Saatteeksi:
http://www.tohtori.fi/?page=1341824&id=0574942
Huomioiden tänäkin päivänä ja tänä uunna vuonna voimassaolevan yhteiskuntarakenteen en kyllä katso parhaaksi todeta tämän rakkaan kotimaani tilasta muuta kuin että mielekkäin vaihtoehto armeijan uusinnalle on oman henkilökohtaisuutensa tarkasti läpi käyden lähinnä terveen maalaisjärjen käyttö jokapäiväisessä elämässä, koska ainakin minusta varuskunnan vieressä asuvana taiteilijana ei tunnu mitenkään mielekkäältä käydä edes sotkussa pirun kalliilla pullakahveilla tai ostaa mitään armeijaan suoraan liittyvää oheistuotantoa lähinnä johtuen siitä, että viime vuonnakin kuulin tykistön kaukaa vaarain takaa ja koin eläväni niin kutsutulla vaaravyöhykkeellä, mutta sen verta etelässä, että en vahingossakaan ole tunturissa tienaamassa ja vähitellen hajoamassa kaiken maailman modernisointiin, joka näinkin toetuettuna ja lähes loppuun palaen hädin tuskin suoritettuna oli kylläkin mieleeni toiviomatka etelään, jota moni, moni on suositellut elämäni aikana sellaisena ilmansuuntana, jonne paranisi mennä tekemän töitä ja elämään herroiksi, paitsi että minun järkeeni ei käy ensinnäkään perheeni jättäminen oman onnensa nojaan ja siksi toiseksi sukulaisteni vaivaaminen vaateliaalla elämäntyylilläni, joka on tähänkin päivään mennessä aiheuttanut minulle, minuna itsenäni, lähinnä sairaskohtauksia, joiden kanssa minun on elettävä ilman minkäänlaist a lääkitystä lähinnä huvin ja urheilun vuoksi, koska minun parasta ennen päivämääräni ei voi umpeutua, sillä minä en ole syötävää, juotavaa, tai millään muulla tavalla hyväksikäytettävää resurssia, joka niin vain on vedäteltävissä mukaan tämän maan pettämiseen sisältä päin, ulos päin suuntautuneena terroritekona, jonka arviointi on mahdoton tehtävä ennaltaehkäistävänä toimintona.
Kaikkea Hyvää Silti Saapumis Erälle 1 / 12.
Kertaus On Opintojen Äiti
Laakista Vainaa
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup543627Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242812Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua412499Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652187Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4321749- 621237
- 561133
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.671057- 45978