Taisit hieman flirtailla? :) Jäi hieman hämään haitko vain yhdenyön tuttavuutta vai mistähä ne katseet johtuivat. Ehkä me vielä törmäillään...
öhöm
10
264
Vastaukset
- vihdoinkin tajusit
nytkö sen vasta tajusit? rakkautta etsin, mieluiten life time.
- huvittelua
öhömm, flirttiä vain, relaa..mä olen sellainen silmiintuijottava vilkkusilmä :)
- ----
Tämä meni naeselle.. Olen minäkin, mutta puhuessa mittailen seiniä tai käsiäni.
- ed
---- kirjoitti:
niin tämäkin :)
- nainen vastaa...
---- kirjoitti:
jos hänestä puhutaan,haluan enemmän kuin yksi yö;)
- Mies ajatuksissaan
Niin mäkin haluun. kaiken kun sais ja ikusesti. Täytyy kuitenkin olla realisti. Unissani ja unelmissani kaikki toteutuu. Elämä ei ole yhtä helppoa se siitä tekeekin elämisen arvoisen. Oppii kunnioittamaan, arvostamaan ja kärsivällisyyttä. Anna mulle yksi yö, anna yksi öistäsi mulle. Siinnäkin olisi sulattelemista mukavan pitkäksi aikaa. Mitä sitten kun on oltava erossa syystä tai toisesta. On se kova paikka. pakko kestää ehkä joku yhteydenpitomuoto helpottaa ja auttaa jaksamaan.Tällaista ei haluais miettiä mutta on jotenkin valmistauduttava.
- köhöm köhöm (m)
Vähän samanlainen tilanne kuin mulla. :) Itse kuitenkin uskon ettei hän ole hakemasssa vain yhen yön juttua, ainakin toivon niin. Ens viikolla törmäiltäneen. Mun ois kyllä jo korkea aika toimia, pientä flirttiä on ollut havaittavissa jo jonkin aikaa ja muuttunut "läpinäkyvämmäksi". Tilaisuutta odotellessa...
- S jollekin M:lle
En etsi yhdenillanjuttua, ei todellakaan. Jos haluaisin sellaisia saa helposti vaikka baarista, ilman vaivannäköä ja odottelua. En halua.
Aika on hyvä mittari. Jos tunteet kestäää ja jaksaa odottaa, on kiinnostus aitoa. Kyllä myös seksuaalinen vetovoima on, pakkohan se on myöntää. Mutta se on vain osa vetovoimaa, takana on tärkeämpiä asioita.
- leijuen, amen
Haaveilkaa vaan, haaveet on ilmaisia, koska ne ovat pelkkiä haaveita.
- olis kiva törmätä
No koskas taas vähän flirttaillaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050