mistä saa ilmaisa n-gage pelejä? vastatkaa tänne tai sitten mun mailiin osoite on [email protected]
mistä saa ilmaisia...
7
1310
Vastaukset
- SuperGirlie
Siis ihan niitä pelejä voi osta kännykkä-, ja pelipaikoista.
Ne maksaa 30-40€, mulla on ostettu Sonic ja tosi hyvä on!- pelipoika
anna sun sähköposti osoite
- Nanttu
pelipoika kirjoitti:
anna sun sähköposti osoite
Kyllä niitä saa ilmaseks ku netistä lattaa! Mun veljet on dc nimisellä ohjelmalla ladannu tohon mun kännykkään vaikka minkälaisia pelejä! et älä mee tuhlaamaan rahoja kalliisiin peleihin ku netistä saa melkeen minkä tahansa pelin ilmaseks xD
- joku vaan (R)
Nanttu kirjoitti:
Kyllä niitä saa ilmaseks ku netistä lattaa! Mun veljet on dc nimisellä ohjelmalla ladannu tohon mun kännykkään vaikka minkälaisia pelejä! et älä mee tuhlaamaan rahoja kalliisiin peleihin ku netistä saa melkeen minkä tahansa pelin ilmaseks xD
Enpä tullu ajatelleeks sitä! täytyypä kokeilla DC :lla ladata niitä! Minkä nimisii pelejä ne muuten ovat?
- valle
niitä saa wapista
- Sessu
Niin mistä sieltä
- Salamander
Sessu kirjoitti:
Niin mistä sieltä
Wapista saa vaan java pelejä...puhuttiin noista kunnollisista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718