Skitsofrenia-palsta ja luuserit

Skitsofreenikko on yleensä hyvin masentunut ihminen, joka vaivoin uskaltaa hengittää tai olla olemassa. Yleensä diagnoosin saanut ei vaadi keneltäkään mitään ja olettaa, että on kärsittävä, koska ihmisen osa on tulla toimeen olematta kenellekään taakaksi. Vittuilua ei yleensä skitsojen kesken ole, koska kaikki sisu ja rohkeus haavoittaa tai uhata ketään on hakattu pois.

Sitten ovat vaaralliset skitsot, joista luemme lehdistä.

Sitten ovat tämän palstan kirjoittelijat, jotka eivät ole skitsoja, mutta jotka tulevat palstalle maailman omistajan elkein, koska hakevat ryhmää, jota on helpoin satuttaa, pelotella ja nöyryyttää.

Voisi pyytää jotakin kunnioitusta. Voisi vedota hyvään sydämeen ja armollisuuteen, sanoen "emmekö ole vielä mielestäsi kärsineet tarpeeksi", tuollaiselle kirjoittajalle, jolle ilkeys tuntuu olevan elämän pääasiallisin nautinto.

Voisi kirjoittaa palstan valvojalle. Mutta toisaalta, vaikka ilkeät maailman omistajat pelottavat skitsot palstalta, tai aiheuttavat niin suurta tuskaa ja häpeää, etteivät he lukemisen lisäksi kehtaa kirjoittaa mitään, on minusta ihan hyvä, että tällaisia kirjoittajien kirjoituksia ei poisteta palstalta.

On hyvä, että on äärimmäinen vihamielisyys skitsoja kohtaan ja että joku on niin tyhmä, että kertoo sen kirjallisesti ja antaa tavallaan kasvot tuolle vihamielisyydelle. Luettuaan, kuinka tämä jäävuorenhuippu ihmisistä Suomessa kykenee tuollaiseen ilkeyteen, minä ainakin ymmärrän, millaisessa Suomessa elän, miksi pelkään ihmisiä, ja miksi tykkään pysytellä kotona.

Olisi voinut olla, viisi vuotta sitten, että törmätessäni tuollaiseen pahuuteen, jota tällä palstalla harjoitetaan silkasta nautinnosta, olisin pelästynyt pahan päiväiten, menettänyt yöuneni ja psykoottiset ajatukset olisivat saaneet valtaa pelon vallan kautta. Siksipä kirjoitan tämän avauksen:

jos te haukutte ja solvaatte skitsoja äärimmäisellä pahuudella, johon kykenette, te olette myös niitä, jotka olette vastuussa siitä, että täällä ihmisiä tulee hulluksi, katoaa harhamaailmoihin ja tappaa itsensä. Skitsot harvoin kykenee moiseen pahuuteen, mutta skitsojen valinta pelätä mieluummin kuin alkaa pelotella toisia, on paljon jalompi tapa olla olemassa kuin teidän tapanne etsiä heikoin mahdollinen ja alkaa kiusata sekä nöyryyttää.

Juuri tuollainen pahuus meidät skitsot on sairastuttanut. Ilmiön ymmärtäminen auttaa myös paranemisessa, sekä se, että oppii näkemään, kuka täällä oikeasti on vaarallinen ja kuka ei.

163

1977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitusvirhe: en tarkoita, että on hyvää, että skitsoja pelotellaan ja nöyryytetään. Tarkoitan, että on hyvä, että täällä palstalla se saa näkyvän muodon, sanat, ilmiö tulee selkeänä esiin, koska vihamielisyyttä, halveksintaa ja paheksuntaa on paljon kaikkialla, ja sen sijaan, että skitso ajattelisi, että "syy on minussa. minä olen väärässä, ihmiset oikeassa", tämän palstan äärimmäisen vihamielisyyden kautta täytyy häpeässä rypevänkin tajuta, että ei kaikki vika moiseen pahuuteen ole uhrissa, vaan kiusaajassakin saattaa olla jotakin pikkuisen pielessä.

    • gg

      Ei se halveksunta koske vain skitsoja; masentuneet, mt-ongelmaiset, työttömät, ujot, köyhät, ulkomaalaiset, muuta uskontokuntaa edustavat... lista on loputon.
      Eli samassa veneessä olemme kaikki vaikka ei skitsofreniaa vielä olisikaan.

    • omainen lähellä

      Kiitos sinulle avautumisestasi. Tämä oli minulle tärkeä viesti. Oma sairastunut omaiseni ei ainakaan vielä kykene kertomaan omista ajatuksistaan. Jotenkin kyllä aavistan, että hänellä on samakaltaisia ajatuksia kuin sinullakin.
      Olen omaisena hyvin herkillä, miten skitsofreniaa sairastavista ja yleensäkin mielenterveys sairauksista, -ongelmista ja niitä sairastavista puhutaan. Kirjoitit hyvin, että toisaalta on hyvä kun kaikkea roskaa ei sensuroida. Voi vain surkutella niiden esittäjien puolesta, kuinka TYHMIÄ he ovat.
      Sinulle kaikkea hyvää ja voimaa.

    • cilakka

      Moro.

      Mun äiti on skitsofreniaa sairastava. En oikeestaa osaa auttaa sitä muuten kun kertomalla että asiat mitä hän kuulee on harhoja ja yrittää keskittyä todellisuuteen. Se auttaa osaltaan, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi. Silti sillä tulee aina hätä käteen. Pääsee se hoitoon heti kun haluaa. Useita kuukausia on kotona ilman mitään mutta välil sillä tulee niitä juttuja. Ite en oikeen kerkee töitten ja oman perheen takia kiirehtiä apuun. Mitään yleispäteviä neuvoja? :(

    • cilakka

      Siis kyse on tässä tapauksessa vaan ääniharhoista.

    • kleinemyy

      AP:Hienoa kun esitit ajatuksiasi. Olen myös pahoillani kuinka ihmiset suhtautuvat mielenterveysongelmista kärsiviin. Tuijottelua, naureskelua yms. Pahaa tekee kuinka julmia osa ihmisistä on. Skitsofreniaa sairastava on herkkä ympäristön viestinnälle ja jatkuva negatiivinen palaute estää luottamista ja saa ihmisen erakoitumaan. Skitsofrenia on aina myös ympäröivän ympäristön ja ihmissuhteiden sairaus sanoi biologinen lääketiede mitä tahansa. Tavalliset sukankuluttajat tarvitsisivat asennekasvatusta ja käytöstapojen opetusta, jotta oppisivat kuinka suhtautua sairauteen.

      • Anonyymi

        Omaa terveyttään eikä henkeään kannata jonkin mielisairaan takia vaarantaa. Se siitä asenteesta. Elämä on opettanut pysymään kaukana skitsoista, eipähän tarvii varuillaan pelätä millonka napsahtaa sen päässä ja alkaa tapahtua ikäviä..


    • Skitsofrenia on nimenomaan oire siitä,että yhteiskunta ei ole mitenkään mukava.Pienestä asti ujot ja herkät saavat kokea,että he eivät ole sitä mitä arvostetaan.Tässä maailmassa sinun pitää olla suht ok näköinen ja suht esillä ja suht älykäs ,jotta asiat rullaavat kivasti ja lisäksi länsimaahan syntynyt ja hitto sekään ei ole tarpeeksi,mutta silloin on edes mahdollisuus...Uskon,että ihmiskunta itsessään aiheuttaa skitsofreniaa,joka ilmenee piirteinä,joita jokainen pystyy kokemaan pienissä määrin myös itsessään.Tuntemukset voivat olla äärimmäisiä,mutta eivät niin outoja,jos loppujen lopuksi ajattelee.Jos ei ajattele niin sekin on sairaus,psykopatia!?

    • Mitä on Jeesustelu? Kun aika monella skitsofreenikolla on ns. Jeesus-psykoosi, että tässä sitä sitten ollaan pelastamassa maailmaa. Aika sairasta. Olisi edes lääkkeistä jotain hyötyä. Unihan se voisi parantaa ainakin aika paljon skitsofrenian oireista, mutta vaikka kiskoisi unta palloon kuinka paljon tahansa, niin eihän sillä saa ympäristöä tai perhettään yhtään inhimillisemmäksi.

      Niin,, että saatana, auttaako tässä enää yhtään mikään. Hermot jatkuvasti kireällä, kun harhoiltaan ei voi tietää, että ollaanko tässä vai eikö tässä olla. Ärsyttää.

      Onneksi on hyvää musiikkia. Siitä saa paljon enemmän rakkautta, kuin yhdestäkään sairaasta sukulaisesta, joka vain vinguttaa sitä pilluaan.

      • Kyllä sitä voi kuvitella olevansa paholainenkin.Raamattu aiheuttaa kaikkea kummaa.En nyt halua suututtaa,mutta mielestäni tuo,että seksin harrastaminsessa olisi jotain väärää ,on paskapuhetta.Kun kirjoitat "sairaasta sukulaisesta,joka vain vinguttaa sitä pilluaan" saan inhon väristyksiä en kyseistä naista kohtaan vaan sinua.Onko tuo tarkoitettu naisvihamieliseksi vai vedänkö nyt vääriä johtopäätöksiä.
        Musiikki ainakin on ihan jees juttu,onpa hyvä,että löytyy jotain hyvääkin.


    • Apu on täällä!

      Hei! Teidän pitää vain uskoa Jumalaan ja Rakkauteen, niin kaikki asiat järjestyvät!

      Jumala parantaa Skitsofrenian.

      Jumala parantaa Syövän.

      Jumala parantaa Mielenterveyshäiriöt.

      Jumala parantaa Tuberkuloosin.

      Jumala parantaa Maksakirroosin.

      Jeesuksen kautta kun uskot Rakkauden Uskoon, Ja kun Uskot Rakkauden Jumalaan, niin ehdollistut Uskon Jeesukselle, ja täten Jumala voi parantaa sinut, ja sinun läheisesi.

      USKOT VAIN JUMALAAN, NIIN JUMALA PARANTAA JA ANTAA SINULLE ANTEEKSI!

      • Ei Jumala meitä paranna,se on jo niin nähty.Mutta anteeksiannon otan mielelläni vastaan:)


      • Apu on täällä!
        tava75 kirjoitti:

        Ei Jumala meitä paranna,se on jo niin nähty.Mutta anteeksiannon otan mielelläni vastaan:)

        Sinä ET saa anteeksi Jumalalta, JOS sinä et usko Jumalaan ja Rakkauteen Ja Uskoon. Jumala antaa ainoastaan anteeksi niille, jotka todella sitä PYYTÄVÄT.

        JUMALA PARANTAA, SE ON OIKEASTI NÄHTY!!!!!!


      • Apu on täällä,sinulle ei voi lähettää viestejä täällä.Miksi?


    • Voi ei no sitten pitää soittaa piipaa-auto,koska jos en saakaan anteeksi ,luulen varmaan taas olevani paholainen ja jouduun helvetilliseen psykoosiin ja kärsin karmivia tuskia sairaalassa lääkkeiden ja hoitajien ja potilaiden uhan alla.Miten niin minä EN saa anteeksi,sinä et sitä päätä.

      • Apu on täällä!

        Jos sinä haluat soittaa ambulanssin itsellenne, se on teidän tehtävä! Jumala armahtaa ja täten anteeksiantaa ainoastaan niitä, jotka Uskovat Häneen iän kaikkisesti. Jeesus on tämän asian myös monta kertaa Rakkaudella Uskonut.

        Joudutko helvetttiin, se on Jumalan ja Kaikkivaltiaan käsissä, mutta Jumala haluaisi antaa sinulle anteeksi, ainoastaan sinä voit estää Häntä.

        Sinä ET valitettavasti saa anteeksi, jos Jumala ei sinua armahda. Sinun täytyy uskoa ja nöyrtyä Rakkauden ja Jumalan ja Jeesuksen edessä, jota sinä et sisimmissäsi ja hartaudella ja hurskaudella ole vielä tehnyt!

        Minä en päätä saatko anteeksi, mutta sinä ET saa anteeksi Iänkaikkiselta jos et anteeksiantoa Häneltä vilpittömästi Rakkaudella pyydä ja anele! Se voi kuullostaa pelottavalta, mutta hyväksy se, ja NÖYRRY Jumalan EDESSÄ.


      • Apu on täällä! kirjoitti:

        Jos sinä haluat soittaa ambulanssin itsellenne, se on teidän tehtävä! Jumala armahtaa ja täten anteeksiantaa ainoastaan niitä, jotka Uskovat Häneen iän kaikkisesti. Jeesus on tämän asian myös monta kertaa Rakkaudella Uskonut.

        Joudutko helvetttiin, se on Jumalan ja Kaikkivaltiaan käsissä, mutta Jumala haluaisi antaa sinulle anteeksi, ainoastaan sinä voit estää Häntä.

        Sinä ET valitettavasti saa anteeksi, jos Jumala ei sinua armahda. Sinun täytyy uskoa ja nöyrtyä Rakkauden ja Jumalan ja Jeesuksen edessä, jota sinä et sisimmissäsi ja hartaudella ja hurskaudella ole vielä tehnyt!

        Minä en päätä saatko anteeksi, mutta sinä ET saa anteeksi Iänkaikkiselta jos et anteeksiantoa Häneltä vilpittömästi Rakkaudella pyydä ja anele! Se voi kuullostaa pelottavalta, mutta hyväksy se, ja NÖYRRY Jumalan EDESSÄ.

        Unohda jo se samperin jumala ja mene hoitoon. Jumalan hihhulointi pitäisi merkitä ICD-10:en tautiluokitukseksi. Sortunut kun olet jumalan pauloihin. Tässä sairaassa yhteiskunnassa tosin se on edelleen hyväksyttävämpää kuin mielisairaudet.


    • Kaiketi sitten sain jo anteeksi,kun olen aika hyvin parantunut:)Nöyrtynyt olen ja uskoon tulin ajat sitten,mutta minä nyt vaan väitän,että usko ei paranna syöpää,eikä sairauksia,joita luettelit.Minun uskoni Jumalaan ei ole sinun asiasi vaan minun asia taikka Jumalan asia,sinä voit mennä muualle kylvämään Jumalanpelkoa,Jumala ja Jeesus nimenomaan antavat käden syntisille ja kaikki parkuvat anteeksiantoa viime metreillä.Itse olen kääntynyt herran puoleen koko elämäni,enkä siis aio julistaa häntä vastaan.Minulle on jo anteeksi annettu.Etkö tiedä sitä.

      • Apu on täällä!

        Sinä et ole saanut valitettavasti anteeksi.
        Sanot että olet nöyrtynyt, mutta oletko oikeasti? Sanoit seuraavaa: Minun uskoni Jumalaan ei ole sinun asiasi vaan minun asia taikka Jumalan asia,sinä voit mennä muualle kylvämään Jumalanpelkoa,
        -Se on minun asiani, sillä minä Uskon ja Rakastan kaikkia, erityisesti Iänkaikkista. Älä tuomitse muita, jos sinä et ole vielä ansainnut anteeksiantoa. Muista, että Jumala kyllä haluaisi antaa sinulle anteeksi, mutta sinä ET sitä suosi. Sanoit myös seuraavaa: Minulle on jo anteeksi annettu.Etkö tiedä sitä.
        -Sinulle EI valitettavasti ole annettu anteeksi eikä armahdettu. Ainoastaan jos annat Jumalalle sinun Rakkautesi ja Uskosi. Jumala haluaa lähestyä sinua, mutta Rakkautesi itseesi estää sen. Sinun täytyy nöyrtyä Jeesuksen ja Rakkauden edessä iki iänkaikkisesti.
        USKO parantaa KAIKKI vaivat! Ainoastaan he, jotka eivät ole saaneet anteeksi ja armahdusta, sanovat ja joutuvatkin sanomaan näin. Jumala on läsnä kaikkialla.


    • joo joo, diagnoosi on tehty.Kiitos avusta.Taivas on saavutettu,nyt on saatu anteeksi,nöyrrytty ja olemme keskustelleet hurskaasti.Minä ja Jumala yhdessä keskustelimme,että minä pääsen taivaaseen ja tämä nettikeskustelu on aika tyhmää eikä minun tarvi välittää sinun jutuistasi.Jumala sanoimyös,että sinäkin saatat päästä taivaaseen,joten saatamme tavata siellä.Eikö olekin hienoa.Ihanaa,onnellinen perhe yhdessä.

      • Apu on täällä!

        Diagnoosi on voitu tehdä, mutta se koskee vain ja ainoastaan lievää tai vasta puhjennutta skitsofreniaa. Kyse ei ole mistään vakavasta millään tasolla. Miksi sinä närkästyt tosiasioista? Sinä voit päästä Taivaaseen, mutta anteeksi et saa Jumalalta ja Jeesukselta jos et ole Iänkaikkisen Armeliaan Nöyrtynyt. Olen iloinen, jos tapaamme. Mutta jos sinä ET nöyrry ja pyydä anteeksiantoa, sinä ET saa anteeksi koskaan. Rakkaus voittaa Jeesuksen ja Kaikkivaltiaan Rakkaudella.


    • Luulen ,että tapaamme ja luulen,että sinä olet vaan hämmentynyt uskossasi,ja minäkin annan sen sinulle anteeksi.Minä olen pyytänyt anteeksi ,minä olen nöyrtynyt ,mutta kiitos,että muistutat minua uskon tärkeydestä.Jospa se olikin oikeasti sinun tämän iltainen missiosi.En ole uskon asioita paljon miettinyt,mutta se johtuu juuri siitä,kun niin moni skitsofreenikko pelkää Jumalaa ja raamattua ja syntejään ja ei usko saavansa anteeksi,se tuntuu niin pahalta.Voitko sinä kertoa itsestäsi jotain,antaa itsestäsi jotain,kai sinullakin on vaiva,joka ei ole parantunut?Olet ihminen.

      • Hei tava75

        Ai sinä olet uskovainenkin? Siihen en osaa todeta mitään. Itse en ole.


      • Apu on täällä!

        Kyllä me tapaamme Rakkaudess! En ole hämmentynyt! En tarvitse anteeksiantoa sillä minä olen jo saanut Iki Iänkaikkiselta anteeksiannon ja armahduksen! Sinä et ole pyytänyt tarpeeksi NÖYRÄSTI tarpeeksi vilpittömästi Jumalan Rakkaudelta, jos et anteeksiantoa ole saanut ja vapahtunut ongelmistasi. Jumala antaa synnit ja armahduksen anteeksi jos Rakkauden ja Nöyryyden edessä todella polvistutaan vilpittömästi. Mitä haluatte että kerron itsestäni? Tai että annan itsestäni? Olen Rakkauden ja Jeesuksen ja täten Rakkauden lähettiläs. Minulla ei ole vaivoja ainoastaan anteeksiannan anteeksiantamattomille ihmisille Rakkauden voimilla. Jumala antaa anteeksi niille jotka todella sitä pyytävät ja nöyrtyvät! Jumala on LÄSNÄ. Tehtäväni tälle illalle on sama kuin Iki Iänkaikkisuudelle, Rakkaus ja Nöyrtyminen.


      • Hei tava75 kirjoitti:

        Ai sinä olet uskovainenkin? Siihen en osaa todeta mitään. Itse en ole.

        voi sua ,kyllä sinäkin uskot rakkauteen ja se sinut pelastaaa,kyllä kyllä,tuhkasta se feeniksikin nousee ,sinä saat anteeksi.Saat anteeksi kyllä usko huvikseksi ei tarvii olla niin ihmeellinen ja tuon jeesustrollin voit antaa mennä,jos ei ole mitään vaivoja niin ei ole ihminen onko hän piru?no ei nyt syntinne ovat anteeksi annetut ,usko rakkauteen,siinä se on ei niin vaikeaa


      • Hei tava75 kirjoitti:

        Ai sinä olet uskovainenkin? Siihen en osaa todeta mitään. Itse en ole.

        No vaikea puolustautua,kun sanotaan että en saa anteeksi..


      • Apu on täällä! kirjoitti:

        Kyllä me tapaamme Rakkaudess! En ole hämmentynyt! En tarvitse anteeksiantoa sillä minä olen jo saanut Iki Iänkaikkiselta anteeksiannon ja armahduksen! Sinä et ole pyytänyt tarpeeksi NÖYRÄSTI tarpeeksi vilpittömästi Jumalan Rakkaudelta, jos et anteeksiantoa ole saanut ja vapahtunut ongelmistasi. Jumala antaa synnit ja armahduksen anteeksi jos Rakkauden ja Nöyryyden edessä todella polvistutaan vilpittömästi. Mitä haluatte että kerron itsestäni? Tai että annan itsestäni? Olen Rakkauden ja Jeesuksen ja täten Rakkauden lähettiläs. Minulla ei ole vaivoja ainoastaan anteeksiannan anteeksiantamattomille ihmisille Rakkauden voimilla. Jumala antaa anteeksi niille jotka todella sitä pyytävät ja nöyrtyvät! Jumala on LÄSNÄ. Tehtäväni tälle illalle on sama kuin Iki Iänkaikkisuudelle, Rakkaus ja Nöyrtyminen.

        ELI SINÄ OLET RAKKAUDEN ENKELI VAI? eN USKO,EPÄILEN,ETTÄ OLET IHMINEN JA NIVELIÄSI KOLOTTAA


      • Apu on täällä!
        tava75 kirjoitti:

        ELI SINÄ OLET RAKKAUDEN ENKELI VAI? eN USKO,EPÄILEN,ETTÄ OLET IHMINEN JA NIVELIÄSI KOLOTTAA

        SINÄ ET VOI TIETÄÄ MITÄ MINUN TAI SINUN KOHTALOSI PITÄÄ SISÄLLÄÄN! SINUN TÄYTYY USKOA USKOMUKSIA! Minä en ole kieltänyt olemastani ihminen mutta Jumalan Rakkaus on sykähdyttänyt minut ulos ruumiistani Jeesuksen kautta. Eikä minun niveliä kolota. Nöyrrytkö sinä lainkaan, vai oletko sinä vain niveljalkainen?


      • Apu on täällä! kirjoitti:

        SINÄ ET VOI TIETÄÄ MITÄ MINUN TAI SINUN KOHTALOSI PITÄÄ SISÄLLÄÄN! SINUN TÄYTYY USKOA USKOMUKSIA! Minä en ole kieltänyt olemastani ihminen mutta Jumalan Rakkaus on sykähdyttänyt minut ulos ruumiistani Jeesuksen kautta. Eikä minun niveliä kolota. Nöyrrytkö sinä lainkaan, vai oletko sinä vain niveljalkainen?

        sinun uskomukset ovat luotaan työntäviä ja itsekkäitä ja sinun omaa etaua palvelevia,tämä on pakko todeta,kun vieläkin sinun aimoa tehtävä on julistaa helvettiä skitsofreniapalstalla,huh huh,melkoinen sairas ihminen olet,kun otat kohteeksi skitsofreniaa sairastavat,koita nyt mennä itseesi,jos pystyt.Pystytkö?Ett varmaan pystu,jos olen sinua oikein tulkinnut..


      • Hei tava75 kirjoitti:

        Ai sinä olet uskovainenkin? Siihen en osaa todeta mitään. Itse en ole.

        no joo jotain sinne päin ehkä,mutta en tosiaan usko kenenkään joutuvan helvettiin vaan uskon rakkauteen ja anteeksisaamiseen ja uskon,että kaikki saavat anteeksi,no kaikki ei usko samaa,mutta minä vaan uskon rakkauteen


      • Hei tava75
        tava75 kirjoitti:

        voi sua ,kyllä sinäkin uskot rakkauteen ja se sinut pelastaaa,kyllä kyllä,tuhkasta se feeniksikin nousee ,sinä saat anteeksi.Saat anteeksi kyllä usko huvikseksi ei tarvii olla niin ihmeellinen ja tuon jeesustrollin voit antaa mennä,jos ei ole mitään vaivoja niin ei ole ihminen onko hän piru?no ei nyt syntinne ovat anteeksi annetut ,usko rakkauteen,siinä se on ei niin vaikeaa

        "voi sua ,kyllä sinäkin uskot rakkauteen ja se sinut pelastaaa,kyllä kyllä,tuhkasta se feeniksikin nousee ,sinä saat anteeksi.Saat anteeksi kyllä usko huvikseksi ei tarvii olla niin ihmeellinen ja tuon jeesustrollin voit antaa mennä,jos ei ole mitään vaivoja niin ei ole ihminen onko hän piru?no ei nyt syntinne ovat anteeksi annetut ,usko rakkauteen,siinä se on ei niin vaikeaa "

        En ymmärtänyt nyt sanaakaan mitä sanoit. Voitko selostaa hieman kommentointiasi?

        Siis meni täysin ohi koko asia.


      • Hei tava75 kirjoitti:

        Ai sinä olet uskovainenkin? Siihen en osaa todeta mitään. Itse en ole.

        On kyllä huomattu


      • Hei tava75 kirjoitti:

        "voi sua ,kyllä sinäkin uskot rakkauteen ja se sinut pelastaaa,kyllä kyllä,tuhkasta se feeniksikin nousee ,sinä saat anteeksi.Saat anteeksi kyllä usko huvikseksi ei tarvii olla niin ihmeellinen ja tuon jeesustrollin voit antaa mennä,jos ei ole mitään vaivoja niin ei ole ihminen onko hän piru?no ei nyt syntinne ovat anteeksi annetut ,usko rakkauteen,siinä se on ei niin vaikeaa "

        En ymmärtänyt nyt sanaakaan mitä sanoit. Voitko selostaa hieman kommentointiasi?

        Siis meni täysin ohi koko asia.

        En tiedä enkä ymmärrä itsekään,paitsi,että sinä et ole uskovainen.Näin kirjoitit.Minä en välitä oletko vai etkö.Yritä silti olla hyvä ihminen.Minä en tuomitse ei-uskovaisia mitenkään.


    • no mulla on nivelreuna,joten voit haukkua vaikka niveljalkaiseksi,rakkaus on sykähdyttänyt sinut ruumiistasi ja silti kirjoittelet täällä ja lupailet minulle vieläkin helvettiä,etkö jo ymmärrä lopettaa,etkö ymmärrä,että Jumalalla on sinua paljon suuremmat suunnitelmat

    • siis nivelreuma,minulla on nivelreuma,josta Jeesus ei ole kiinnostunut.ei reuna vaan reuma.

      • Sinä voit lopettaa oikeasti,sinä ja helvetin katkusi,lopeta.


    • Harmi tavata tällaisia ihmisiä,joille ei uskon tunnustus kelpaa ei nöyryys ei rakkaus vaan tulenkatkua syökset päälleni uudestaan ja uudestaan,oletko tullut helvetistä minua koittelemaan vai mistä sinä oikein olet tullut ?Vaikka kuinka puhuisi rakkaudesta niin paskaa syydät niskaan,kun pyydän anteeksi,sanot että en ole ollut hurskas tarpeeksi.Sanot,että minun uskoni ei ole tarpeeksi,sanot,että sinä vaan tiedät tämän,sinulla taitaa itselläsi olla aika pahoja ongelmia ja en jaksaisi enää jutella sinun kanssasi vaikka luulet olevasi joku lähettiläs.

      • Apu on täällä!

        VOITKO OLLA PUHUMATTA NOIN HIRVEÄLLÄ KIELENKÄYTÖLLÄ JA HALVENTAVALLA TEKSTILLÄ TOISISTA? Juuri tuollaisten asioiden takia sinä ET valitettavasti saa anteeksiantoa! Sinä et näe kuinka kauheudet pakahduttavat sinun tunteesi. Jumalla on meille kaikille suunnitelmat, minähän en sinua ole tuominnut enkä ole tullut helvettistä, mutta sinut valitettavasti sinne syöstään, jos sinä jatkat tuota toisten tuomitsemista ja haukkumista. Sillä Jeesuksen ja Rakkauden Jumala ovat kaikkialla, ja he päättävät meidän kaikkien kohtaloista. Sinun anteeksipyyntösi EI ole tarpeeksi nöyrä! Sinun uskosi voi olla, mutta ei oikea lähestymistapa ja nöyryys! Jos et halua jutella kanssani, se on rakas teidän valintanne! Mutta TE vastaatte viimeistään Jumalalle ja Jeesukselle. Ja herranlaupeutta ei riitä kaikille, jotka eivät ole vilpittömiä.


      • lliikk
        Apu on täällä! kirjoitti:

        VOITKO OLLA PUHUMATTA NOIN HIRVEÄLLÄ KIELENKÄYTÖLLÄ JA HALVENTAVALLA TEKSTILLÄ TOISISTA? Juuri tuollaisten asioiden takia sinä ET valitettavasti saa anteeksiantoa! Sinä et näe kuinka kauheudet pakahduttavat sinun tunteesi. Jumalla on meille kaikille suunnitelmat, minähän en sinua ole tuominnut enkä ole tullut helvettistä, mutta sinut valitettavasti sinne syöstään, jos sinä jatkat tuota toisten tuomitsemista ja haukkumista. Sillä Jeesuksen ja Rakkauden Jumala ovat kaikkialla, ja he päättävät meidän kaikkien kohtaloista. Sinun anteeksipyyntösi EI ole tarpeeksi nöyrä! Sinun uskosi voi olla, mutta ei oikea lähestymistapa ja nöyryys! Jos et halua jutella kanssani, se on rakas teidän valintanne! Mutta TE vastaatte viimeistään Jumalalle ja Jeesukselle. Ja herranlaupeutta ei riitä kaikille, jotka eivät ole vilpittömiä.

        Tämä apu on täällä kirjoittaja EI ole Jumalan asialla vaan yrittää nujertaa muita Jumalan nimissä.HÄNEN PITÄÄ VIELÄ SAADA OMAA LÄÄKETTÄÄN JA JOUTUU NÖYRTYMÄÄN, NÄIN ON....


    • Mielestäni olet sairas, minä ainakin lisään nyt lääkitystäni.En pidä siitä,kun minulle sanotaan,että en saa anteeksi ja joudun helvettiin.Minä olen jo ollut helvetissä enkä halua takaisin.

      • Apu on täällä!

        SE on sinun mielipiteesi, jos te olette itse sairas, älköön te syyttäkö muita sairaiksi. Sillä minä en ole sairas. Jumala ja Rakkaus ja Usko ovat lääkkeitä. Niitä voit lisätä. Pahoittelen jos olette pahoittaneet mielenne, mutta koitan vain Rakastaa teitä. Te kyllä saatte anteeksi, JOS te pyydätte tarpeeksi VILPITTÖMÄSTi ja NÖYRÄSTI anteeksiantoa ja armahdusta. Ja täten on MAHDOLLISTA, että te vältätte helvettitin. Te ette valitettavasti ole helvetttiä nähnytkään, ja uskokaamme, te ette sitä haluakkaan nähdä. Kyllä minä autan teitä, ottakaa vain Rakkauteni vastaan! Otatteko?


      • Apu on täällä!
        Apu on täällä! kirjoitti:

        SE on sinun mielipiteesi, jos te olette itse sairas, älköön te syyttäkö muita sairaiksi. Sillä minä en ole sairas. Jumala ja Rakkaus ja Usko ovat lääkkeitä. Niitä voit lisätä. Pahoittelen jos olette pahoittaneet mielenne, mutta koitan vain Rakastaa teitä. Te kyllä saatte anteeksi, JOS te pyydätte tarpeeksi VILPITTÖMÄSTi ja NÖYRÄSTI anteeksiantoa ja armahdusta. Ja täten on MAHDOLLISTA, että te vältätte helvettitin. Te ette valitettavasti ole helvetttiä nähnytkään, ja uskokaamme, te ette sitä haluakkaan nähdä. Kyllä minä autan teitä, ottakaa vain Rakkauteni vastaan! Otatteko?

        Mahtava sorkkajalkainen ja sarvipäinen torahammashirmu on asia, jolla ei tule koskaan leikkiä. Sen mahtavat pahuudet voidaan langettaa kenen tahansa niskaan, iän kaikkisesti ja ikuisesti. Ainoastaan Kaikkivaltias voi taltuttaa liekkimeren paholaisolennot.


    • Teidän rakkautenne vastaan?Mutta luulin ,että puhumme Jumalasta.En kykene tyydyttämään sinun nöyryyden ja vilpittömyyden määritelmää mitenkään tässä suomi-24 keskustelussa,joten asia lienee loppuun käsitelty.

      • Apu on täällä!

        Meidän rakkautemme! Etkö sinä tiennyt, että me kaikki olemme yhtä? Sanoit: Mutta luulin ,että puhumme Jumalasta..

        -Me puhumme Jumalasta ja Rakkaudesta ja Jeesuksesta. Etkö tiennyt että Jumala on kaikkialla?
        Juuri tämän takia et saa todellista anteeksiantoa kun et sitä edes tajua saatika tarpeeksi nöyrästi pyydä! Sanoit myös: En kykene tyydyttämään sinun nöyryyden ja vilpittömyyden määritelmää
        -Kun et kykene tyydyttämään nöyryyttä ja anteeksiantoa, et tule niin kauaan koskaan saamaan anteeksiantoa, ja täten tulimeren iki iänkaikkinen tuska voi olla seuraus. Haluan vain auttaa sinua Rakkaudella. HALUATKO sitä todella vastaan?


    • Jos sinä ja minä olemme yhtä,niin miksi sinä saat anteeksi ja minä en.Tämä ei ollut kysymys vaan yritän saada sinua ymmärtämään,että olet aika hakoteillä.Minä en tarvi sinun hyväksyntää,kun et sitä pysty edes antamaan.Sinä olet kykenemätön antamaan anteeksi ja minulla ei ole mitään anteeksi pyydettävää sinulta,koita nyt ihminen palata tähän maailmaan ja ymmärrtää se.

      • Apu on täällä!

        Kaikki me, jotka olemme Nöyrästi ja VILPITTÖMÄSTI pyytäneet anteeksiantoa ja armoa, olemme ikuisesti yhtä. Täten sinäkin voit vielä saada anteeksi jos sitä todenteolla haluat! Mutta haluatteko te sitä? Sinä voit olla paholaisen vallassa jos väität että minä olen hakoteillä. Sillä minä en ole, ja tuo on juuri loukkaavaa ja nälvivää elämää, mitä Jumala paheksuu. Minä kykenet antamaan anteeksi kaikille jotka sitä todella haluavat, ja minä haluankin antaa anteeksi. Mutta vain nöyrtyvät ja Herran edessä polvistuvat saavat anteeksi. Sinulla on valitettavasti anteeksi pyydettävää, ja sen tulet huomaamaan viimeistään Ikuisuuden Porteilla. Voit pyytää minulta anteeksi, jos haluat. Me haluamme vain Rakkautta. Minä olen tässä maailmassa, älköön te huolehtiko. Te voitte olla paholaisen riivaama, jos te todella tuota väitätte. Haluatteko apua?


    • Minulla ei ole anteeksipyydettävää SINULTA.Onpas ollut viihdyttävää tämä ,mutta juuri sinun kaltaiset ihmiset saavat monet luopumaan uskosta.Tuollainen syyttely ja helvetistä paasaaminen työntävät ihmisiä kauemmas rakkaudesta.Kun sinä avaat suusi,tekee mieli juosta karkuun.Se ei tietysti ole Jumalan syy.
      Yritä edes ymmärtää .

      • Apu on täällä!

        Sinä olet jo tuominnut ja haukkunut minua, ja kun sinun pitää pyytää anteeksi Iänkaikkiselta Rakkaudelta, joudut samalla pyytämään sitä minulta, sillä anteeksi annetut ovat yhtä. Minun mielestä tässä ei ole ollut mitään viihdyttävää, rupesin nyt miettimään että oletko todella paholaisen riivaama tai jopa vallassa. Minä en ole teitä syytellyt. Minä olen teitä Rakastanut, ja minä Rakastan teitä. Ei tarvitse juosta karkuun, sillä koitan vain auttaa ja Rakastaa teitä, ota se vastaan. Ymmärrättekö te sitä? Helvetti voi olla hirveä paikka, mutta jos ei aijo nöyrtyä tai pyytää anteeksi, se on takuuvarmasti edessä.


      • Apu on täällä!
        Apu on täällä! kirjoitti:

        Sinä olet jo tuominnut ja haukkunut minua, ja kun sinun pitää pyytää anteeksi Iänkaikkiselta Rakkaudelta, joudut samalla pyytämään sitä minulta, sillä anteeksi annetut ovat yhtä. Minun mielestä tässä ei ole ollut mitään viihdyttävää, rupesin nyt miettimään että oletko todella paholaisen riivaama tai jopa vallassa. Minä en ole teitä syytellyt. Minä olen teitä Rakastanut, ja minä Rakastan teitä. Ei tarvitse juosta karkuun, sillä koitan vain auttaa ja Rakastaa teitä, ota se vastaan. Ymmärrättekö te sitä? Helvetti voi olla hirveä paikka, mutta jos ei aijo nöyrtyä tai pyytää anteeksi, se on takuuvarmasti edessä.

        Ja siis jos sinä juokset minua karkuun, sinä pelkäät ja juokset myös karkuun Jumalaa. Me koitamme vain auttaa teitä. Älköön peljätkö sitä.


      • Apu on täällä!
        Apu on täällä! kirjoitti:

        Ja siis jos sinä juokset minua karkuun, sinä pelkäät ja juokset myös karkuun Jumalaa. Me koitamme vain auttaa teitä. Älköön peljätkö sitä.

        Ja he jotka luopuvat uskosta, ovat vääräuskoisia, ja he eivät todella koskaan olekkaan ollut uskovaisia. Heitä odottaa ikuinen kärsimys ikuisessa tuskassa, ja se lyöty historiaan ikuisiksi ajoiksi.


    • Minä häpeän sinun puolestasi.Tuo uhkailu helvetillä on ilkeää.Pyydätkö itse anteeksi minulta?Minä olen pyydellyt jo anteeksi.

      • Apu on täällä!

        Mitä te häpeätte? Häpeä on yksi vääristä tunteista, sitä ei tarvitse eikä pidä tuntea. Anteeksi jos teitä pelottaa, tai koette asian jotenkin uhkailuna. Me emme missään nimessä halua UHKAILLA me vain kerromme asian todellisen laidan. Se on silti kylmä tosiasia, mikä voi tuntua järkyttävältä ottaa vastaan. Minä olen pyytänyt anteeksi ja anonut anteeksiantoa kaikin sieluin nöyrimmällä ja vilpittömimmällä tavalla Rakkaudella Jumalalta. Oletteko te OIKEASTI nyt pyytänyt anteeksi? Minä en sitä edes nähnyt tai tuntenut, jos te sitä pyysitte. Haluan vain Rakastaa.


    • Olen kyllä ollut erittäin nöyrä ja madellut maassa,mutta sinä et tunne sitä,kun sinä et ole minä.Miten muuten,kun olet saanut anteeksi,niin jatkatko sinä synnin tekoa yhä?Mikä on mielestäsi syntiä?Onkos tanssiminen ,laulaminen,TVn katselu tai musiikki?Himoitseminen ,onko pelko ja häpeä syntejä mielestäsi?Seksi varmaasti on mielestäsi synti?

      • Hei Tava75

        Kyllä minä aistin, että sinä olet YRITTÄNYT pyytää anteeksi. Mutta sinun on yritettävä vielä nöyremmin, ja saat iänkaikkisen Valon ja Rakkauden ikuisesti. Vaikka muuttuisitte maan matoseksi, se ei ole sama asia kuin että ehdollistutte Jumalalle koko sielunne ja ruumiinne. Mutta minä suojelen teitä Rakkaudella kaikin voimin. Mitä te tarkoitatte? Ei tanssiminen ole syntiä. Ei laulaminen ole syntiä. Ei TVn katsominen ole syntiä. Eikä musiikki ole syntiä. Seksi ei ole syntiä, siinähän saadaan uusia sieluja maailmaan luonnolllisella tavalla. Harrastatteko te näitä asioita?


      • Apu on täällä!
        Hei Tava75 kirjoitti:

        Kyllä minä aistin, että sinä olet YRITTÄNYT pyytää anteeksi. Mutta sinun on yritettävä vielä nöyremmin, ja saat iänkaikkisen Valon ja Rakkauden ikuisesti. Vaikka muuttuisitte maan matoseksi, se ei ole sama asia kuin että ehdollistutte Jumalalle koko sielunne ja ruumiinne. Mutta minä suojelen teitä Rakkaudella kaikin voimin. Mitä te tarkoitatte? Ei tanssiminen ole syntiä. Ei laulaminen ole syntiä. Ei TVn katsominen ole syntiä. Eikä musiikki ole syntiä. Seksi ei ole syntiä, siinähän saadaan uusia sieluja maailmaan luonnolllisella tavalla. Harrastatteko te näitä asioita?

        Tarkoitin nimimerkki Apu on täällä!


      • Apu on täällä!
        Apu on täällä! kirjoitti:

        Tarkoitin nimimerkki Apu on täällä!

        Koitin kertoa asiaa myös henkilölle kenen nimimerkki on Hei Tava75, ja hän näytti ymmärtävän minua.


      • Hei Tava75 kirjoitti:

        Kyllä minä aistin, että sinä olet YRITTÄNYT pyytää anteeksi. Mutta sinun on yritettävä vielä nöyremmin, ja saat iänkaikkisen Valon ja Rakkauden ikuisesti. Vaikka muuttuisitte maan matoseksi, se ei ole sama asia kuin että ehdollistutte Jumalalle koko sielunne ja ruumiinne. Mutta minä suojelen teitä Rakkaudella kaikin voimin. Mitä te tarkoitatte? Ei tanssiminen ole syntiä. Ei laulaminen ole syntiä. Ei TVn katsominen ole syntiä. Eikä musiikki ole syntiä. Seksi ei ole syntiä, siinähän saadaan uusia sieluja maailmaan luonnolllisella tavalla. Harrastatteko te näitä asioita?

        Tääsä käy selvästi ilmi,että olet näiden kaikkien nimimerkkien takana .Sinä vastaat täällä aina eli olet aina koneella.Minä en ole ihan aina,mutta usein kyllä.Minua oikeasti satuttaa tämä asia,että olet sekä Apu on täällä ja Hei Tava75.
        Hyvin surullista,etkö sinä tunne tarvetta tehdä muuta.Tiedätkö sinä oikeasti,kuka minä olen ja haluat vahingoittaa minua?
        Et sinä pysty siihen ,minä olen vahva,minä olen oikeasti vahva ihminen, ja tämä sinun kiusaaminen ei tuota tulosta.Ja kuka edes yrittää nujertaa psykkoottisesti masentuneen?
        Joku,joka ei pysty parempaan.Yritä löytää joku,jossa on vastusta.Älä hyökkää vaikeasti sairaiden ihmisten kimppuun nimettömänä.Eihän sinulla ole lainkaan häpyä tai munaa.Ei lainkaan.Huokaisu.


    • Mutta jos väittäisit hänelle,että hänen anteeksi pyytäminen on vaillinainen,niin hän lakkaisi ymmärtämästä.
      Kerro nyt vielä mikä on syntiä?Sekin vaihtelee aina ihmisen omien mielipiteiden mukaan ja haluan sinun mielipiteen! SIIS SINÄ OLET MOLEMPIEN NIMIMERKKIEN TAKANA,VOI LUOJA,ETTÄ OLETKIN SAIRAS:)NYT MINUN TÄYTYY VAIHTAA SÄHKÖPOSTIOSOITETTANI,KOSKA SINULLA ON MINUN SÄHKOPOSTINIKIN.NO KYLLÄ ON AIKAKIN VAIHTAA,NIIN PALJON TULEE ROSKAPOSTIA.

      • Apu on täällä!

        Ja etkö ole tiennyt, että Herraa ei saa kirota. Ja taas te tuomitsette ja haukutte toisia ihmisiä. Ensin haukut minut, sitten haukut nimimerkin Hei tava75? Nuo on juuri niitä pahoja asioita. Minä voin tehdä teille enkelihoitoa jos te sallitte sen Rakkauden nimissä.


      • Apu on täällä! kirjoitti:

        Ja etkö ole tiennyt, että Herraa ei saa kirota. Ja taas te tuomitsette ja haukutte toisia ihmisiä. Ensin haukut minut, sitten haukut nimimerkin Hei tava75? Nuo on juuri niitä pahoja asioita. Minä voin tehdä teille enkelihoitoa jos te sallitte sen Rakkauden nimissä.

        En ole kironnut herraa,paitsi ehkä jos sinä luulet olevasi itse herra.Olisi pitänyt tajuta aikaisemmin,että olet molempien nimimerkkien takana.Mutta jos vastailet vahingossa väärällä nimimerkillä ja yrität korjata sitä lapsellisen huonosti,niin ei kai siinä mitään epäselvää enää ole.


    • Entäs seksi ehkäisyllä,silloinhan ei tule lapsia.Sen on pakko olla mielestäsi synti.Entäs itsetyydytys, ei tule lapsia.onko synti? Taitaa olla mielessäsi likaisia ajatuksia,nyt olen varma siitä.Melkoista vehkeilyä.

      • Apu on täällä!

        Hän kyllä ensin sanoi minulle että olen ilkeä. Mutta en mielestäni ole.Siis mitä te kysyitte? Ja mitä tarkoitatte tuolla että olen molempien nimimerkkien takana? Eikä minulla ole teidän sähköpostiosoitetta valitettavasti. Voin sen vastaanottaa jos te haluatte sen meille ojentaa. Maailmassa on olemassa syntejä. Ja synneistä voi joutua viimeiselle alttarille. Seksi ei ole syntiä. Masturboiminen ei ole syntiä. Se että ei ole lapsia, ei tarkoita että tekee syntiä. Anna Rakkauden auttaa!


    • Apu on täällä!

      Enkelihoito voi auttaa sinua! Jos haluat sen vastaanottaa! En veloita!

    • Enkelihoito kuulostaa ihanalta.Otan vastaan.Montako teitä muuten on?
      Anyways miten tämä enkelihoito tapahtuu käytännössä?Kerro nyt vaan omat syntisi,niin voin verrata niihin omiani.Olisi tosi avuliasta ,jos auttaisit ja kertoisit mitä kaikkea pahaa olet tehnyt.Enkeliterapia kuulostaa hyvältä,joo.Onko enkelit auttaneet sinua paljon?

      • Apu on täällä!

        Sitä se onkin. Mutta koitatteko te nälviä minua? Tai pilkata enkelihoitoa? Jos enkeleitä pilkkaa, niin se ei myöskään ole hyvä asia. Minulla on syntejä mutta ne ovat menneisyyttä ja mennyttä. Enkelit ovat auttaneet minua todella paljon. Selvisin jopa eräästä kuolemasta heidän avulla. Mutta en kerro mitään jos te vain haukutte ja nälvitte jatkuvasti!!!! Haukutteko te nyt enkeliterapiaakin?!?


    • En hauku,vaan haluan enkeliterapiaa.Et sinä sitä taida oikeasti ilmaiseksi antaa.

      • Apu on täällä!

        En tiedä menikö minulla luottamus teihin. Ilman muuta auttaisin teitä ja antaisin enkeliterapiaa, ilmaiseksi. JOS te haluaisitte maksaa siitä jotain, se olisi täysin teidän päätöksenne. Mutta harrastatteko te nyt jotain "piilo haukkumista" minua kohtaan? Vastatkaa rehellisyyden nimissä niin voisimme katsoa asiaa.


    • Ja maksaakin saisi,niinkö.Rehellisyyden nimissä,sinä et anna enkeliterapiaakaan ,et anna anteeksi etkä anna enkeliterapiaa.En tosiaankaan halua maksaa sinulle mitään ,mutta jos sinä tunnet enkeleitä,niin kyllähän enkeliterapian on oltava hyvää.Enkelit eivät kyllä laskuta .Minulla ainakin on mennyt luottamus sinuun jo ihan alussa.

      • Mutta tämä on nyt viimeinen viestini sinulle.Minä en ole paha enkä joudu helvettiin.Sinä vastaat omista teoistasi,mutta jätä minut rauhaan.Minä en toivo sinulle pahaa,mutta en jaksa enää tätä keskustelua.Toivottavasti annat armon käydä oikeudesta .Toivon,että jatkossa teet paljon hyvää ja autat ihmisiä,etkä hauku tai syyttele etkä yritä ottaa valtaa omiin käsiisi.Et päätä kuka joutuu helvettiin.


      • Apu on täällä.
        tava75 kirjoitti:

        Mutta tämä on nyt viimeinen viestini sinulle.Minä en ole paha enkä joudu helvettiin.Sinä vastaat omista teoistasi,mutta jätä minut rauhaan.Minä en toivo sinulle pahaa,mutta en jaksa enää tätä keskustelua.Toivottavasti annat armon käydä oikeudesta .Toivon,että jatkossa teet paljon hyvää ja autat ihmisiä,etkä hauku tai syyttele etkä yritä ottaa valtaa omiin käsiisi.Et päätä kuka joutuu helvettiin.

        MISTÄ TE NÄRKÄSTYITTE YHTÄKKIÄ? MINÄ ITKEN TÄÄLLÄ KUN TOISET HAUKKUU AINA KUN TOISET JAKSAA KOITTAA AUTAA:...... .. . .

        Miksi minä velottaisin avun annosta! Jumala tietää sen! Rehellisyyden nimissä, minä ilman muuta antaisin enkeliterapiaa, samalla tavalla kun olen koittanut auttaa teitä tässä kokoajan! Ja minähän olen kokoajan sanoneeni, että te saatte anteeksi jos te sitä todella pyydätte!! Ja minä sanoin, että teidän ei tarvitse maksaakkaan yhtään mitään, vaan apu on ilmaista, ja sitten te tiuskitte ja nälvitte minua!!! Enkelit eivät laskuta, se on aivan varma! Miksi teillä on mennyt luottamus minuun?! Minähän olen vain koittanut auttaa teitä kokoajanb ystävälliseen äänensävyyn!
        Minä en olekkaan sanonut missään vaiheessa että te olette paha! Olen sanonut, että asiat esimerkiksi helvetttiin joutuminen, on erittäin todennäköistä ja varmaa, jos anteeksiantoa ja armahdusta ei ano, ja nälvii ja haukkuu vain muita!
        MITEN ME OLEMME HAUKKUNEET TAI SYYTELLEET TEITÄ? EMME MITENKÄÄN! ME OLEMME JOKA APUA ANTAVASSA KOMMENTISSA KOITTANEET VAIN AUTTAA TEITÄ RAKKAUDEN JA JUMALAN NIMESSÄ! Ja me vastasimme jo tuohon, että te olette oikeassa, minä en viimekädessä päätä kuka joutuu helvettttiiin, vaan Iänkaikkinen Herra, ja herranlaupeus ei riitä tietyille ihmisille! JA minä haluan teille HERRAN LAUPEUTTA MUTTA TE ETTE ILMEISESTI SITÄ HALUA VASTAANOTTAA?


      • eräs skitso

        Apu on täällä säveltelee omia oppejaan ohi raamatun. Ei sinun tava75 kannata hänen kanssaan kinata. "Enkeliterapiakin" on vain jotain itse keksittyä tai harhaoppia. Enkeleitä ei tule palvoa - tämä näin sivuhuomautuksena.

        Jos olet ottanut Jeesuksen vastaan henkilökohtaisena pelastajansi ja uskot, että Hän on jo sovittanut syntisi ja tahdot häntä seurata, niin hyvin ovat asiasi. Älä anna minkään "enkelioppien" yms sinua eksyttää.( En silti tarkoita, etteikö enkeleitä olisi olemassa.)


      • Apu on täällä!
        eräs skitso kirjoitti:

        Apu on täällä säveltelee omia oppejaan ohi raamatun. Ei sinun tava75 kannata hänen kanssaan kinata. "Enkeliterapiakin" on vain jotain itse keksittyä tai harhaoppia. Enkeleitä ei tule palvoa - tämä näin sivuhuomautuksena.

        Jos olet ottanut Jeesuksen vastaan henkilökohtaisena pelastajansi ja uskot, että Hän on jo sovittanut syntisi ja tahdot häntä seurata, niin hyvin ovat asiasi. Älä anna minkään "enkelioppien" yms sinua eksyttää.( En silti tarkoita, etteikö enkeleitä olisi olemassa.)

        En säestele yhtään mitään! Sinä sairas paholainen sävellät paholaiset virttä!
        Sinä eräs skitso olet vääräuskoinen joka koittaa vain härnätä sinua tava75. Häntä pelottaa itseään helvettti ja hän on paholisen vallassa, hän ei sitä tajua edes itse! Hän on pahuuden vallassa ja paholaisen riivaama, joten turha uskoa häntä!


      • eräs skitso
        Apu on täällä! kirjoitti:

        En säestele yhtään mitään! Sinä sairas paholainen sävellät paholaiset virttä!
        Sinä eräs skitso olet vääräuskoinen joka koittaa vain härnätä sinua tava75. Häntä pelottaa itseään helvettti ja hän on paholisen vallassa, hän ei sitä tajua edes itse! Hän on pahuuden vallassa ja paholaisen riivaama, joten turha uskoa häntä!

        Jeesus sanoi: "Minä olen tie, totuus ja elämä." ja vielä: "Joka tulee minun tyköni, sitä minä en heitä pois!" "Jolla on Poika, sillä on Isäkin. Mutta, jolla ei poikaa ole, sillä ei ole Isääkään."


      • Apu on täällä!
        eräs skitso kirjoitti:

        Jeesus sanoi: "Minä olen tie, totuus ja elämä." ja vielä: "Joka tulee minun tyköni, sitä minä en heitä pois!" "Jolla on Poika, sillä on Isäkin. Mutta, jolla ei poikaa ole, sillä ei ole Isääkään."

        Jeesus sanoi: "Älkään peljätkö, mutta ne, jotka meitä pettävät ja sortavat, ovat paholaisen vallassa. Heitä älköön uskoko, vaan välttäkäämme heidän sorto."

        Häpeäisit!


      • eräs skitso
        Apu on täällä! kirjoitti:

        Jeesus sanoi: "Älkään peljätkö, mutta ne, jotka meitä pettävät ja sortavat, ovat paholaisen vallassa. Heitä älköön uskoko, vaan välttäkäämme heidän sorto."

        Häpeäisit!

        Miksi häpeäisin sitä, että sanon pelastuksen olevan yksin Jeesuksen sovitustyön ansiota. Me pelastumme vain armosta ja uskosta ja uskokin on lahja. Itse yrrittämällä ei pelastu ts. tekeytymällä ikään kuin hyväksi. Ei auta kuin rukoilla, että saisi elävän uskon.


      • eräs dkitso
        eräs skitso kirjoitti:

        Miksi häpeäisin sitä, että sanon pelastuksen olevan yksin Jeesuksen sovitustyön ansiota. Me pelastumme vain armosta ja uskosta ja uskokin on lahja. Itse yrrittämällä ei pelastu ts. tekeytymällä ikään kuin hyväksi. Ei auta kuin rukoilla, että saisi elävän uskon.

        Niin ja ennen kaikkea on otettava Jeesus vastaan.


      • Apu on täällä!
        eräs dkitso kirjoitti:

        Niin ja ennen kaikkea on otettava Jeesus vastaan.

        Sillä asia ei ole noin yksipuolinen. Ja tarkoitin että häpeä kokonaisuudessa, sillä nälvit ja tuomitsit minut. Se on todella tuomittava teko.

        Jeesus on otettava vastaan, tavalla tai toisella

        Mahtava sarvipäinen ja torahampainen sorkkajalkaolento voi syöstä sinut hetkessä ikuiseen kadotukseen, jos muita haukut ja nälvit.


      • eräs skitso
        Apu on täällä! kirjoitti:

        Sillä asia ei ole noin yksipuolinen. Ja tarkoitin että häpeä kokonaisuudessa, sillä nälvit ja tuomitsit minut. Se on todella tuomittava teko.

        Jeesus on otettava vastaan, tavalla tai toisella

        Mahtava sarvipäinen ja torahampainen sorkkajalkaolento voi syöstä sinut hetkessä ikuiseen kadotukseen, jos muita haukut ja nälvit.

        En minä sinua tuomitse. Kyseenalaistin vain enkeliterapiasi ja jotkut muut lausumasi. -Apua on parasta rukoilla Jumalalta Jeesuksen nimessä. Ei tule sekaantua avaruuden henkivaltoihin ja hallituksiin eikä siis palvoa enkeleitäkään. Ei meillä ole taistelu ihmisiä vastaan, vaan juuri perkelettä ja hänen pahaa henkimaailmaansa vastaan. Onneksi olemme voittajan puolella, kun olemme saaneet Jeesuksen Pelastajaksemme!


      • Apu on täällä!
        eräs skitso kirjoitti:

        En minä sinua tuomitse. Kyseenalaistin vain enkeliterapiasi ja jotkut muut lausumasi. -Apua on parasta rukoilla Jumalalta Jeesuksen nimessä. Ei tule sekaantua avaruuden henkivaltoihin ja hallituksiin eikä siis palvoa enkeleitäkään. Ei meillä ole taistelu ihmisiä vastaan, vaan juuri perkelettä ja hänen pahaa henkimaailmaansa vastaan. Onneksi olemme voittajan puolella, kun olemme saaneet Jeesuksen Pelastajaksemme!

        Tehän nimenomaan tuomitsitte meidät tuossa aikaisemmin. Esimerkiksi lausuntojani. Ja puhuit minusta alentavaan ja ivalliseen sävyyn, se oli inhottavasti ja hirveästi tehty ja aiheutit meille pahan olon. Eikö sinulla ole omatuntoa? Jos on onko teillä nyt huono omatunto? Taisteletko sinä muuten muslimeja vastaan?


      • ''''''' ''' '''
        Apu on täällä! kirjoitti:

        Tehän nimenomaan tuomitsitte meidät tuossa aikaisemmin. Esimerkiksi lausuntojani. Ja puhuit minusta alentavaan ja ivalliseen sävyyn, se oli inhottavasti ja hirveästi tehty ja aiheutit meille pahan olon. Eikö sinulla ole omatuntoa? Jos on onko teillä nyt huono omatunto? Taisteletko sinä muuten muslimeja vastaan?

        Onneksi olkoon "Apu on täällä"! Tungit jauhot suuhun noille luusereille, mikä on aivan oikein niille. Sä olet best!


      • "Apu" rulettaa!
        ''''''' ''' ''' kirjoitti:

        Onneksi olkoon "Apu on täällä"! Tungit jauhot suuhun noille luusereille, mikä on aivan oikein niille. Sä olet best!

        "Apu on täällä" sai tosiaan reilusti viimeisen sanan. Sillä lailla. Nyt on varmaan olokin parempi!


      • eräs skitso kirjoitti:

        Apu on täällä säveltelee omia oppejaan ohi raamatun. Ei sinun tava75 kannata hänen kanssaan kinata. "Enkeliterapiakin" on vain jotain itse keksittyä tai harhaoppia. Enkeleitä ei tule palvoa - tämä näin sivuhuomautuksena.

        Jos olet ottanut Jeesuksen vastaan henkilökohtaisena pelastajansi ja uskot, että Hän on jo sovittanut syntisi ja tahdot häntä seurata, niin hyvin ovat asiasi. Älä anna minkään "enkelioppien" yms sinua eksyttää.( En silti tarkoita, etteikö enkeleitä olisi olemassa.)

        Kyllä näin on,sinulle voin vielä vastata.Muuten vaihdan kyllä tänään nimimerkkiäni,kun tämä nyt on aivan hölmö keskustelu.En jaksa kinata ihmisen kanssa,joka syyttelee vaan minua ja kirjoittelee monilla nimimerkeillä ja kehuu itseään,että hän voitti taistelun.Ei ole mitään taistelua.Herran rauhaa sinulle.En tosiaan ajatellut,että Apu on täällä itkisi.Miksi ihmeessä hän haluaa väittää minun olevan paha ja itkee sitten ,kun en suostu olemaan ,mitä hän haluaa.
        Jos apu on täällä sai viimeisen sanan,niin onnea hänelle.En haluaisi olla ilkeä,mutta se jonka mielestä apu on täällä -tyypin tekstit on niin upeita,niin siitä vaan ,jatkakaa samaan tapaan.
        Mutta kiitos eräs skitso, kiteytit ajatukseni ja kyyllä sinä olet oikeassa.

        Minä vaihdan nimimerkkiä,mutta en kyllä tule näihin keskusteluihin enää kommentoimaan,koska en halua ,että minua vainotaan.tava75 poistuu nyt keskustelupalstalta,koska hän pahoitti erittäin lievästi mielensä paholais ja helvettisyytöksistä.Tosin lähinnä huvittaa kyllä,koska eihän tuollainen syyttely ole mistään kotoisin.En kyllä ajatellut,että apu on täällä itkisi,taitaa olla aika paljon omia ongelmia.
        Niin ja sitten vielä se,että Apu on täällä voi rukoilla meidän kaikkien puolesta,rukoile ihmeessä ja koita olla onnellinen äläkä turhaa itke.Ei tällainen ihmisten välinen kinastelu ole sen arvoista.Ja jos haluat voittaa keskustelun,niin go right ahead,jos siltä tuntuu.I m leaving,bye bye suckers,tai jotain.En tiedä.Tsemppiä kuitenkin kaikille uskovaisille ja ei-uskovaisille.Itse uskon,että Jumala antaa anteeksi kaikille.Minä kun en halua tuomita ketään.En julista tätä mitenkään, se on vain mielipide ja toivomus,jonka esitän myös Jumalalle.Haloo,saataisiinko anteeksi,kun elämäkin on niin kovin raskasta ja ihmisiin sattuu,please?
        Morjens.


      • Apu on täällä!
        tava75 kirjoitti:

        Kyllä näin on,sinulle voin vielä vastata.Muuten vaihdan kyllä tänään nimimerkkiäni,kun tämä nyt on aivan hölmö keskustelu.En jaksa kinata ihmisen kanssa,joka syyttelee vaan minua ja kirjoittelee monilla nimimerkeillä ja kehuu itseään,että hän voitti taistelun.Ei ole mitään taistelua.Herran rauhaa sinulle.En tosiaan ajatellut,että Apu on täällä itkisi.Miksi ihmeessä hän haluaa väittää minun olevan paha ja itkee sitten ,kun en suostu olemaan ,mitä hän haluaa.
        Jos apu on täällä sai viimeisen sanan,niin onnea hänelle.En haluaisi olla ilkeä,mutta se jonka mielestä apu on täällä -tyypin tekstit on niin upeita,niin siitä vaan ,jatkakaa samaan tapaan.
        Mutta kiitos eräs skitso, kiteytit ajatukseni ja kyyllä sinä olet oikeassa.

        Minä vaihdan nimimerkkiä,mutta en kyllä tule näihin keskusteluihin enää kommentoimaan,koska en halua ,että minua vainotaan.tava75 poistuu nyt keskustelupalstalta,koska hän pahoitti erittäin lievästi mielensä paholais ja helvettisyytöksistä.Tosin lähinnä huvittaa kyllä,koska eihän tuollainen syyttely ole mistään kotoisin.En kyllä ajatellut,että apu on täällä itkisi,taitaa olla aika paljon omia ongelmia.
        Niin ja sitten vielä se,että Apu on täällä voi rukoilla meidän kaikkien puolesta,rukoile ihmeessä ja koita olla onnellinen äläkä turhaa itke.Ei tällainen ihmisten välinen kinastelu ole sen arvoista.Ja jos haluat voittaa keskustelun,niin go right ahead,jos siltä tuntuu.I m leaving,bye bye suckers,tai jotain.En tiedä.Tsemppiä kuitenkin kaikille uskovaisille ja ei-uskovaisille.Itse uskon,että Jumala antaa anteeksi kaikille.Minä kun en halua tuomita ketään.En julista tätä mitenkään, se on vain mielipide ja toivomus,jonka esitän myös Jumalalle.Haloo,saataisiinko anteeksi,kun elämäkin on niin kovin raskasta ja ihmisiin sattuu,please?
        Morjens.

        tava75! Teistä ei ole kuulunut pitkään aikaan! Älkää vaihtako nimimerkkiänne! Se ei ole muutenkaan mikään ratkaisu! Me emme ole kinanneet, emmekä syyttäneet teitä mistään! Ja mitä tarkoitatte että kirjoitamme eri nimimerkeillä? Ja mistäs päätelle me olemme kehuneet itseämme? Me koitamme vain auttaa teitä! Eräs skitso nimimerkillä oleva henkilö myöntyi minun lausuntoihin, ja myönsi virheensä. Me koitamme vain auttaa teitä Rakkauden nimissä, älköön sitä peljätkö ystävä hyvä!

        Älkää missään nimessä vaihtako nimimerkkiä! Se on vain pakenemista! Ja oletteko lukeneet Pyhästä Raamatusta, mitä pakenijoille käy? Me emme ole syyttäneet tai vainonneet teitä, vaan koittaneet auttaa. Emmekä me pelottele helvveteillä tai pahoilaisilla, vaan kerromme miten asiat menevät, jotta voitte auttaa itseänne ja täten annatte meidän auttaa teitä! Me emme syyttele teitä, ettekö te ymmärrä? Te syyllistätte itse itseänne! Me koitamme Rakastaa ja auttaa teitä!

        Mitä te puhutte että me itkemme? Me emme itke. Me Rakastamme! Miten te kokoajan luulette, että me kinastelemme? Me koitamme auttaa ja Rakastaa teitä YSTÄVÄLLISESTI.

        Jumala valitettavasti ei anna anteeksi niille, jotka nälvivät, tuomitsevat, haukkuvat, mollaavat ja pakenevat. Eikä henkilöille, ketkä eivät todellakin ole vilpittömästi pyytäneet anteeksi. Te väitätte, että te ette tuomitse, mutta tehän olette juuri tuominneet meidät! Mutta ei se mitään, te saatte anteeksi, sillä me koitamme auttaa ja Rakastaa teitä.

        Ja kaiken lisäksi te pilkkasitte Jumalaa ja Rakkautta tuossa lopussanne. Tiedättekö te mitä se tarkoittaa ihan aikuisten oikeasti? Se on yksi todella anteeksiantamaton teko, mikä voi johtaa iki ikuiseen kadotukseen, jos henkilö ei mitä nöyrimmiten mitä hän ikinä pystyy, pyydä todella nöyrää ja vilpitöntä anteeksi antoa. Nyt minä tottapuhuen jopa huolestuin teidän puolestanne. Nyt te tarvitsette apua, ja välittömästi!


      • Apu on täällä! kirjoitti:

        tava75! Teistä ei ole kuulunut pitkään aikaan! Älkää vaihtako nimimerkkiänne! Se ei ole muutenkaan mikään ratkaisu! Me emme ole kinanneet, emmekä syyttäneet teitä mistään! Ja mitä tarkoitatte että kirjoitamme eri nimimerkeillä? Ja mistäs päätelle me olemme kehuneet itseämme? Me koitamme vain auttaa teitä! Eräs skitso nimimerkillä oleva henkilö myöntyi minun lausuntoihin, ja myönsi virheensä. Me koitamme vain auttaa teitä Rakkauden nimissä, älköön sitä peljätkö ystävä hyvä!

        Älkää missään nimessä vaihtako nimimerkkiä! Se on vain pakenemista! Ja oletteko lukeneet Pyhästä Raamatusta, mitä pakenijoille käy? Me emme ole syyttäneet tai vainonneet teitä, vaan koittaneet auttaa. Emmekä me pelottele helvveteillä tai pahoilaisilla, vaan kerromme miten asiat menevät, jotta voitte auttaa itseänne ja täten annatte meidän auttaa teitä! Me emme syyttele teitä, ettekö te ymmärrä? Te syyllistätte itse itseänne! Me koitamme Rakastaa ja auttaa teitä!

        Mitä te puhutte että me itkemme? Me emme itke. Me Rakastamme! Miten te kokoajan luulette, että me kinastelemme? Me koitamme auttaa ja Rakastaa teitä YSTÄVÄLLISESTI.

        Jumala valitettavasti ei anna anteeksi niille, jotka nälvivät, tuomitsevat, haukkuvat, mollaavat ja pakenevat. Eikä henkilöille, ketkä eivät todellakin ole vilpittömästi pyytäneet anteeksi. Te väitätte, että te ette tuomitse, mutta tehän olette juuri tuominneet meidät! Mutta ei se mitään, te saatte anteeksi, sillä me koitamme auttaa ja Rakastaa teitä.

        Ja kaiken lisäksi te pilkkasitte Jumalaa ja Rakkautta tuossa lopussanne. Tiedättekö te mitä se tarkoittaa ihan aikuisten oikeasti? Se on yksi todella anteeksiantamaton teko, mikä voi johtaa iki ikuiseen kadotukseen, jos henkilö ei mitä nöyrimmiten mitä hän ikinä pystyy, pyydä todella nöyrää ja vilpitöntä anteeksi antoa. Nyt minä tottapuhuen jopa huolestuin teidän puolestanne. Nyt te tarvitsette apua, ja välittömästi!

        MISTÄ TE NÄRKÄSTYITTE YHTÄKKIÄ? MINÄ ITKEN TÄÄLLÄ KUN TOISET HAUKKUU AINA KUN TOISET JAKSAA KOITTAA AUTAA:...... .. . .

        Miksi minä velottaisin avun annosta! Jumala tietää sen! Rehellisyyden nimissä, minä ilman muuta antaisin enkeliterapiaa, samalla tavalla kun olen koittanut auttaa teitä tässä kokoajan! Ja minähän olen kokoajan sanoneeni, että te saatte anteeksi jos te sitä todella pyydätte!! Ja minä sanoin, että teidän ei tarvitse maksaakkaan yhtään mitään, vaan apu on ilmaista, ja sitten te tiuskitte ja nälvitte minua!!! Enkelit eivät laskuta, se on aivan varma! Miksi teillä on mennyt luottamus minuun?! Minähän olen vain koittanut auttaa teitä kokoajanb ystävälliseen äänensävyyn!
        Minä en olekkaan sanonut missään vaiheessa että te olette paha! Olen sanonut, että asiat esimerkiksi helvetttiin joutuminen, on erittäin todennäköistä ja varmaa, jos anteeksiantoa ja armahdusta ei ano, ja nälvii ja haukkuu vain muita!
        MITEN ME OLEMME HAUKKUNEET TAI SYYTELLEET TEITÄ? EMME MITENKÄÄN! ME OLEMME JOKA APUA ANTAVASSA KOMMENTISSA KOITTANEET VAIN AUTTAA TEITÄ RAKKAUDEN JA JUMALAN NIMESSÄ! Ja me vastasimme jo tuohon, että te olette oikeassa, minä en viimekädessä päätä kuka joutuu helvettttiiin, vaan Iänkaikkinen Herra, ja herranlaupeus ei riitä tietyille ihmisille! JA minä haluan teille HERRAN LAUPEUTTA MUTTA TE ETTE ILMEISESTI SITÄ HALUA VASTAANOTTAA

        Tässä tekstissä väität ,että itket...Jos haluat keskustella anna yhteystietosi.


      • Apu on täällä!
        telenovela kirjoitti:

        MISTÄ TE NÄRKÄSTYITTE YHTÄKKIÄ? MINÄ ITKEN TÄÄLLÄ KUN TOISET HAUKKUU AINA KUN TOISET JAKSAA KOITTAA AUTAA:...... .. . .

        Miksi minä velottaisin avun annosta! Jumala tietää sen! Rehellisyyden nimissä, minä ilman muuta antaisin enkeliterapiaa, samalla tavalla kun olen koittanut auttaa teitä tässä kokoajan! Ja minähän olen kokoajan sanoneeni, että te saatte anteeksi jos te sitä todella pyydätte!! Ja minä sanoin, että teidän ei tarvitse maksaakkaan yhtään mitään, vaan apu on ilmaista, ja sitten te tiuskitte ja nälvitte minua!!! Enkelit eivät laskuta, se on aivan varma! Miksi teillä on mennyt luottamus minuun?! Minähän olen vain koittanut auttaa teitä kokoajanb ystävälliseen äänensävyyn!
        Minä en olekkaan sanonut missään vaiheessa että te olette paha! Olen sanonut, että asiat esimerkiksi helvetttiin joutuminen, on erittäin todennäköistä ja varmaa, jos anteeksiantoa ja armahdusta ei ano, ja nälvii ja haukkuu vain muita!
        MITEN ME OLEMME HAUKKUNEET TAI SYYTELLEET TEITÄ? EMME MITENKÄÄN! ME OLEMME JOKA APUA ANTAVASSA KOMMENTISSA KOITTANEET VAIN AUTTAA TEITÄ RAKKAUDEN JA JUMALAN NIMESSÄ! Ja me vastasimme jo tuohon, että te olette oikeassa, minä en viimekädessä päätä kuka joutuu helvettttiiin, vaan Iänkaikkinen Herra, ja herranlaupeus ei riitä tietyille ihmisille! JA minä haluan teille HERRAN LAUPEUTTA MUTTA TE ETTE ILMEISESTI SITÄ HALUA VASTAANOTTAA

        Tässä tekstissä väität ,että itket...Jos haluat keskustella anna yhteystietosi.

        No me itkimme vain hieman tuomitsetteko te meidät siitäkin? Jos me haluamme keskustella? Mitä te tarkoitatte? Emmekö me keskustele täällä? Vai mitä te tarkoitatte? Koittakaa ymmärtää ystävä rakas hyvä, että ME koitamme auttaa teitä. ME olemme Rakkauden puolesta puhuvia Rakkauden lähettiläitä. Tunnetteko te käyttäjän tava75?


      • eräs skitso kirjoitti:

        Apu on täällä säveltelee omia oppejaan ohi raamatun. Ei sinun tava75 kannata hänen kanssaan kinata. "Enkeliterapiakin" on vain jotain itse keksittyä tai harhaoppia. Enkeleitä ei tule palvoa - tämä näin sivuhuomautuksena.

        Jos olet ottanut Jeesuksen vastaan henkilökohtaisena pelastajansi ja uskot, että Hän on jo sovittanut syntisi ja tahdot häntä seurata, niin hyvin ovat asiasi. Älä anna minkään "enkelioppien" yms sinua eksyttää.( En silti tarkoita, etteikö enkeleitä olisi olemassa.)

        Moi,miksi nämä ihmiset kiusaavat meitä täällä?


      • Apu on täällä! kirjoitti:

        No me itkimme vain hieman tuomitsetteko te meidät siitäkin? Jos me haluamme keskustella? Mitä te tarkoitatte? Emmekö me keskustele täällä? Vai mitä te tarkoitatte? Koittakaa ymmärtää ystävä rakas hyvä, että ME koitamme auttaa teitä. ME olemme Rakkauden puolesta puhuvia Rakkauden lähettiläitä. Tunnetteko te käyttäjän tava75?

        minä olen tava75 ja haluaisin sinuun oikeasti yhteyden,jos sinä olet Jumalan puolella.Minä en oikein ole varma,oletko myös minua herjaava nimimerkki.


    • Apu on täällä!

      Emmehän me sitä välttämättä halunneet, mutta he eivät näköjään halunnut jatkaa keskustelua. En tosin tiedä miksi. Koitin vielä olla jatkuvasti ystävällinen heille.

      • Tässä voi vaan toivoa jotain henkilökohtaista ja inhimillistä ei vaan tuollaista joudut helvettiin ,kun et ole mielestäni tarpeeksi nöyrä tekstiä.Eihän tava75 ole kironnut ketään,vaan spyytänyt anteeksi ja kertonut kokeneensa tosi vaikeita asioita ja toivovansa, että kaikki saisivat anteeksi.Miksi joku tuomitsee niin kauniin toiveen.Kuka luulee olevansa ainoa,joka saa anteeksi?Joku narsisti?Minä uskon Jumalaan,joka aikuisten oikeasti antaa anteeksi ja me ihmiset voimme taistella sen edestä,minä asetun viivalle puolustamaan ihmistä ihmiskunnan takia,jos Jumala olisi meitä vastaan ja lähettäisi meidät helvettiin,minä lupaan taistella meidän puolesta.Se on minussa luonnostaan se hyvyys ja toivo ja sitä ei voi nitistää.Jumala on luonut sen toivon minuun .


      • telenovela kirjoitti:

        Tässä voi vaan toivoa jotain henkilökohtaista ja inhimillistä ei vaan tuollaista joudut helvettiin ,kun et ole mielestäni tarpeeksi nöyrä tekstiä.Eihän tava75 ole kironnut ketään,vaan spyytänyt anteeksi ja kertonut kokeneensa tosi vaikeita asioita ja toivovansa, että kaikki saisivat anteeksi.Miksi joku tuomitsee niin kauniin toiveen.Kuka luulee olevansa ainoa,joka saa anteeksi?Joku narsisti?Minä uskon Jumalaan,joka aikuisten oikeasti antaa anteeksi ja me ihmiset voimme taistella sen edestä,minä asetun viivalle puolustamaan ihmistä ihmiskunnan takia,jos Jumala olisi meitä vastaan ja lähettäisi meidät helvettiin,minä lupaan taistella meidän puolesta.Se on minussa luonnostaan se hyvyys ja toivo ja sitä ei voi nitistää.Jumala on luonut sen toivon minuun .

        Rakkaus nostaa päänsä vaikka kukaan ei kuuntele ja toivo elää,minä olen mukana kun pyydämme yhdessä joko anteeksi tai armoa,minä olen sinun mukana ,kun et ole osannut olla tarpeeksi,minä olen mukanasi ja pyydän anteeksi,kun sinä et osaa,minä haluan olla.Silloin kun apuontäällä sylkee meidän päällemme,minä pyydän armoa ja minä yritän ymmärtää .Yhdessä olemme vahvoja


      • Apu on täällä!
        telenovela kirjoitti:

        Tässä voi vaan toivoa jotain henkilökohtaista ja inhimillistä ei vaan tuollaista joudut helvettiin ,kun et ole mielestäni tarpeeksi nöyrä tekstiä.Eihän tava75 ole kironnut ketään,vaan spyytänyt anteeksi ja kertonut kokeneensa tosi vaikeita asioita ja toivovansa, että kaikki saisivat anteeksi.Miksi joku tuomitsee niin kauniin toiveen.Kuka luulee olevansa ainoa,joka saa anteeksi?Joku narsisti?Minä uskon Jumalaan,joka aikuisten oikeasti antaa anteeksi ja me ihmiset voimme taistella sen edestä,minä asetun viivalle puolustamaan ihmistä ihmiskunnan takia,jos Jumala olisi meitä vastaan ja lähettäisi meidät helvettiin,minä lupaan taistella meidän puolesta.Se on minussa luonnostaan se hyvyys ja toivo ja sitä ei voi nitistää.Jumala on luonut sen toivon minuun .

        Me emme ole ainoa kuka saa anteeksiannon. Meitä on erittäin paljon. Mutta tämä yksi henkilö ei valitettavasti saa anteeksi, jos ei ole tarpeeksi nöyrä. Hän tuomitsi meidän, haukkui meitä, nälvi meitä, ja kaiken lisme ihmiset voimme taistella sen edestä,minä asetun viivalle puolustamaanäksi pilkkasi Jumalaa ja Uskontoa eräässä lausessa. Sellainen voi olla todella huolestuttava kommentti, joka voi myös olla anteeksiantamaton, joka johtaa ikuiseen kadotukseen. Jumalan pilkka on yksi asia, joka voi johtaa siihen, että ei saa anteeksiantoa, ellei ole vilpitön.
        Jumala on luonut tuohon erääseen hyvyyttä ja toivoa, mutta te joudutte luopumaan niistä, jos joudutte ikuiseen kärsimykseen, ja se on todella todennäköistä, jos ette nyt pyydä anteeksiantoa yli-vilpittömästi. Jumala on aina rankaissut ja kadottanut heidät ikuiseen tuskaan, jotka ovat häntä pilkanneet.


      • Apu on täällä!
        telenovela kirjoitti:

        Rakkaus nostaa päänsä vaikka kukaan ei kuuntele ja toivo elää,minä olen mukana kun pyydämme yhdessä joko anteeksi tai armoa,minä olen sinun mukana ,kun et ole osannut olla tarpeeksi,minä olen mukanasi ja pyydän anteeksi,kun sinä et osaa,minä haluan olla.Silloin kun apuontäällä sylkee meidän päällemme,minä pyydän armoa ja minä yritän ymmärtää .Yhdessä olemme vahvoja

        Mutta me emme voi enää pelastaa käyttäjää tava75, jos hän ei nyt välittömästi nöyrry ikuisesti ja pyydä anteeksiantoa. Hän pilkkasi jumalaa, tuomitsi, ja nälvi, mikä on erittäin paha asia, yksi pahimmista ja yksi mitä ei välttämättä saa anteeksi. Me emme ole sylkeneet teidän emmekä kenenkään päälle, mutta olen todennut vakvan tosiasian, että tava75 voi joutua kohtaamaan ikuisen kärsimyksen ja läheistensä ikuisen menetyksen.


      • Apu on täällä! kirjoitti:

        Mutta me emme voi enää pelastaa käyttäjää tava75, jos hän ei nyt välittömästi nöyrry ikuisesti ja pyydä anteeksiantoa. Hän pilkkasi jumalaa, tuomitsi, ja nälvi, mikä on erittäin paha asia, yksi pahimmista ja yksi mitä ei välttämättä saa anteeksi. Me emme ole sylkeneet teidän emmekä kenenkään päälle, mutta olen todennut vakvan tosiasian, että tava75 voi joutua kohtaamaan ikuisen kärsimyksen ja läheistensä ikuisen menetyksen.

        Että sinäkö välität?


      • Apu on täällä!
        tipsytii kirjoitti:

        Että sinäkö välität?

        Välitä mistä? Koitan auttaa ja rakastaa!


      • Apu on täällä! kirjoitti:

        Välitä mistä? Koitan auttaa ja rakastaa!

        Minusta mukamas


      • tipsytii kirjoitti:

        Minusta mukamas

        Välitätkö kenestäkään todellisesti ja oikeasti ihmisestä yhtään vai oletko vaan mielikuvitusesi vanki??Rakkaus on aina elämää suurempi ja hinempi kokemus,Anteeksi saaminen on iso asia ja todella iso tapahtuma,me saamme kaikkia nteeksi,kun vilpittömästi pyydämme.


    • Sinä olet ihminen ,et Jumala,kenties sinulla on paha skitsofrenia ja siksi koet voivasi tuomita Tava75n ja uskomatonta kyllä jopa hänen läheisensäkin!!
      Minä puolustan hyvyyttä ja rakkautta.Se on fakta ja uskon Jumalan olevan hyvyyden ja rakkauden eli Tava75n puolesta.Apuon täällä ei lupaa apua vaan pelkkää pahaa,Jos Tava75 pahoitti sinun mielesi,niin sinun mielesi niin luuletko,että sinä et pahoittanut hänen mieltään.Sinulla taitaa olla oikeasti skitsofrenia?

      • Tosiaan minä olen Tava75 ja minulla itselläni on diagnoosina skitsofrenia :)Uskon armoon:)rakkauteen:)Tiedän kyllä,että tavalliset uskovaiste eivät hyväksy minun löyhää rakkaus määritelmää ja minä olen hyvin valmis antamaan anteeksi.Jos ajattelet asiaa,niin sinun vihollisesi ,olet heille vihollinen.Et voi tuomita toista vaan nöyrästi antaa anteeksi,uskoa,että armo,rakaus ja anteeksianto voittaa.
        Älä käsitä ihmistenvälistä keskustelua Jumalanpilkaksi,ota malka omasta silmästäsi ja usko rakkauteen.SEnkin epeli½!!!


      • tipsytii kirjoitti:

        Tosiaan minä olen Tava75 ja minulla itselläni on diagnoosina skitsofrenia :)Uskon armoon:)rakkauteen:)Tiedän kyllä,että tavalliset uskovaiste eivät hyväksy minun löyhää rakkaus määritelmää ja minä olen hyvin valmis antamaan anteeksi.Jos ajattelet asiaa,niin sinun vihollisesi ,olet heille vihollinen.Et voi tuomita toista vaan nöyrästi antaa anteeksi,uskoa,että armo,rakaus ja anteeksianto voittaa.
        Älä käsitä ihmistenvälistä keskustelua Jumalanpilkaksi,ota malka omasta silmästäsi ja usko rakkauteen.SEnkin epeli½!!!

        Apuontäällä taitaa olla sadomasokisti? siis sadisti,pyytää minua" nöyrtymään ikuisesti ja pyytämään anteeksiantoa yli-vilpittömästi".Kenties apuontäällä saa tästä jotain seksuaalisia kicksejä?


      • Apu on täällä!

        Minä en tuomitse ketään, Jumala päättää asiat minun puolestani. Kerron vain mitkä mahdollisuudet ovat mahdollisuuksia. Eikä meillä ole skitsofreniaa. Se on mukava jos te puolustatte hyvyyttä ja rakkautta. Te voitte uskoa Jumalan olevan hyvyyden ja rakkauden ja Tava75n puolella, ja se kyllä onkin, PAITSI jos hän tekee vääryyttä, ei nöyrry tarpeeksi, tuomitsee ja pilkkaa jumalaa, kuten hän teki, on ikuinen kadotus ja tuska mahdollista, jos ei tee muutosta. Minä lupaan ja vannon apua ja Rakkautta, olen sen sanonut kokoajan, mutta hän ei sitä ilmeisesti halua vastaanottaa? Hän ei pyydä anteeksi! Minä olen pyytänyt Tava75ltä anteeksi ja sanonut että hän käsittää asioita väärin, vaikka ne ovat totuuksia. Me olemme Rakkauden asialla! Olemme aina olleet ja tulemme aina olemaan! Jos tunnette Tava75, kertokaa hänelle vilpittömästi että koitan Rakastaa ja auttaa häntä! Mutta jos hän ei Rakkautta vastaanota, on silloin valitettavasti tuhoontuomittu! Se on kirjoitettu kiveen ikuisesti!


