sylikummi
monelle olette??
10
379
Vastaukset
- kkdkodkoke
yhdelle pienelle pojalle (7,5kk) olen sylikummi. Muita kummilapsia ei vielä ole, kun eipä ole kaverit alkanut vielä paljon lapsia saada, konfirmaatiostakin aikaa vasta se 2,5 vuotta....
- Jaaaaaaaaasse
Olen 18-vuotias ja kummi 4-vuotiaalle pojalle, joka kastettiin kirkkoon hänen ollessa 3-vuotias :)
- Leilahh18
Olen sylikummi 1,5- vuotiaalle serkulleni. Maailman rakkain ja ihanin pieni poika se kyllä on (: olen 18- vuotias, joten enpä kovin monelle tässä vaiheessa voisikaan olla kummi, kun kaveritkaan ei vielä ihan kuitenkaan ole lapsia saamassa.. (: mutta eihän sillä ole mitään eroa, onko sylikummi vai vaan " tavallinen" kummi ?
- 0+0=0
en yhdenkään.
- Shake, honey, go
Olen viiden lapsen sylikummi.
- poju
Parin viikon päästä ensimmäiselle vauvalle, pienelle pojalle. Pojan vanhemmat päättivät asian minun "hyväksi" kun olen ilmeisesti neljästä kummista vanhin, joten saan sylikummin kunnian.
- jenspatäti
Serkun 6-vuotiaalle tytölle sylikummi=)
Veljen nro1 toiselle pojalle 2v sylikummi=)
veljen nro2 esikoistyttärelle 4v sylikummi=)
veljen nro 3 kolmannelle tyttärelle sylikummi==)
ja viikon vanhalle lapsuudenystävän esikoistyttärelle kummi=)
elikkä 4 1=5xkummi - 6+7
Meillä on mieheni kanssa 5 kummilasta, meitä on siis pariskuntana pyydetty viidelle kummiksi. Niistä itse olen sylikummina kahdelle ja mieheni yhdelle. Kohta on uudet ristiäiset tulossa ja taas pyydetty kummeiksi.
En tiedä tuleeko meistä kummastakaan sylikummi mutta suostuimme ottamaan vielä yhden koska tämä on veljeni lapsi. - kummiTus
Yksi 5 vuotias kummipoika, jolle olen sylikummi, ja sitten tyttökummi olen veljeni 3 kuukautta vanhalle tyttärelle :)
- äitipä
Olen seitsemän kummi enkä yhdenkään sylikummi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1525663Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1643720"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1373425Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m383235Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492786Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.612343- 242280
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2362263Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk941862Ehkä mä ymmärrän sua nyt
Paremmin kuin silloin aikoinaan. Kaikkia jännitteitä, joita on täytynyt tulla sun taustasta. Oot ollut aika rohkea elämä51342