappasin leijonaa sen verran että haima laukes, joutu perhana hyppimään yhdellä jalalla pitkin ostaria!!! Aatteleppa iha ite...!

• Sorvan Kylästä terve

Eti jo muualta mIes ja häivy jonnekin, että ei tarvi olla siskon miehen himojen tyydyttämisen kohteena. Eikä ne sun himosikaan siinä lievene siskon miestä tavatessa, varsinkin jos känni alentaa estoja ja itsekuria.

• Sattuuhan sitä

No olipas huono tuuri.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      87
      2071
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      756
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      701
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      598
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe