Tapsa aikaansa edellä

karppis

N. kolmisen vuotta sitten kun Tapsa oli jossain konserteissaan kertonut yleisölle uudesta ruokavaliostaan ( siis vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta), jonka ansiosta oli laihtunut 15 kiloa, niin siitä nostettiin kauhea äläkkä ettei hän olisi saanut kertoa täysmaidon juonnista eikä voin käytöstä ruoanvalmistuksessa yms.
Nyt kuitenkin viimevuonna nousi valtava karppausbuumi, ja mediassakin touhutaan niin telkkarissa ja lehdissäkin hirmuisesti tästä vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta niin että jopa Valion voitkin on loppunut kaupoista jne.
Tässä nähtiin taas se että Tapsa oli aikaansa edellä vaikka siitä julkisesti puhumista ei muutama vuosi sitten vielä niin hyvällä katsottukkaan. Nyt yksi jos toinenkin julkkiskin kertoo pudottaneensa painoa karppaamalla.

7

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ollut!

Ei pidä paikkansa! Itse olen lukenut ja kuullut tuosta vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta jo vuosia vuosia sitten, olen itse sitä noudattanut jo paljon ennen kuin Tapsa.
      Joten äläpäs nyt kirjoita asiasta vastoin parempaa tietoa!!!

• Anti Liinilä

Just joo. Nyt Tapsuliini on keksinyt karppauksenkin! Anna mun kaikki kestää.... Näitten "homo liinius"-ihmisrotuun kuuluvien mielestä Tapsuliini on varmaan Laulutaiteen Tonava joka on löytänyt kuun, keksinyt internetin, on maailmankuulu tiedemies, säveltänyt Figaron häät, Finlandian ja Maamme-laulun ja lausuu englantia paremmin kuin Ison-Britannian kuningatar!

Ihan vain tiedoksi "karppis Liilälle": vähähiilihydrattinen ruokavalio on ollut ns. tapetilla iät ja ajat eli ainakin viimeiset kymmenen vuotta.

• tonttu

Mitä sillä on väliä, kuka jonkun karppauksen on keksinyt? Eikö täällä pitäisi keskustella T. Kansan musiikista???

• Anti Liinilä
        tonttu kirjoitti:

Mitä sillä on väliä, kuka jonkun karppauksen on keksinyt? Eikö täällä pitäisi keskustella T. Kansan musiikista???

Jaaa...neiti "tonttu Liinilä": kysy sitä "Karppis Liinilältä!" Hänhän se väitti Tapsuliinin karppauksen keksineen ja otti asian esille tällä palstalla.

Tapsuliini Kansa ja musiikki = täysin mahdoton yhtälö. Ei voi musiikista puhua kun Tapsuliinin yhteydessä sellaista ei ole. "T.Kansan musiikki" = ei ole olemassa!!! Rääkyminen on toinen juttu...

Eli: ei ole keskusteltavaa kun sisältöä ei ole. Heippa vaan manne Liinilä!

• tonttu
        Anti Liinilä kirjoitti:

Jaaa...neiti "tonttu Liinilä": kysy sitä "Karppis Liinilältä!" Hänhän se väitti Tapsuliinin karppauksen keksineen ja otti asian esille tällä palstalla.

Tapsuliini Kansa ja musiikki = täysin mahdoton yhtälö. Ei voi musiikista puhua kun Tapsuliinin yhteydessä sellaista ei ole. "T.Kansan musiikki" = ei ole olemassa!!! Rääkyminen on toinen juttu...

Eli: ei ole keskusteltavaa kun sisältöä ei ole. Heippa vaan manne Liinilä!

Hei, nyt ei tämä mene oikein jakeluun. Onks täällä jotain tyhmää porukkaa, vai? Minä en ole lainkaan T. Kansa fani. En hurmos enkä muukaan fani! Käyn vaan joskus tsekkaileen näitä sivustoja, toki monen muunkin artistin. Kiinnitin vaan huomiota tuohon karppaua juttuun, kun se EI kuulu tänne millään lailla:-)

• musakarppis
        tonttu kirjoitti:

Hei, nyt ei tämä mene oikein jakeluun. Onks täällä jotain tyhmää porukkaa, vai? Minä en ole lainkaan T. Kansa fani. En hurmos enkä muukaan fani! Käyn vaan joskus tsekkaileen näitä sivustoja, toki monen muunkin artistin. Kiinnitin vaan huomiota tuohon karppaua juttuun, kun se EI kuulu tänne millään lailla:-)

Sheriffi tai ylläpito ohoi! Poistakaa tämä ketju nyt ihmeessä kun muutenkin poistatte ihan asiallisia ketjuja jossa keskustellaan musiikista ja T.Kansasta.

Huvittavaksi menee meininki täällä....

• tonttu
        musakarppis kirjoitti:

Sheriffi tai ylläpito ohoi! Poistakaa tämä ketju nyt ihmeessä kun muutenkin poistatte ihan asiallisia ketjuja jossa keskustellaan musiikista ja T.Kansasta.

Huvittavaksi menee meininki täällä....

Tiedoksi vielä kaikille: kirjoitan täällä vain ja ainoastaan tällä "nimimerkillä" ja osaan kyllä arvostaa T. Kansan pitkää uraa, vaikka en hänen faninsa olekaan. En kirjoittele hänestä paskaa, kun en tee sellaista muutenkaan... Etenkään nimimerkin suojissa. Se on mielestäni raukkamaista!!!!! Hyvää päivän jatkoa kaikille lukijoille:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe