Pitipäs sattua

Irina TV

Tämä juttu ei kuuluis ehkä tän keskustelu otsikon alle, mutta alholi kuninkaalla oli osuutta kaikella tapahtuneella.
Olen sinkkunainen, siskoni on mua vähän nuorempi, hänen avomies mun kanssa kuukausi ikäeroo.
Heillä on kaksi kouluikäistä lasta.
Lomaa vietettiin porukalla hyvässä hengessä ja alkoholia kun nautittiin, niin jossain vaiheessa yötä siskon kanssa kauheat riidat.
Hän kuuli minun sanovan "nyt lopetetaan tää hei ennen kuin mitään sattuu"; jonka sanoin siskon miehelleni asuntoautossa oven ollessa auki.
Sanoin tämän tilanteessa jossa tämä siskoni mies otti mua lantioilta kiinni hivellen humalapäissään yrittäessäni hänen ohi hakien olutpulloa...itsekin olin humalassa . Mutta seksi oli taivaallista, suuseksiä, edestä, takaa, joka reikään.
Selitys hyvä kymmenen, mutta näin todella tapahtui!
Siskollani on mustasukkainen luonne, ja todella pahat riidat takana avomiehensä kanssa, vuosi sitten. Oletettujen vieraiden naisten kanssa, aamuöisien myöhäisien kotiinpaluujen takia.
Kun vain olisin jättänyt nuo sanat sanomatta...
No...sanomisilleni en voi enää mitään...
Typeränä itkien hoin vain siskolleni "mitään ei tapahtunut, eikä tule tapahtumaan!" jota hän ei nähtävästi täysin uskonut.
Mulla, siskollani ja siskon miehellä on ollut hyvät välit normaaliin -siskon mies ja vaimon sisko- tyyliin.
Juttuun ollaan tultu hyvin ja joskus kännipäin hän on mua hiplannut ohimenevästi.
Mun mielestä siinä ei ole ollut mitään pahaa, kumpikin meistä on tiennyt missä raja kulkee.
Kerran sattui niin, et hän tuli tosi päissään mun viereen yöllä, jolloin sanoin että "nyt meet siskoni viereen siitä nukkumaan!" Ja näin hän tekikin.
Puhuimme myöhemmin asiat olevinaan selviksi, niin siskoni kuin hänen miehensä kanssaan, mutta mulla on tunne, että meidän kaikkien väleihin tämä kyllä vaikuttaa negatiivisesti..
Itselläni on nyt vaan tosi paha morkkis ja ajatukset, että teinkö itse jotain väärin?
Käyttäydyinkö väärin siskoni miehen edessä, hänen osoittaessaan vähän huomiota mullekin?
Itse olen tällä hetkellä sinkku, joten meninkö tahattomasti käyttäytymiselleni ehkä rajan yli?
Kommentteja pliis !?

5

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1Maippi
    • Abduhhha ali baba al

Pöh, tää on holistifoorumi ttua tuut tänne hörisee suhteistas?

• Kolmiloikkaaja Haimanen

Mä taas nappasin leijonaa sen verran että haima laukes, joutu perhana hyppimään yhdellä jalalla pitkin ostaria!!! Aatteleppa iha ite...!

• Sorvan Kylästä terve

Eti jo muualta mIes ja häivy jonnekin, että ei tarvi olla siskon miehen himojen tyydyttämisen kohteena. Eikä ne sun himosikaan siinä lievene siskon miestä tavatessa, varsinkin jos känni alentaa estoja ja itsekuria.

• Sattuuhan sitä

No olipas huono tuuri.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      6782
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      88
      5072
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3329
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3212
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2368
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1726
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1371
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1312
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1226
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      994
    Aihe