mistä saa ilmaisa n-gage pelejä? vastatkaa tänne tai sitten mun mailiin osoite on [email protected]
Vastaukset 7
- SuperGirlie
Siis ihan niitä pelejä voi osta kännykkä-, ja pelipaikoista.
Ne maksaa 30-40€, mulla on ostettu Sonic ja tosi hyvä on!- pelipoika
anna sun sähköposti osoite
- Nanttu
pelipoika kirjoitti:
anna sun sähköposti osoite
Kyllä niitä saa ilmaseks ku netistä lattaa! Mun veljet on dc nimisellä ohjelmalla ladannu tohon mun kännykkään vaikka minkälaisia pelejä! et älä mee tuhlaamaan rahoja kalliisiin peleihin ku netistä saa melkeen minkä tahansa pelin ilmaseks xD
- joku vaan (R)
Nanttu kirjoitti:
Kyllä niitä saa ilmaseks ku netistä lattaa! Mun veljet on dc nimisellä ohjelmalla ladannu tohon mun kännykkään vaikka minkälaisia pelejä! et älä mee tuhlaamaan rahoja kalliisiin peleihin ku netistä saa melkeen minkä tahansa pelin ilmaseks xD
Enpä tullu ajatelleeks sitä! täytyypä kokeilla DC :lla ladata niitä! Minkä nimisii pelejä ne muuten ovat?
- valle
niitä saa wapista
- Sessu
Niin mistä sieltä
- Salamander
Sessu kirjoitti:
Niin mistä sieltä
Wapista saa vaan java pelejä...puhuttiin noista kunnollisista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011233
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku91850Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466