mistä saa ilmaisa n-gage pelejä? vastatkaa tänne tai sitten mun mailiin osoite on [email protected]
mistä saa ilmaisia...
7
1317
Vastaukset
- SuperGirlie
Siis ihan niitä pelejä voi osta kännykkä-, ja pelipaikoista.
Ne maksaa 30-40€, mulla on ostettu Sonic ja tosi hyvä on!- pelipoika
anna sun sähköposti osoite
- Nanttu
pelipoika kirjoitti:
anna sun sähköposti osoite
Kyllä niitä saa ilmaseks ku netistä lattaa! Mun veljet on dc nimisellä ohjelmalla ladannu tohon mun kännykkään vaikka minkälaisia pelejä! et älä mee tuhlaamaan rahoja kalliisiin peleihin ku netistä saa melkeen minkä tahansa pelin ilmaseks xD
- joku vaan (R)
Nanttu kirjoitti:
Kyllä niitä saa ilmaseks ku netistä lattaa! Mun veljet on dc nimisellä ohjelmalla ladannu tohon mun kännykkään vaikka minkälaisia pelejä! et älä mee tuhlaamaan rahoja kalliisiin peleihin ku netistä saa melkeen minkä tahansa pelin ilmaseks xD
Enpä tullu ajatelleeks sitä! täytyypä kokeilla DC :lla ladata niitä! Minkä nimisii pelejä ne muuten ovat?
- valle
niitä saa wapista
- Sessu
Niin mistä sieltä
- Salamander
Sessu kirjoitti:
Niin mistä sieltä
Wapista saa vaan java pelejä...puhuttiin noista kunnollisista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869