Ei sinun tarvitse kuin elää omaa elämää, siis vain omaa!
Täällä kirjoitetaan, että sinun täytyy elää Kristuksessa ,, yms. kuka siihen pystyy..
Se riittää kun seuraat Jeesusta. Uskot ja ymmärrät sen että jeesus on kuollut syntejesi tähden.
Armosta uskot,, Et omavanhuskaana omien tekojen kautta, Jeesus kuulee rukouksesi..
Jeesus kuuntelee ja kuulee sinua.
5
<50
Vastaukset
- Herralle pyhitetty
Et siis tunne kristinuskoa vielä? Jeesuksessa Kristuksessa SAA elää
ei TÄYDY.
Jeesuksessa Kristuksessa OLLAAN.
1. Puettuna Kristuksen vanhurskaudella.
2. Krtistuksen Henki asuvaisena yliminässä. (kaiken toiminnan keskus, eli henki).
Myös seuraamisesta puhutaan, joka taas viittaa,
- ei vanhurskauttamiseen
- vaan pyhityselämään. (Herran käyttöön erotettu elämä) - maan matosia
Nimim älä saivartele ja hihhuloi omavanhurskaana kun noin sanot;, Et siis tunne kristin uskoa vielä? Sinäkö tunnet??))) Jeesuksessa Kristuksessa SAA elää
ei TÄYDY
, Saat elää vaikka kotona;) Korostat omaa hyvyyttäsi ja olet metsässä? ylentämällä itsesi Herralle pyhitetyksi.- Herralle pyhitetty
matoselle asiaa: Kiitos Herralle tunnen, olen sisällä Jeesuksessa Kristuksessa ja erittäin onnellinen siitä. HALLELUJAA Kiitos Jeesus.
Joh. 10:9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen. - haisee kehu
Herralle pyhitetty kirjoitti:
matoselle asiaa: Kiitos Herralle tunnen, olen sisällä Jeesuksessa Kristuksessa ja erittäin onnellinen siitä. HALLELUJAA Kiitos Jeesus.
Joh. 10:9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.lonksuuko ovi,,`?
- Herralle pyhitetty
haisee kehu kirjoitti:
lonksuuko ovi,,`?
Eikö Kristuksen teko riitä sinulle vai mitä horiset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701073
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36509Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454