Hei!
Minulla epäillään kilpirauhas ongelmaa vaikka arvoni ovat viiterajojen sisällä.
Asiaa epäilty nyt noin 2 vuotta.
Olen huomannut uuden oireen jälleen ilmaantuneen, eli korvani eivät kestä ulkona lainkaan kylmää vaikka olisi 2 pipoa päällekkäin.
Tuulesta aiheutuu ihan järkyttävä pään ja korvien särky mikä helpottaa noin 30minuutissa kun olen mennyt lämpimään.
Minulla on viimeksi ollut korvasärkyä muksuna ja silloinkin erittäin vähäistä.
Voisiko tämä olla nyt taas tosta hemmetin rauhasesta johtuvaa????????
muillla vastaavaa???????????
Kilpirauhas ongelmako??
4
106
Vastaukset
- Tutkimukset
Kannattaa heti teettää samat testit kuin aikaisemmin. Samoin mahdollinen kuvaaminen kannattaa tehdä. Sen j´älkkeen epäily muuttuu todeksi.
TSH, T4V, T3V ja TPOAb ainakin.- pirkko44
Hei!
Täytyy varmaan käydä taas testeissä, olen vaan turhautunut kun lääkärit vahtaa kokoajan arvoja eivätkä piittaa oireista pätkääkään - kokemuksistani
pirkko44 kirjoitti:
Hei!
Täytyy varmaan käydä taas testeissä, olen vaan turhautunut kun lääkärit vahtaa kokoajan arvoja eivätkä piittaa oireista pätkääkäänKäytkö sisätautien lääkärillä vai terveyskeskuslääkärillä (yleislääketiede)? Tk:ssa ei tosiaan piitata ongelmista pätkääkään, mutta useimmat -eivät kaikki- sisätautien lääkärit kuuntelevat myös asiakkaan oireita. Puhun kokemusteni mukaan. Endokrinologi on kilpirauhasten asiantuntija, mutta heissäkin on eroja havainnoissani.
- pirkko44
kokemuksistani kirjoitti:
Käytkö sisätautien lääkärillä vai terveyskeskuslääkärillä (yleislääketiede)? Tk:ssa ei tosiaan piitata ongelmista pätkääkään, mutta useimmat -eivät kaikki- sisätautien lääkärit kuuntelevat myös asiakkaan oireita. Puhun kokemusteni mukaan. Endokrinologi on kilpirauhasten asiantuntija, mutta heissäkin on eroja havainnoissani.
yleislääkärillä olen käynyt mutta arvot kuulema viitteiden sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944