Tapsa aikaansa edellä

karppis

N. kolmisen vuotta sitten kun Tapsa oli jossain konserteissaan kertonut yleisölle uudesta ruokavaliostaan ( siis vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta), jonka ansiosta oli laihtunut 15 kiloa, niin siitä nostettiin kauhea äläkkä ettei hän olisi saanut kertoa täysmaidon juonnista eikä voin käytöstä ruoanvalmistuksessa yms.
Nyt kuitenkin viimevuonna nousi valtava karppausbuumi, ja mediassakin touhutaan niin telkkarissa ja lehdissäkin hirmuisesti tästä vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta niin että jopa Valion voitkin on loppunut kaupoista jne.
Tässä nähtiin taas se että Tapsa oli aikaansa edellä vaikka siitä julkisesti puhumista ei muutama vuosi sitten vielä niin hyvällä katsottukkaan. Nyt yksi jos toinenkin julkkiskin kertoo pudottaneensa painoa karppaamalla.

7

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ollut!

      Ei pidä paikkansa! Itse olen lukenut ja kuullut tuosta vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta jo vuosia vuosia sitten, olen itse sitä noudattanut jo paljon ennen kuin Tapsa.
      Joten äläpäs nyt kirjoita asiasta vastoin parempaa tietoa!!!

    • Anti Liinilä

      Just joo. Nyt Tapsuliini on keksinyt karppauksenkin! Anna mun kaikki kestää.... Näitten "homo liinius"-ihmisrotuun kuuluvien mielestä Tapsuliini on varmaan Laulutaiteen Tonava joka on löytänyt kuun, keksinyt internetin, on maailmankuulu tiedemies, säveltänyt Figaron häät, Finlandian ja Maamme-laulun ja lausuu englantia paremmin kuin Ison-Britannian kuningatar!

      Ihan vain tiedoksi "karppis Liilälle": vähähiilihydrattinen ruokavalio on ollut ns. tapetilla iät ja ajat eli ainakin viimeiset kymmenen vuotta.

      • tonttu

        Mitä sillä on väliä, kuka jonkun karppauksen on keksinyt? Eikö täällä pitäisi keskustella T. Kansan musiikista???


      • Anti Liinilä
        tonttu kirjoitti:

        Mitä sillä on väliä, kuka jonkun karppauksen on keksinyt? Eikö täällä pitäisi keskustella T. Kansan musiikista???

        Jaaa...neiti "tonttu Liinilä": kysy sitä "Karppis Liinilältä!" Hänhän se väitti Tapsuliinin karppauksen keksineen ja otti asian esille tällä palstalla.

        Tapsuliini Kansa ja musiikki = täysin mahdoton yhtälö. Ei voi musiikista puhua kun Tapsuliinin yhteydessä sellaista ei ole. "T.Kansan musiikki" = ei ole olemassa!!! Rääkyminen on toinen juttu...

        Eli: ei ole keskusteltavaa kun sisältöä ei ole. Heippa vaan manne Liinilä!


      • tonttu
        Anti Liinilä kirjoitti:

        Jaaa...neiti "tonttu Liinilä": kysy sitä "Karppis Liinilältä!" Hänhän se väitti Tapsuliinin karppauksen keksineen ja otti asian esille tällä palstalla.

        Tapsuliini Kansa ja musiikki = täysin mahdoton yhtälö. Ei voi musiikista puhua kun Tapsuliinin yhteydessä sellaista ei ole. "T.Kansan musiikki" = ei ole olemassa!!! Rääkyminen on toinen juttu...

        Eli: ei ole keskusteltavaa kun sisältöä ei ole. Heippa vaan manne Liinilä!

        Hei, nyt ei tämä mene oikein jakeluun. Onks täällä jotain tyhmää porukkaa, vai? Minä en ole lainkaan T. Kansa fani. En hurmos enkä muukaan fani! Käyn vaan joskus tsekkaileen näitä sivustoja, toki monen muunkin artistin. Kiinnitin vaan huomiota tuohon karppaua juttuun, kun se EI kuulu tänne millään lailla:-)


      • musakarppis
        tonttu kirjoitti:

        Hei, nyt ei tämä mene oikein jakeluun. Onks täällä jotain tyhmää porukkaa, vai? Minä en ole lainkaan T. Kansa fani. En hurmos enkä muukaan fani! Käyn vaan joskus tsekkaileen näitä sivustoja, toki monen muunkin artistin. Kiinnitin vaan huomiota tuohon karppaua juttuun, kun se EI kuulu tänne millään lailla:-)

        Sheriffi tai ylläpito ohoi! Poistakaa tämä ketju nyt ihmeessä kun muutenkin poistatte ihan asiallisia ketjuja jossa keskustellaan musiikista ja T.Kansasta.

        Huvittavaksi menee meininki täällä....


      • tonttu
        musakarppis kirjoitti:

        Sheriffi tai ylläpito ohoi! Poistakaa tämä ketju nyt ihmeessä kun muutenkin poistatte ihan asiallisia ketjuja jossa keskustellaan musiikista ja T.Kansasta.

        Huvittavaksi menee meininki täällä....

        Tiedoksi vielä kaikille: kirjoitan täällä vain ja ainoastaan tällä "nimimerkillä" ja osaan kyllä arvostaa T. Kansan pitkää uraa, vaikka en hänen faninsa olekaan. En kirjoittele hänestä paskaa, kun en tee sellaista muutenkaan... Etenkään nimimerkin suojissa. Se on mielestäni raukkamaista!!!!! Hyvää päivän jatkoa kaikille lukijoille:-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7185
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4202
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2105
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2029
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1649
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe