Imatra voisi liittyä Ruokolahteen, koska meillä menee hyvin. Molemmilla kunnilla.
Puumalalla menee hyvin kun se liittyy Imatraan. Nämä kolme kuntaa voisivat tehdä hyvää yhteistyötä. Matkailun nimissä löytyy paljon uutta kehitettävää ja siinä Imatra on edelläkävijä tällä hetkellä. Töitä matkailualalla ja vaikka mitä rakentamisesta mihin vaan. Matkailijavirrat on kasvussa.
Kuntapalvelut vaaii jokaisesta kunnasta edustajiston, olkoon pääöksenteko järjestetty missä tahansa huoneistossa. Kuinka äänivalta jakaantuu?
Jos enemmistö on imatralaisia ja pitää äänestää jatkuuko päivähoito Puumalan lastentarhassa numero 5, niin kai se vaatii melkoisen selvityksen Puumalan kunnan päivähoitohenkilöstöltä. Jotta täällä uskotaan - mutta täällä uskotaan, jos selvitys on tarkka ja perustelut riittävät. Sellainen on just Imatran kunta ja kunnan päättäjät tarkkoja ja oikeudenmukaisia kunhan selvitykset on tehty hyvin.
Turha väittää muuta.
Imatra liittyy Puumalaan ja toisinpäin
kuntalainenNainen
0
79
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
- 76566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558