      • Apu on täällä!
        Apu on täällä! kirjoitti:

        Minä en tuomitse ketään, Jumala päättää asiat minun puolestani. Kerron vain mitkä mahdollisuudet ovat mahdollisuuksia. Eikä meillä ole skitsofreniaa. Se on mukava jos te puolustatte hyvyyttä ja rakkautta. Te voitte uskoa Jumalan olevan hyvyyden ja rakkauden ja Tava75n puolella, ja se kyllä onkin, PAITSI jos hän tekee vääryyttä, ei nöyrry tarpeeksi, tuomitsee ja pilkkaa jumalaa, kuten hän teki, on ikuinen kadotus ja tuska mahdollista, jos ei tee muutosta. Minä lupaan ja vannon apua ja Rakkautta, olen sen sanonut kokoajan, mutta hän ei sitä ilmeisesti halua vastaanottaa? Hän ei pyydä anteeksi! Minä olen pyytänyt Tava75ltä anteeksi ja sanonut että hän käsittää asioita väärin, vaikka ne ovat totuuksia. Me olemme Rakkauden asialla! Olemme aina olleet ja tulemme aina olemaan! Jos tunnette Tava75, kertokaa hänelle vilpittömästi että koitan Rakastaa ja auttaa häntä! Mutta jos hän ei Rakkautta vastaanota, on silloin valitettavasti tuhoontuomittu! Se on kirjoitettu kiveen ikuisesti!

        tipsytii, oletteko te Tava75?????????? Oletteko te valehdelleet ja hyväksikäyttäneet täten minua ja uskoani?????????????? Valehtelitteko te todellakin minulle??????????? Miksi?????????? Ja minä koittanut auttaa kokoajan teitä! Tunnen itseni niin hyväksikäytetyksi ja petetyksi! Nyt te olette valehdelleet, tuominneet, nälvineet, haukkuneet ja hyväksikäyttäneet minua, sekä olette pilkannut Jumalaa! Ja te todellakin pilkkasitte eräässä komentissanne Jumalaa! Tajuatteko te että teette itsellenne anteeksiantamattoman olemuksen! Te joudutte tuolla touhulla aivan varmasti kiirastulen kautta ikuiseen kadotukseen, ja se on todettu jo tuhansien vuosien ajan! Ja nyt te väitätte että olen joku masokisti??? Mitä me olemme teille tehneet????????? Olemme KOITTANEET VAIN AUTTAA TEITÄ KOKOAJAN! TE HYVÄKSIKÄYTITTE MINUA JA VALEHTELITTE HENKILÖLLISYYTTÄNNE VIELÄ!
        Minä en pysty välttämättä enää jatkaa tätä.. En ymmärrä miten joku ihminen voi olla noin ilkeä, tuomitseva, hyväksikäytettävä ja nälvivä.
        Nyt Tava75 minun pitää ihan miettiä että miten tästä jatkan.
        Nukutteko te yönne hyvin?????????? Ette varmasti nuku kun noin tuomitsette ja pilkkasitte Jumalaa!


      • Apu on täällä!
        tipsytii kirjoitti:

        Tosiaan minä olen Tava75 ja minulla itselläni on diagnoosina skitsofrenia :)Uskon armoon:)rakkauteen:)Tiedän kyllä,että tavalliset uskovaiste eivät hyväksy minun löyhää rakkaus määritelmää ja minä olen hyvin valmis antamaan anteeksi.Jos ajattelet asiaa,niin sinun vihollisesi ,olet heille vihollinen.Et voi tuomita toista vaan nöyrästi antaa anteeksi,uskoa,että armo,rakaus ja anteeksianto voittaa.
        Älä käsitä ihmistenvälistä keskustelua Jumalanpilkaksi,ota malka omasta silmästäsi ja usko rakkauteen.SEnkin epeli½!!!

        Ja teillä ei ole skitsofreniaa, uskokaa jo! Antaudutte ainoastaan paholaisille ja demoneille, ja sehän johtaa ikuiseen liekkimereen! Mikä teitä vaivaa ystävä hyvä! Antakaa minun rakastaa teitä!!!


      • Apu on täällä! kirjoitti:

        Ja teillä ei ole skitsofreniaa, uskokaa jo! Antaudutte ainoastaan paholaisille ja demoneille, ja sehän johtaa ikuiseen liekkimereen! Mikä teitä vaivaa ystävä hyvä! Antakaa minun rakastaa teitä!!!

        Eikö sinun mielestäsi siis skitsofreniaa ole olemassa edes?


      • tipsytii kirjoitti:

        Eikö sinun mielestäsi siis skitsofreniaa ole olemassa edes?

        ONKO SKITSOFRENIA VAAN PSYKIATRIEN PAHUUDEN TUOTE???


    • Todellakin olen epäillyt teidän olevan sadisti?Ettekö ymmärrä millainen väärinkäsitys,kun sinä ja minä molemmat luulemme samaa toisistamme?Kyllähän minä jo ajat sitten kerroin,että vaihdan nimimerkkini,kun en jaksa sinun syyttelyä,eihän tässä ole edes mitään järkeä enää.Oletko sinä mies vai nainen?Mten olet muka auttanut?

      • Minä olen Tava75 ja minä en mitään puijaa,nukutko itse yösi ja miksi täällä haukut minua ja Jumalan nimissä syyttelet?Oletko oikeasti tuollainen vajakki?


      • tipsytii kirjoitti:

        Minä olen Tava75 ja minä en mitään puijaa,nukutko itse yösi ja miksi täällä haukut minua ja Jumalan nimissä syyttelet?Oletko oikeasti tuollainen vajakki?

        Miten voisin pyytää Jumalalta anteeksi niin,että sinä hyvä Ihminen sen hyväksyisit?


      • Apu on täällä!

        Oletteko te paholaisen vallassa sitten?!?! Mitä tarkoitatte että luulemme samaa toisistamme? Me emme sano teitä sadistiksi, saatika hauku ja tuomitse, kuten te olettte tehneet! En minä tietenkään uskonut että te vaihtaisitte nimimerkkiä! Puhutte kokoajan syyttelystä, mitä ei ole edes tapahtunut! Olen auttanut teitä jatkuvasti antamalla neuvoja, kertomalla totuuksia ja rukoilemalla puolestanne ja lähettänyt Rakkautta, ja kiitokseksi te haukutte, hyväksikäytätte, nälvitte ja pilkkaatte Jumalaa?

        Te olette Tava75 ja valehtelitte ja hyväksikäytitte minua ja hyväuskoisuuttani! Eikö teitä hävetä????? Me nukumme yömme todella hyvin anteeksiannon ja kiitoksen keskellä, vaikka sinäkin olet nyt nälvinyt ja haukkunut ja tuominnut minua. Mutta saaat anteeksi. Me emme ole haukkuneet teitä KERTAAKAAN, emmekä syytelleet. Voitko osoittaa kohdan jossa muka haukun teitä? Ja nyt haukutte meitä vajakiksi? Onko tuo teistä mukavaa ihan oikeasti? Olen huolissani teistä ja teidän Jumalan valinnastanne.

        Kunhan te pyydätte anteeksi Jumalalta nöyrästi ja vilpittömästi yhden kerran. Voitte pyytää minultakin anteeksi, mutta vaikka ette pyydä, niin saatte anteeksi.. Minä en ole pitkävihainen Tava75. Me koitamme ja Rakastamme teitä. Me voimme puhua vaikka kahvikupin äärellä asioista.


    • en valehtele,kerron suoraan olevani tava75 ,toin ilmi,että väität minun olevan paholaisen vallassa ja niinhän sinä väitätkin?Koko ajan väität minun joutuvan helvettiin ihan koko ajan,missä me vaihdamme kahvikuppeja,minä olen hyvin anteeksiantavainen vaikka Jumala antaa toki anteeksi...

      • Apu on täällä!

        Te kerroitte vasta nyt lukemattomien päivien ja kommenttien jälkeen että te olette Tava75! En voi ymmärtää miten olitte niin häikäilemätön! Jos te pilkkaatte Jumalaa, haukutte, tuomitsette, hyväksikäytätte, valehtelette ja nälvitte, voi olla mahdollista että olette paholaisen vallassa! Ja vaikka ette ole ja teette nuo teot, ne voivat johtaa ikuiseen kadotukseen, ja se on kirjoitettu ikuiseen kirjaan! Minä asun Vantaalla! Jumala antaa kaikille anteeksi paitsi niille, jotka ovat väärällä puolella tai valitsevat väärän polun!


      • Apu on täällä! kirjoitti:

        Te kerroitte vasta nyt lukemattomien päivien ja kommenttien jälkeen että te olette Tava75! En voi ymmärtää miten olitte niin häikäilemätön! Jos te pilkkaatte Jumalaa, haukutte, tuomitsette, hyväksikäytätte, valehtelette ja nälvitte, voi olla mahdollista että olette paholaisen vallassa! Ja vaikka ette ole ja teette nuo teot, ne voivat johtaa ikuiseen kadotukseen, ja se on kirjoitettu ikuiseen kirjaan! Minä asun Vantaalla! Jumala antaa kaikille anteeksi paitsi niille, jotka ovat väärällä puolella tai valitsevat väärän polun!

        Hei,ok ,asut Vantaalla eli aika kaukana minusta.Minä olen vaihtanut nimimerrkiä monta kertaa,koska en ole päässyt kirjautumaan sisään nimimerkilläni.OLEN UNOHTANUT SALASANANI TSILJOONA KERTAA ja sitä ei saa palautettua.

        Ja kerran vaihdoin nimimerkkiäni,koska halusin poistaa itseni tästä keslustelusta,mutta en sitten onnistunut vaan täällä olen yhä.

        En halua salata sinulta mitenkään.Anteeksi,jos olen aiheuttanut hämmennystä,mutta en ole häikäilemätön,en vaan muista salasanojani.


    • Sinä et ole Jumala,minäkään en ole Jumala,Jumala on meitä vielä suurempirakkaudessaan ja sinun ei tule esittävän Jumalaa.Jumala on itse rakkaus,anteeksianto ja rakkaus ja sinä olet vain ihminen,joka saa syntinsä anteeksi kuten minäkin:)

      • Apu on täällä!

        Ja minä en ole Jumala, mutta Jumala tekee tiettyjä asioita, ja ne on todettu jo tuhansien ja tuhansien ja tuhansien vuosien ajan. Jumala antaa synnit ainteeksi kaikille, PAITSI niille, jotka olevat toisella polulla tai jotka hairahtuvat toiselle polulle, eivätkä poistu sielä. Joten tietyt ihmiset eivät enää ole Jumalan Armon alla, vaan joutuvat kadotukseen, JOS he eivät auta toisia ihmisiä vilpittömästi. Haluatteko te puhua kahvikupposen äärellä asioista? Missä te asutte?


    • Asun Satakunnassa ja kyllä aion pyytää vilpittömästi anteeksi,olen tehnyt paljon väärin elämässäni.Minä vaan siltikin haluan ajatella omilla aivoillani enkä vaan sokeasti uskoa kaikkea.
      Ja toivoa kai aina saa,että kaikki saisivat syntinsä anteeksi.Toivomus on vain kaunis ajatus tai voihan sen kokea turhaksi toivotteluksikin:(
      Ymmärrän kyllä,että sinä et usko,että pelkkä katumus ja anteeksipyyntö ovat tarpeeksi ja ymmärrän,että minun toiveitani ei ehkä oteta huomioon.Toiveitani on hyvin harvoin otettu huomioon,mutta jaksan ja haluan silti toivoa.

      Ehkä minun ei tosiaan pitäisi vaatia kaikille anteeksiantoa?Minä vaan olen pohtinut,että me ihmiset kaikki olemme syntyneet viattomina ja olosuhteet ym. sitten ovat muovanneet meistä tällaisia.
      Minusta tyhjän toivottelijan ja sinusta vähän jäykemmin Jumalan sanaan uskovan.
      Minäkään en ole Jumala,mutta jos olisin,minä antaisin anteeksi myös niille,jotka eivät minuun uskoisi tai minua pilkkaisivat.
      Ymmärrän kyllä,että mitään todisteita ei ole ja uskon asiahan se on.
      Toivossa on hyvä elää,sanoi lapamato.
      Mutta omia pahoja tekoja kyllä kadun oikeasti.

    • Apu on täällä!

      Te saatte minulta anteeksi, mutta huomaatteko, heti lauseenne jälkeen ryhdytte kääntämään vilpittömyyksiänne mutta virkkeisiin joka johtaa kiusaukseen.
      Toivoa että saa synnit anteeksi on aina, paitsi ne jotka pysyvät valon toisella puolella tai menevät sinne jäädäkseen.

      Te voitte vaatia minulta anteeksiantoa jos haluatte. Toiset meistä on syntynyt viattomina, toiset ovat syntyneet jo alusta pitäen pahana ja paholaisen riivaamana. Jumalasta on kaikki todisteet kaikkialla, ja se on kirjattu ikuisesti. Teistä paistaa läpi energia, että te ette usko Jumalaan ja uskoon koko sydämmestänne?
      Hyvä että kadutte. Te saatte anteeksi minulta.

    • Sinusta paistaa läpi tuomitsevuus , minä pohdin anteeksi saamista Jumalata ja sinä väännät sen anteeksi saamiseen sinulta.
      Minä tunnen tuskaa siitä,että sinä et halua kaikille ihmiselle anteeksiantoa,vaikka käyttäydyt kuin olisit itse Jumala.
      Kyllä me kaikki olemme syntyneet viattomina ja jos emme,se ei voi olla syntyvän lapsen oma syy.

      • Apu on täällä!

        Mitä te tarkoitatte? Kyllähän te pyysitte meiltä anteeksi, ei teidän tarvitse sitä hävetä. Ja pyysitte myös Jumalalta anteeksi ilmeisesti.
        Me haluamme kaikille ihmisille anteeksiantoa, mutta kuten olen sen rakas pieni jo monta kertaa sanonut, JOTKUT eivät sitä saa. Sellaiset ketkä ovat valon toisella puolen tai menevät sinne eivätkä aijo tulla takaisin.
        Me kaikki emme ole syntyneet viattomina, eikä syy ole lapsen itse välttämättä, sillä paholainen ottaa valtaansa joitakin ihmisiä.


    • Oletko tosissasi?Eikö Jumla saisi auteuttua pieniä viattomia vauvoja,jos paholainen heitä kusaa.Etkö haluaisi viattomia vauvoja auttaa itse?Minä tosiaan pyydän syntjäni anteeksi ja haluaisin pyyttää kaikkien piuolesta anteeksi!!!
      Syntyvät lapset ovat viattomia,usko se!!

      • Apu on täällä!

        Etkö sinä lapsi olet sitä tiennyt? Pahuus voi nimenomaan olla jo syntyneessä olennossa. Jumala tietenkin koittaa taistella, mutta jotkut Pahat ovat ikuiseen pahuuteen kirjoitettuja, ja Jumala on heidän edessään voimaton. Ainoastaan kiirastulen jälkeen Jumala voi tehdä asialle jotain. Te olette vilpitön ihminen, ja saatte anteeksi minulta. Te saatte minulta täyden siunauksen.
        Kaikki syntyät lapset eivät ole viattomia valitettavasti. On olemassa langenneita enkeleitä ja lapsia jotka ovat paholaisen vallassa, ja pahimmissa tapauksissa niille ei voi tehdä mitään ennen Kiirastulta.


    • Mutta miten ihmeessä voisi synyvä lapsi olla muuta kuin viaton,minä en ainakaan syntynyt pahana enkä usko viattomien lapsien olevan syyllisiä mihinkään.Lapset ovat viattomia,he syntyvät tähän maailmaan viattomina.

      • Apu on täällä!

