auttakaa :)

koko ajan peloissaan

Oon käynyt neurologilla ja muutamalla muilla lääkäreillä, koska olen epäillyt että mulla olis ms. on ollut pistelyä, oikee käsi tuntu heikolle, silmät tuntuu kipeille.. sellasta epätodellista olo / pientä huimauksen tunnetta ollu reilun viikon. neurologi sekä muutama muu lääkäri teki kliiniset tutkimukset ja sanoi ettei ole aihetta jatkotutkimuksiin..

silmät jotenkin tuntunu kipeille ja aroille välillä..ei siis koko aikaa päivässtä, välillä. joskus saattaa tuikata ja vihlasta jostain kohtaa päätä. oon yli kuukauden potenu hirveetä pelkoa eri vakavista sairauksista, voisko johtuu stressistä silmien kipu? :O

sanokaa viisaammat, pitäskö mennä uudestaan ja pyytää lähetettä mri kuvaukseen?

12

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koko ajan peloissaan

      niin ja tärkein meinasi unohtua :D siis tarkotus oli kysyä että VOIKO NIIHIN KLIINISIIN TUTKIMUKSIIN LUOTTAA? kovasti ovat vakuutelleet ettei huolta mut silti pelottaa ja pelko lisää vaan uusia oireita ;(

    • Väärässä kaikki

      Kuis sä luulet, että sulle kukaan voi antaa täällä minkäänlaisia vastauksia, kun et sä usko edes lääkäreihin?

      Mee ihmeessä yksityiselle ja pyydä lähete mri-kuvaukseen.

    • siljah

      Jos kliinisessä tutkimuksessa ei löytynyt mitään ei ole MITÄÄN syytä epäillä MS:ää. Oireet eivät johdu MS:stä ellei neurologisessa statuksessa löydy poikkeavia, ja kuvaamasi oireet eivät muutenkaan kuulosta MS:ään viittaavilta. Toivottavasti uskallat luottaa tähän mielipiteeseen, olen neurologiani yliopistossa opiskellut.

    • snyggtjej

      kiitos ! jos todella olet neurologiaa opiskellut, niin helpottavaa kuulla! pään magneettikuvaus laitettiinn mulle ms:n poissulkemisena, joka on ylihuomenna!

    • Väärässä kaikki

      Ahaa, taidat olla sama tyyppi, joka tuolla Ms-Forumin puolella panikoi. Siellä kerroit 17.1.12 pääseväsi ylihuomenna magneettiin eli tänään. Missä kuvataan sunnuntaisin?

      Ihan mielenkiinnosta kyselen.

      • Väärässä kaikki

        Korjaanpa, eli Ms-Forumilla kertomasi mukaan olisit ollut menossa eilen magneettiin. Missä yksityisellä kuvataan lauantaisin muutaman päivän odotusajalla?

        Ja taas ihan mielenkiinnosta kyselen.


      • poppeliini

        Esim. täällä Kainuussa kuntayhtymällä on pitkät jonot MRI kuvauksiin. Viikonloppuna tehdään ns. jonon purkua. Mm. itse olen käynyt tällaisena epätyypillisenä päivänä MRI:ssa.
        Ps. Pelko on ihan normaali reaktio oudon asian edessä! Jokainen kokee omalla tavallaan. Yksilöllisyys kunniaan!


      • Et silleen
        poppeliini kirjoitti:

        Esim. täällä Kainuussa kuntayhtymällä on pitkät jonot MRI kuvauksiin. Viikonloppuna tehdään ns. jonon purkua. Mm. itse olen käynyt tällaisena epätyypillisenä päivänä MRI:ssa.
        Ps. Pelko on ihan normaali reaktio oudon asian edessä! Jokainen kokee omalla tavallaan. Yksilöllisyys kunniaan!

        Sepä ei tilannetta auta, että panikoi usealla keskustelufoorumilla eikä usko lääkärin kertomaan. Enkä usko, että tolla aikataululla on päässyt mihinkään MRI:n, ei ainakaan kunnallisella puolella, missään päin Suomea. Silloin voi olla eri asia, jos otetaan sisään ja kuvataan akuutisti.


    • snyggtjej

      meen keskussairaalaan kuvaukseen, ei mulla ole varaa mennä yksityiselle kuvaan, maksaa lähemmäs 700 euroa! eli huomenna menen siis kuvaukseen

      • Mul Alko ms tunnottomuutena.väsymys ja tasapaino ongelmat jne.en ihan laittais sun oireita ms.n piikkiin nyt pitää muistaa oireita on erilaisia..joillain se ilmenee silmien ongelmista..mut yleisin on että tunto menee.magneettikuvaus joi tosi kallista.mulle se tehtiin alkuvaiheessa sairaalassa kun pelkkä antibiootti ei auttanu.se tehtiin3krt koska haluttiin olla varmoja.jos meet siihen niin se kyllä kertoo mikä sul on.muistutan vaan että mulle väitettiin terveyskeskuksessa mul vaan paniikkikohtaus..en pääset tuetta kävelee.varpaat ei liikkunu..hemoglobiini90...viikon päästä menin sairaalaan ja siel lääkäri oli vihainen että ensin pitäisi tutkia ja sulkea vakavat sairaudet pois ennenku vedotaan stressiin.olin tosi pettynyt terv.kesk toimintaan


    • Väärässä kaikki

      Just.

      • Niin ja Mua heikotti ja töissä melkee pyörryin..sain migreenin..oli varpaiden pistelyä ja heti perään lähtikin sit tunto.viikon päästä makasin sairaalassa ja heitettiin ilmaan epäilyt ms.stä...kaikista kamalinta on epätietoisuus.tiedän miltä tuntuu ku ei tiedä mikä on...saat mielenrauhan ku käyt siel kuvaukses.mut muista että tämänki asian kans pärjää...asenne ratkaisee.kun mitää asialle ei voi..pitää vaan jaksaa.mut ei mennä asioiden edelle.terv.keskus lääkäreihin ei kannata kyl luottaa..mä en sinänsä.tiedän paljon vastaavia tapauksia..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe