Ilmeisesti kaikki sovellukset mitkä lataan menee ram-muistiin joka on 1gt eli miten saisin ne siirrettyä muistiin jossa on 16gt tilaa. kiitos!
samsung galaxy s2 muisti
11
1243
Vastaukset
- ?!¡¿
Ei minulla ole sd-korttia vaan haluan siirtää ne tämän puhelimen muistiin samsung galaxy s2 16gt.
- ?!?!
?!¡¿ kirjoitti:
Ei minulla ole sd-korttia vaan haluan siirtää ne tämän puhelimen muistiin samsung galaxy s2 16gt.
Auttakaa minua tämän asian kanssa
Eli siis ram-muistille on eri asia kuin massamuisti, eikä sinne (ram-muistille) ole käytännössä mahdollista tallentaa tiedostoja. Kaikki tiedot tallentuvat automaattisesti massamuistille, jos käytössä ei ole muistikorttia. Ram-muistille tallentuu tietoja käyttöjärjestelmästä, ja sen tarvitsemista tiedoista (mm. moniajossa ohjelmatietoja). Nämä tiedot poistuvat muistilta aina kun virransyöttö muistille katkaistaan (puhelin sammutetaan).
- ?!?!
Minulla on siis s 2 ja olen ladannut sovelluksia ja pelejä android marketista ja puhelin näyttää että ne menisivät ram muistiin. mistä näen puhelimeni massamuistin. En siis ole varma että mihin muistiin ne ovat menneet mutta puhelin näytti vapaata tilaa olevan 1gt?
Samsung Galaxy S2 mallissa on 16 GT sisäistä tallennustilaa, joka siis "massamuisti". Muistin tilan näet täältä: Valikko->Asetukset->Tallennus/Tallentaminen.
- ?!?!
Siellä ei ole mitään siitä massamuistista se vain kertoo että vapaata tilaa on jäljellä 1gt
- ihmehommaa
sama ongelma täälläkin! :D jos nyt saisi vastausta
- jkao
Mikä käyttöjärjestelmä kyseisissä S2 on? Sen näkee Asetukset>Tietoja puhelimesta>Android-versio
- ehkä,ehkäei
Ne menee puhelimen rom-muistiin, ei ram-muistiin. Jos se näyttääkin käytetun tilan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780