Aikoihin en ole sua ikävöinyt, ajatellut. Nyt, illalla tunnen niin kovaa ikävää, ettei mitään rajaa. Ehkä se on vain tän hetkinen mielentila ja huomenna helpottaa. Tää nimittäin ei ole ollenkaan mukavaa.
mikäs mulle tänään tuli ?
14
245
Vastaukset
- vaikeehan tuohon
Vaikea tietää mikä sulle tuli,kun ei ole tuota telepaattista yhteyttä ja lankoja pitkin vaikea porautua pääkoppaasi.
- voihhh
Pääkopassahan seilaa sitä sun tätä.
- kippis ja kulaus
Itse en ole ikävöinnyt sinua enää aikoihin.Viimeksi vuonna 2005 tunsin jotakin pientä kipinää,mutta sekin meni jo.
- mietin vain
Onko tässä joku vinkki mukana?
- ap
onhan siinä
- ei vaihtoehtoa
ap kirjoitti:
onhan siinä
Sinähän olet edelleen ihastunut, rakastunut. Siinä se , simppeli juttu.
- ap
ei vaihtoehtoa kirjoitti:
Sinähän olet edelleen ihastunut, rakastunut. Siinä se , simppeli juttu.
toivon, ettei tää ole sitä, ei enää jaksaisi, huoh..Ehkä huomenna jo kirkastuu
- fddu
ap kirjoitti:
ohimenevää on ja kirkastuu varmaan, ei meistä mitään tule ja tiedät sen, kun et millekään ala
- l-u-i
ap kirjoitti:
Miten ois, jos vähän tunnisteita pistäsit, m,n ?
- ap
l-u-i kirjoitti:
Miten ois, jos vähän tunnisteita pistäsit, m,n ?
m olen, mutta ei enää tunnisteita, luulen , että tämä on vaan sellaista "ikävää", joka menee kättelyn jälkeen ohi
- tuttua puuhaa
ap kirjoitti:
m olen, mutta ei enää tunnisteita, luulen , että tämä on vaan sellaista "ikävää", joka menee kättelyn jälkeen ohi
heh, vai niin, hyvin todennäköistä
- vinkki kai
Tänään se tuli myös minulle. Ehkä johtuu päivästä.
- Woih !
Ehkä se johtui mun 'rukouksesta' pimeälle iltataivaalle.
- Unienkeli
Se on se totuus sydämessäsi
se kaipaa sitä yhtä niin paljon
Kauniita unia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057