Mietimme vielä kahden nimen välillä... Kumpi on parempi, Unni vai Unna? Ennestään meiltä löytyy pojanviikarit Hiski ja Peetu sekä neitokainen Seela.
Toisiksi nimiksi tulee Vilja Elina ja sukunimi on tyyliä Herva.
Unni vai Unna??
5
518
Vastaukset
- voisit vähän miettiä...
oletko miettinyt, että lapsiasi tullaan kiusaamaa koulussa ja työpaikoilla, ja he mitä luultavimmin tulevat vaihtamaan nimensä. Hieman vastuuntuntoa KIITOS!
- Primrose
Unna
- -ada-
Uni ois parempi kuin Unni! Unna on Unnia parempi!
Hiskin, Peetun ja Seelan siskolle sopisi myös:
Usva
Kaarna
Iisa
Jasna
Lumme
Moa
Siru - mun list...
Mä tykkään enemmän nimestä Unna. Yleensäkin naispuoliselle ennemmin a kuin i loppuinen. Unna on siis selkeästi tytön nimi siinäpä perusteluni, Unnista en olisi varma onko poika vai tyttö.
- Pk
Samaa mieltä edellisen kanssa. Unna on selkeämmin tytön nimi ja siksi mielestäni parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564