Nyt se on tehty

temari.,,

Nimittäin kävin ennakkoon äänestämässä. Milloinkaan en ole ollut näin tiukassa tilanteessa, että äänestyskopissa oli vielä kaksi vaihtoehtoa. Olin varma koppiin mennessäni, että äänestän sitä, jota en sitten kuitenkaan äänestänyt. Kävi miten tahansa, mutta nyt olen kuitenkin tyytyväinen, että äänestin vakaumukseni mukaan.

Täältä olin lukevinani jostain ketjusta, olisiko ollut "Sauli niinistö" keskustelu, jossa kokoomuksen kannattaja sanoi, että ei äänestä häntä.

Minulla oli päinvastainen tapaus, mutta äänestin lopulta kuitenkin "oman puolueen" henkilöä, eli Paavo Lipposta 5.

On helpottavaa huomata, että lopulta ääni meni oikealle henkilölle ja oikealle puolueelle.

Kannattaa harkita tarkoin ketä äänestää.

7

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhaS ugh

jaa siusta tiiä mut mie heitän nopalla

• -.-.

URPO.Miten se puolue liittyy pressan vaaleihin,Valituksi tuleva luovuttaa jäsenkirjansa.Joo,kannattaa harkita tosiaan tarkoin ketää
      äänestää,ei ainakaan Lipposta-

• temari.,,

Sen verran puolue liittyy pressan vaaleihin, että kaikki ehdokkaat ovat jonkun puolueen jäseniä ja ko puolueen asettamia ehdokkaita.

Suomessa on ollut 6 kpl sitoutumattomia ehdokkaita. Vuonna 1943, 1994 ja 2006.

Presidentti on koko kansan presidentti, mutta ei hän menneisyyttään voi pois heittää vaikka hän jäsenkirjasta luopuukin.

Meillä on vapaus äänestää ketä haluamme ja kenet siihen virkaan katsomme sopivimmaksi.

SDP:llä on ollut vuosina 1968 ja 1978 Keskustapuolueesta lähtöisin oleva ehdokas, joka on tullut valituksi molemmilla kerroilla, eli Urho Kekkonen.

• alea iacta est NRO 3

Ai onko Lipponen kommunistisen puolueen jäsen?

Aattelin vaan kun kirjoitit äänestäneesi vakaumuksesi mukaan.

• temari.,,

Böö...

Sinulla näyttää olevan vakaumus vielä hakusessa. Oletko edes kuullut mitä vakaumuksella tarkoitetaan?

Mistä sinulle on tullut käsitys, että Lipponen olisi kyseisen puolueen jäsen?
        Lipponen on viimeinen suomalainen, joka ottaa kommunistin viitan harteilleen, kun ja jos niitä meillä aletaan jakamaan ja jos hänen presidentin virkansa on siitä kiinni.

Siksi äänestinkin häntä.

• plopplopplop77

Ei tuo ollut temarin aloitus

• temari.,,

Eppäillä soppii.........

Sopii sopii, aina epäillä sopii, mutta "temari" se on siitä huolimatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe