Onko tytöllä paremmat ruskeat vai punaset hiukset?
Onko punaset hiukset kamalat/ei ihan mitkään mihinn ekana kiintyisi?
pojille kysymys
8
162
Vastaukset
- Poooika
Henkilökohtaisesti pidän enemmän ruskea-ja vaaleahiuksisista tytöistä. Punahiuksiset ei vaan sytytä, toki on muutamia poikkeuksia...
Minkäväriset punaiset?
Lucy Pinderillä esimerkki ruskeista ja tässä punaiset:
http://www.sweetslyrics.com/images/img_gal/11132_paramore.jpg
En osaa yhtään sanoa kummat on paremmat. Todella kivoja kummatkin. Kai se sitten riippuu kokonaisuudesta.- Lolrandommremix(^^)
Blondit oli exällä ja nykysellä, eli siis kannatan blondeja hiuksia
- cylnecicäy
riippuu paljon naamasta :)
punasetki voi olla tosi nätit! molemmat pärstäkerroin
- Ttreeo
1. Riippuu vähän, mut kummatkin yhtä hyviä jos ne sopii (punaset varsinkaan ei sovi ihan kaikille) 2.Ei ne todellakaan oo kamalat, vaan tosi kivan näköset jos ne sopii, sillon todellakin saa mut syttymään :)
- 574686
Kuuleppas. Minä pidän sellaisista tytöistä jotka ovat oma itsensä. Mutta ainahan saa kysyä!
- lifemocker
ihan sama, vaikka itse tunnenkin extra vetoa punahiuksisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057