Aluks mul meni kaikki hyvi. Sitte sain rasitusvamman polveen ja vanhemmat antoivat koirani pois. Seuraavana päivänä poikaystäväni jätti minut, seurusteltiin 7kk. Nyt kauhea ikävä noita huolettomia aikoja en osaa muuta ku itkee. Illalla en saa unta enkä kouluu haluu mennä. Piristäkää mua!
Pelastakaa mut :(((((
14
106
Vastaukset
- aamulla ulos lenkill
runokirja käteen ja sänkyyn lukemaan
siellä on herkkiä kauniita runoja usein
ajatuksia herättäviä...- Fdjhdufxj
en omista yhtää runokirjaa ja en pysty lukemaan runoja kun aina vaan alkaa itkettää....
- :}
Voi sua.. kaikki asiat voivat vielä iloksi muuttua. Päivät pikät ja pimeät ovat, mutta kyllä sinäkin vielä löydät sen hellän ja soman. :)
Ps. toivottavasti piristi.- Karkaan kotoa
kiitos yrityksestä. Kukaan ei voi tajuta kuinka hyvältä tuntuu kun joku edes yrittää lohduttaa
- apua tulee
Ei kannata mennä mihinkään kouluun. Nyt alat vetään essoja ja vähä sidukkaa. Sitten kun olet tarpeeksi hyvässä kuosissa, niin menet puhuttelemaan uudestaan sitä boyfrenderii :)
- kiinalainen
:D voi olla muuten, että tarttisin itse samoja.. Voisin ehkä joskus onnistua.
- paskaa kätee
ei tullu mielen viereenkään mennä kouluun jos vittu mutsi pakottaa käsken sen vetää kätee. Kyl mun vanhemmat tajuu miten alhaalla meen nyt mut ne ei yritä auttaa mitenkää
- n...
Tuntuukohan susta entistä kurjemmalta sen vuoksi, että ei aiemmin ole tullut vastoinkäymisiä? Tai ainakaan niin paljoa kerralla?
Sulla on kyky sopeutua, käytä sitä. Nyt näin, joskus ehkä paremmin?- paskaaaa.....
Ennen lohduttaja oli koira tai poikaystävä nyt EI KETÄÄN.
- hajoa hölmö
Mua ei muuta harmita, paitse se koira. Toivottavasti koira sai paremman perheen.
- Vedä kätee
Haista sinä levee vittu!!!!
- kakara säkin oot
Vedä kätee kirjoitti:
Haista sinä levee vittu!!!!
ja sinä taidat olla luuseri, sivistymätön ja todella tyhmä! Vedä vaikka ranteet auki, ihan sama, älä tänne tule tollaista huutelemaan, mene psykiatriselle.
- Mä nussin sun mutsiis!!
kakara säkin oot kirjoitti:
ja sinä taidat olla luuseri, sivistymätön ja todella tyhmä! Vedä vaikka ranteet auki, ihan sama, älä tänne tule tollaista huutelemaan, mene psykiatriselle.
Mikä vittu sä luulet olevas?? Tuu sanoo suoraa päin naamaa!!!! Äläkä vaa siel näytön takana myhäile!!
- ei ed.
Mä nussin sun mutsiis!! kirjoitti:
Mikä vittu sä luulet olevas?? Tuu sanoo suoraa päin naamaa!!!! Äläkä vaa siel näytön takana myhäile!!
Älkää muuten olettako, että tälläisessä viestissä olisi mitään tunnisteita. TÄMÄ EI OLE MINULTA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964