mistä saa ilmaisa n-gage pelejä? vastatkaa tänne tai sitten mun mailiin osoite on [email protected]
mistä saa ilmaisia...
7
1369
Vastaukset
- SuperGirlie
Siis ihan niitä pelejä voi osta kännykkä-, ja pelipaikoista.
Ne maksaa 30-40€, mulla on ostettu Sonic ja tosi hyvä on!- pelipoika
anna sun sähköposti osoite
- Nanttu
pelipoika kirjoitti:
anna sun sähköposti osoite
Kyllä niitä saa ilmaseks ku netistä lattaa! Mun veljet on dc nimisellä ohjelmalla ladannu tohon mun kännykkään vaikka minkälaisia pelejä! et älä mee tuhlaamaan rahoja kalliisiin peleihin ku netistä saa melkeen minkä tahansa pelin ilmaseks xD
- joku vaan (R)
Nanttu kirjoitti:
Kyllä niitä saa ilmaseks ku netistä lattaa! Mun veljet on dc nimisellä ohjelmalla ladannu tohon mun kännykkään vaikka minkälaisia pelejä! et älä mee tuhlaamaan rahoja kalliisiin peleihin ku netistä saa melkeen minkä tahansa pelin ilmaseks xD
Enpä tullu ajatelleeks sitä! täytyypä kokeilla DC :lla ladata niitä! Minkä nimisii pelejä ne muuten ovat?
- valle
niitä saa wapista
- Sessu
Niin mistä sieltä
- Salamander
Sessu kirjoitti:
Niin mistä sieltä
Wapista saa vaan java pelejä...puhuttiin noista kunnollisista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594