Onko porilainen luonne tosiaan sitä, että jos yksi mokaa omat asiansa ja koitat auttaa kaveria, joudut syntipukiksi koko asiaan ja paha olo puretaan sinuun?
Ei jaksa enää auttaa toisia kun tuntuu että toisten omat mokat ovatkin yllättäen minun vikani vaikka en ole ollut edes paikalla..
Jos itse mokaan jotain, en kyllä kaada sitä kaverien niskaan jos joku yrittää auttaa.Vastaavaa käytöstä en ole huomannut helsingin suunnalla kertaakaan niinä vuosina joina olen siellä asunut.
Porilainen luonne?
5
1358
Vastaukset
- Katse peiliin
"en kyllä kaada sitä kaverien niskaan "
. ehkä tuo kertoo oleellisen sinusta?
Sanothan selvästi porilaiseen tyyliin, enhän minä mutta ne muut ... - supermulkero
Olipa joku taas perusporilaisen kyrpä vastaillessaan tuohonkin aloitukseen.
Oikein malliesimerkki minkälaisia mulkkuja täällä asuu :D - kuscipäät
Porilainen luonne on vitttumainen, änkyrä, sulkeutunut, kiero,. Porilaisella on aina ketunhäntä kainalossa.
Porilainen ei koskaan nauti toisten menestyksestä.
Porilainen nauraa aidosti vain vahingonilosta.
Porilaiselle vain Pori on paikka , jossa voi asua. Sielläkin vain oma kaupunginosa. Muut ei oo mittää!
Onneksi siellä ei tarvitse enää koskaan ikikuunapäivänä asua, olla eikä käydä.
Terveisiä perssseestä, vitttuilkaa ja olkaa oma itsenne!
Sonmoro. - Anssi Honkanen
Herra nimimerkin takaa purkaa patoutunutta ahdistusta. Taas kerran todennettua - suomalainen tapa antaa palautta ja tehdä urotekoja;
Suomalainen höllyvä muffinssi hakkaa apinanraivolla näppäimistöä Internetin keskustelupalstoilla Sampolan kerrostalo yksiössä ja yrittää saada huomiota... hei määki o täälä! - gfgfgg
minulta kysytään usein että olenko varmasti porilainen, kun juttelen ja olen mukava ihmisiä kohtaan :) lievästi naurattaa aina.
mut empä olekaan mikään perusporilainen, jolle ei mitään saa sanoa, ja joka on hapan kuin mikäkin. osaan myös hymyillä ja JUTELLA ihmisille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4085984- 815323
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484344- 523931
- 523719
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653429Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1073188Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky533173- 432279
- 492205