Onko teistä normaalia se, että miehen entinen avokki soittelee päiväittäin ja pyyttää miestä luokseen kauppaan, lasten kanssa ulos, lyömään naulaa seinään, kun hän itse ei pysty, jotain ihmeen syystä. Ja mies menee? Minusta tämä on vain ja ainoastaan entisen avopuolison epätoivoista yritystä saada mies kotiinsa verukkeella millä hyvänsä. Mies menee, koska hänellä ei ole muuta apua kun hän. Mites meidän perhe sitten? Itse en ole entistä miestäni vaatinut tekemään muut kuin olemaan lasten kanssa sovittuina päivinä ja siinä pysytään. Itse sitten olen kehittänyt omaa tekemistä yhteisten lastemme kanssa, kun miehen entinen on niin avuton ettei pääsen esim. kauppaan yksin lasten kanssa. Mielestäni ei normaalia. Järkihän sen sanoo, että nainen yrittää saada välimme miehen kanssa poikka ja totta totisesti kohta onnistuukin siinä.
ex:n vaatimukset, normaalia?
4
293
Vastaukset
- wilma60
Eipä nuo ex:n vaatimukset kovin normaalilta tunnu. Kyllä minä etsin eron jälkeen kaiken mahdollisen avun muualta kuin ex:ltä. Remonttifirmat on keksitty ja rahalla saa muutenkin apua arjen ongelmiin niin miksi ihmeessä olisin ex:ää vaivannut. Minulle riitti että hän otti lapset luokseen silloin kun hänellä sattui olemaan vapaata aikaa. Minun mielestäni eron jälkeen kumpikin elää omaa elämäänsä ja vain lapset ovat asia joiden takia jonkinlaista yhteyttä pidetään.
- hankala ex mies
Voi kun se menisi käytännössäkin noin eikä vain ajatuksissa. Sun teoria on niin helpon oloinen, mutta käytännössä se ei vaan kaikilla toimi.
- Kirveellä töitä
hankala ex mies kirjoitti:
Voi kun se menisi käytännössäkin noin eikä vain ajatuksissa. Sun teoria on niin helpon oloinen, mutta käytännössä se ei vaan kaikilla toimi.
Ei ole minunkaan eksääni tarvinnut vaivata, mitä en osaa itse tehdä, saan muualta siihen apua. Käytännössä se menee juuri niinkuin Wilma sanoi, on sitten ihan ihmisestä itsestään kiinni lähteekö siihen "exän haluamaan pompotukseen"mukaan. Aikuinen ihminen osaa itse vetää rajat ja sanoa ei, jos niin ei tee voi katsoa peiliin.
- uusi onni
Kirveellä töitä kirjoitti:
Ei ole minunkaan eksääni tarvinnut vaivata, mitä en osaa itse tehdä, saan muualta siihen apua. Käytännössä se menee juuri niinkuin Wilma sanoi, on sitten ihan ihmisestä itsestään kiinni lähteekö siihen "exän haluamaan pompotukseen"mukaan. Aikuinen ihminen osaa itse vetää rajat ja sanoa ei, jos niin ei tee voi katsoa peiliin.
Minä en myöskään ole exääni vaivannut, ja, jos olisinkin niin tiedän, että hän ei olis edes tullu, tai edes vastannu puheluihini.
Lapsemme jo aikuisia niin ei olla missään tekemisissä, ja meillä nyt vielä välimatkaakin 150km.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808