Kumman kaa oisit, mun kaa nyt vai mun kaa puolvuotta sitte?
Kumman kaa?
11
178
Vastaukset
- 9nåiojgy
No eräs ainakin tuntuu vaihtelevan viikoittain.
- elettyä elämää
Puoli vuotta sitten on mennyttä, tänään on nyt. Siinä vastaus.
- Hyväksyn.
Niin. Menneeseen ei voi palata. Se pitää hyväksyä. Siitä voi oppia, mutta siihen ei pidä hirttäytyä. Hyväksyn.
- ...............-....
...mistä näitä sikiää
- sieltä.
sieltä.
- ........,,,,,..,..
ihan sama kuhan keräät sitä rohkeutta lisää katotaan sitten
- .....
No sun kaa nyt tietty.jos se o.. Vaan ei ole enään kuvioissa..
- ja puol vuotta sitte
Nyt
- 6 months ago
Oli ihania kesäisiä päiviä yhdessä, nyt ei mitään. Eli tietysti mielelläni palaisin siihen aikaan.
- rehellisesti:
Silloin puoli vuotta sitten olisi parempi. Mulla oli silloin kaunis rusketus ja olin muutenkin timmimmässä kunnossa :D Talvi tekee niin kalpean näköiseksi ja ikävöinti kasvattaa vatsamakkaroita... Mites olisi sitten ensikesänä? Ehtisi vähän paastota sitä ennen? :D
- nyt tietty
nyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774