kohtaan..että sä lankesit siihen S kirj. alkavaan vosuun. Ai mistäkö tiedän, se itse kehuskeli, vaik oli luvannut sulle olla hiljaa. Toivottavasti ymmärrät pysyä poissa mun silmistä.
nyt meni kunnioitus sua
21
332
Vastaukset
- en ollut minä
= Serafiina Jaloviina
- nyyh nnääh
Ok. Mut sä sitten olit sekaantunut siihen tummaan ulkomaalaiseen jolta mä aina ostan kebabin. Myös karvakäsiksi heitä kutsutaan.
- kebap-pöksy
eipäs ole,,ku karvaranne :)
- prklee
kebap-pöksy kirjoitti:
eipäs ole,,ku karvaranne :)
Myönnän, että erään tapahtuman takia minusta tuli pahempi karvakäsi rasisti.
Alkoi vituttamaan jokainen kuramuna! Painukoon takasin sinne missä se pippuri kasvaa! sairaita yksilöitä tullut tänne... - suomimies paras mies
prklee kirjoitti:
Myönnän, että erään tapahtuman takia minusta tuli pahempi karvakäsi rasisti.
Alkoi vituttamaan jokainen kuramuna! Painukoon takasin sinne missä se pippuri kasvaa! sairaita yksilöitä tullut tänne...en antais niitten sorkkia mua edes hanskat kädessä
- Vai mitä H...
Miehet ei vaan tajua, että naiset kertoo AINA jollekin.
- poikkeus
Ei kerro AINA, minä pidän tietyt asiat ja tapahtuneet vain omana tietonani
- miestenmiäs
Miehet ne vasta lärppäsuita on;; aina puhumassa naisista selän takana
- oikein vosujen vosu
vai että vosu :DD
- pusuvokki
entä jos tämä vosu valehteli sinulle, eihän se näistä vosuista ja pukeista mitään uutta olisi
- ap
ei se valehdellut, kertoi intiimijuttuja, jotka mäkin tiesin,
- kyytiä
kai sitä nyt jumalauta naida saa, vai pitääkö siihenkin kenties joltakin lupaa kysyä.:D
- yääk
Kaikki tietämäni ässät on niiin ällöjä!!!
- ässällä vientiä
taidat olla vaan kateellinen kun ei itelles irtoo mitään vaikka kuinka vonkaisit.
- en tod.
ihmettelen vaan miten joku kestää..
- naida naitua
no voi voi, hyvinhän se KESTÄÄ :D
- HUOMIO
Emmä mihinkään ole langennut, kun täällä kirjoittelen!!!
- 13
entäs jos se on ainut kehen langenut?
ei ole muita?- vain se
Näin pääs käymään.
- ap
nikille 13, juu , se on ainoa tapaus
- mitä väliä??
Oikeesti ei ymmärrä noita jotka tuollasista asioista kirjoittelee. Etkö aloittaja voinut tuota asiaas sanoa suoraan sille tyypille, jolle viestis tarkoitit. Anna heidän touhuta keskenään, mitä se sua liikuttaa. Jos he vaikka oikeesti pitää toisistaan tai jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837