        Miten sinä raukka et näitä asioita tiedä?? Syntyvä lapsi voi todellakin olla paha. Se on ollut täten jo hänen sielussaan paholaisen saattamana. On mahdollista että te olette syntyneet pahana, mutta sitä ei voi internetistä käsin sanoa. Vastasyntyneet eivät ole syyllisiä mihinkään, mutta he voivat todellakin olla pahan vallassa. Kaikki lapset eivät valitettavasti edes synny tähän maailmaan viattomina. Jotkut ovat paholaisen riivaamia ja demonin vallassa jo aivan ensimmäisestä hetkestä lähtien.


    • Pieni lapsi on viaton,sinulla ei ole lasta,jos väität,että lpasi voi olla paha.Olet itse lapseton,etkä ole kokenut sitä armoa ja rakkautta,joka kohtaa pienen viattoman lapsen äitiä tai jopa isää.Pieni lapsi on vain pieni lapsi ja viaton,sinä olet väärässä kyllä tässä asiassa,kaikki viattomat pikku lapset saavat anteeksi!!!

      • Ikävää,että mietit olenko minä ollut paha,minulla kun on ollut aina halu hyvään.Sinun halujasi en kyllä ymmärrä,miksi mielestäsi muut kuin sinä ovat pahoja ja viattomat lapsetkin muka ovat mielestäsi pahoja???


      • Apu on täällä!
        tipsytii kirjoitti:

        Ikävää,että mietit olenko minä ollut paha,minulla kun on ollut aina halu hyvään.Sinun halujasi en kyllä ymmärrä,miksi mielestäsi muut kuin sinä ovat pahoja ja viattomat lapsetkin muka ovat mielestäsi pahoja???

        Minulla on neljän tervettä lasta, joten älä tuomitse taas kerran asioista mistä et tiedä. Kyse on paholaisen vallasta ja demonin riivauksesta, siihen ei voi lapsi omalla mielellä vaikuttaa! Pieni lapsi on pieni lapsi, mutta hän voi olla paholaisen vallassa. Sielu voi olla paha ja demonin synkkyyden vallassa lapsen syntyessä, eikä siihen voi vaikuttaa.
        Miten teillä on ollut aina halun hyvään, kun te olette haukkuneet, tuominnet, hyväksikäyttäneet ja nöyryttäneet minua, sekä vielä pilkkasitte Jumalaa? Ainut kenestä olen puhunut koko keskustelun aikana, on teistä, ja se on pelottava tosiasia että ihminen voi olla paholaisen vallassa jo syntymästä lähtien. Sillä sielu voi olla paholaisen. Miksi te ette sitä ymmärrä? En puhu että lapset tekisivät niitä valintoja, niihin eivät lapset voi vaikuttaa.


    • Älä itse tuomitse asioista,joita et tiedä.

      • Apu on täällä!

        Me emme tuomitse mistään asioista, Jumala tuomitsee ja päättää. Ja me kerromme ainoastaan asioista josta me tiedämme asioista joista olemme takuu varmoja. On olemassa hyvyys ja pahuus. Valo ja pimeys. Jumala ja Paholainen. Näitä asioita ei voi kukaan muuttaa.


    • Olen samaa mieltä kanssasi.Toivoisin,että olisi vain hyvyys,mutta olen kokenut ja nähnyt paljon pahaa.Se on surullista.
      Sinulla on 4 tervettä lasta.Miten puolustaisit lapsiasi,jos epäilisit,että he ovat väärällä polulla?Hyvä,kun ovat terveitä, se on siunaus jo itsessään.

      • Apu on täällä!

        Pahuutta on valitettavasti. Oletteko te kohdanneet koskaan paholaista? Minulla on 4 tervettä lasta, mutta he ovat kyllä oikealla polulla. Ja vaikka he olisivat väärällä polulla, pitäisin huolen että he pääsisivät oikealle polulle. Kiitos siunauksista.


    • Hyvä,olen oikeasti iloinen ,että lapsesi ovat oikealla polulla ja olen iloinen,että auttaisit heitä,jos he eivät olisi.
      Minusta tuntuu,että olen kohdannut paholaisen ja minusta tuntuu,että paholainen on havainnut minun olevan heikko lenkki ja että minä haluaisin kaikille anteeksiantoa.Sitä kautta paholainen voisi pyörittää minua,minä haluan puolustaa joka ikistä ihmistä ja jään vähän alakybteen siinä.
      Toivon,että Jumala silloin kirkkaudessaan auttaa minua,kun minä vaan toivottelen anteeksiantoa.Voi ola että olen lapsenomainen ja siksi tuntui niin pahalta,kun kirjoitit,että jopa vauvat voivat olla paholaisen vallassa.
      Olen kohdannut paholaisen ja olen nähnyt pahaa paljon.Minulle on tapahtunut pahaa ja olen nähnyt maailmassa tapahtuneen pahaa.
      Minä haluaisin puolustaa kaikkia ihmisiä niin kuin sinä puolustat lapsiasi.
      Minulle on tapahtunut paljon pahaa,mutta tiedän,että on olemassa ihmisiä,jotka kokevat minun olleen ilkeä heille.Myös väärinkäsityksiä on olemassa,mutta myös loukkaantumisia puolin jos toisinkin.
      Olen aika varma,että sinä olet hieno ihminen ja uskosi on vahva,mutta mieti silti,että on olemassa erilaisia tulkintoja ja toiveita.

      • Apu on täällä!

        Kiitos. Kyllä tekin olette hyvä ihminen. Te luulette olevanne lapsenomainen, mutta te kuulette vain tuskaisen totuuden sillä vauvat voivat olla paholaisen vallassa jo ensi henkäyksestä lähtien.
        Jos te olette kohdanneet paholaisen, oletteko varma että te ette ole hänen vallassan?
        On olemassa erilaisia tulkintoja ja toiveita, mutta tietyissä asioissa on vain yksi polku ja vaihtoehto ja Totuus. Kyllä tekin olette hyvä ihminen, mutta teidän pitää opetella luopua muiden tuomitsemisesta ja haukkumisesta ja hyväksikäyttämisestä ja jumalan nimen väärästä anteeksiannosta, niin te olette Jumalan Ikuisesti.


    • Juu,ei pidä tuomita toisia.Olen samaa mieltä.Minulla on vielä opittavaa.Eikä haukkua eikä käyttää hyväksi ketään.Olen samaa mieltä.Kiitos itsellesi.

      • Apu on täällä!

        Saatte anteeksi minulta, mutta koittakaa nyt välttää sitä. Te ette ole ainut kenellä on vielä opittava, on niitä muitakin ihmisiä. Milloin viimeksi te olette kohdanneet paholaisen?
        Olkaa hyvä.


    • Mielestäni siitä on jo aikaa monta vuotta.En toki ole varma,mutta sisäinen rauha on ollut läsnä.Toki minulla on ollut tarve voida hyvin läheistenikin takia.Minä olen luonnoltani anteeksiantava ,olen ollut ujo ja olen kokenut olevani kaikkein huonoin.Sitä kautta minulle on tullut niin iso anteeksiantamisen tarve.LISÄKSI MINULLA ON OMAN HUONOMMUDEN TUNTEEN TAKIA ISO TARVE SAADA ANTEEKSi.Minulla on suuri tarve antaa ja saada anteeksi.Minulla on tunne,että kaikki ihmiset eivät koe samaa tunnetta.Moni haluaa tuomita "omat vihollisensa" ja haluavat rajata anteeksiannon.

      Mietin,voisitko sinä löytää sydämestäsi paikan ja ymmärryksen minun ajatuksille ja tarpeiile vai koetko,että tällainen tarve on pahaa?

      • Apu on täällä!

        Olitko niin kauhistunut siitä kokemuksesta että ette edes muista? Te haluatte anteeksiantoa ja hyväksyntää kaikilta ihmisiltä, koska paholainen on ollut tekemisissä ennen kanssanne. Nuo ovat paholaisen ja hänen kiusauksen tekosia. Toivon hartaasti että sinä et ole enään demonien riivaama. Kävitkö hakemassa silloin ulkopuolista apua siihen paholaisen kohtaamiseen? Jos paholainen kytee taka-alalla, se voi johtaa hirmuisiin tekoihin.

        Meillä on sydämmessä paikka teille, teidän ajatuksille ja teidän tarpeille. Te saatte minun siunauksen ystäväni. Onko teillä paikka minulle teidän sydämmessänne?


      • Apu on täällä! kirjoitti:

        Olitko niin kauhistunut siitä kokemuksesta että ette edes muista? Te haluatte anteeksiantoa ja hyväksyntää kaikilta ihmisiltä, koska paholainen on ollut tekemisissä ennen kanssanne. Nuo ovat paholaisen ja hänen kiusauksen tekosia. Toivon hartaasti että sinä et ole enään demonien riivaama. Kävitkö hakemassa silloin ulkopuolista apua siihen paholaisen kohtaamiseen? Jos paholainen kytee taka-alalla, se voi johtaa hirmuisiin tekoihin.

        Meillä on sydämmessä paikka teille, teidän ajatuksille ja teidän tarpeille. Te saatte minun siunauksen ystäväni. Onko teillä paikka minulle teidän sydämmessänne?

        Kiitos siunauksestasi,otan sen iloisena ja hyvillä mielin vastaan.Se merkitsee minulle kyllä paljon.Kyllähän sinulla on sijaa minun sydämessäni.
        Minulla on ollut vaikea elämä,olin ilmeisesti tosi pienestä asti masentunut.En oikein tiedä,minä olen kohdannut paholaisen monta kertaa,mutta enää en tunne hänen uhkaavan itseäni.En tiedä miksi?Olenko löytänyt anteeksiannon valon?
        Minä tiedän,että minun elämä ei ole mitään ja tiedän,että ihmisenä en ole paljon kukaan.Minä olen aina halunnut auttaa toisia,mutta en ole saanut aikaiseksi juurikaan mitään.Minä olen ollut ujo ja epäsosiaalinen ja osaksi syytän ympäristöä ja riittämätöntä tukea tässä asiassa.
        Äitini sanoi,että pari vuotiaana ihan pienenä olin utelias ja iloinen vekkuli,mutta se muuttui aika pian enkä tosiaan tiedä miksi minusta tuli sellainen musta lammas,josta aina sanottiin,että tuollainen se on.
        Mielestäni ihmisen ei tule tuomita toista ihmistä lainkaan.Tai voi tuomita,mutta se on vaan ihmisten välinen tapahtuma .
        En koe saaneeni apua uskoa asioissa,Suomessa ei hoitohenkilökunta edes myönnä uskon asioita tai aika moni ei sano asiaan juuta eikä jaata.
        Paholainen tekee hirveitä asioita ,mutta tavallaan ihmisen oma heikkous kai saa sen aikaan,että vahvuus puolustautua ei riitäkään.Voi kunpa sinäkin voisit vaan heilauttaa taikasauvaa ja auttaa !Ikävä kyllä se ei ole niin helppoa,mutta toivotaan parasta,jookos.Minä sinulle ja sinä minulle?


      • Apu on täällä! kirjoitti:

        Olitko niin kauhistunut siitä kokemuksesta että ette edes muista? Te haluatte anteeksiantoa ja hyväksyntää kaikilta ihmisiltä, koska paholainen on ollut tekemisissä ennen kanssanne. Nuo ovat paholaisen ja hänen kiusauksen tekosia. Toivon hartaasti että sinä et ole enään demonien riivaama. Kävitkö hakemassa silloin ulkopuolista apua siihen paholaisen kohtaamiseen? Jos paholainen kytee taka-alalla, se voi johtaa hirmuisiin tekoihin.

        Meillä on sydämmessä paikka teille, teidän ajatuksille ja teidän tarpeille. Te saatte minun siunauksen ystäväni. Onko teillä paikka minulle teidän sydämmessänne?

        Sinulla on paikka minun sydämessäni,on ollut ja tulee olemaan.Minä seison sinun kanssasi,jos sinua uhataan minä olen sinun kanssasi ,kun sinä selittelet tekojasi.Minulla on paikka sydämessä sinulle,todellakin on.Nainen tai mies,etukirjaimen paikan vaihto,kyllä minulla on sijaa ja tilaa sydämessäni.


    • *

      Uskontokeskustelut käydään uskontopalstalla... tämä palsta on skitsofrenialle.

      • Niinhän sitä luulis,veit sanat suustani,wink wink;)


      • tipsytii kirjoitti:

        Niinhän sitä luulis,veit sanat suustani,wink wink;)

        Skitsofreniaan kyllä kuuluu useasti kaikenlaiset uskontoon liittyvät pelot ja harhat.Moni pelkää kauheasti ,että kun elämäkin on ollut heille yhtä tuskaa,niin ei ole luottamusta siihen,etteikö sama tuska jatkuisi myös kuoleman jälkeen
        .
        Me kaikki kuitenkin olemme tehneet syntiä tai olemme kaikki tehneet vääriä valintoja.Skitsofreenikot tuntuvat ottavan nämä asiat vakavammin ja saavat kaikenlaisia harhoja ja pelkäävät rangaistusta pienestäkin väärästä teosta.

        Sitä kautta tämä keskustelu liittyy skitsofreniaan.Lisäksi toisella keskustelijalla eli minulla on takataskussa skitsodiagnoosi.


    • No huh huh

      Onpas täällä kovin, kovin kiivasta meininkiä...

    • 70384993

      Kyllä kun aatteli että tässä on pitkä keskustelupalsta ja varmaan siksi hyvä ja ihan asiaa niin Jeesuksesta sit puhutaan... ääh :(

      Kun mää joskus kuolen niin jos käy niin että herään taivaassa niin kyllä tarviin siellä aineski masennuslääkkeen ku täällä maan päällä en tuu tohon "taivaaseen pääsy" -ajatukseen uskomaan

    • chesus

      Jumalaa ei ole. Se on heikkojen aivopestyjen hauraiden ihmisten luoma illuusio paremman valoisan tunnelin paan loytamiselle. Ei minulla ole hataa, jumala pelastaa minut jeesuksen kautta. In the end kaikki me ollaan yksin, kukaan ei pelasta sua, ei kukaan. Lopussa me kaikki ollaan yksin, yksin. Tama kaikki utopia on toki saattanut ihmiskunnan yllattavan pitkalle, mutta ei ilman seurauksia. Niita huonoja, surullisia. Kuinka usko, kirkko, uskonto voivatkaan erota toisistaan niin paljon. Suurin osa maailman ihmisista elavat tyhmyyden tayttamassa umpiossa. En voi auttaa teita, kukaan ei voi , ei edes se teidan JUMALA.

      Sen sijaan itse voitte itseanne auttaa, niinkuin kaikki ovat tahankin mennessa auttaneet, sina, ei jumala.

    • Se,että ihminen uskoo Jumalaan ei ole heikkouden merkki itsessään.Uskonnollinen ihminen voi olla todella onnellinen ja vahva ja olen tämän myös nähnyt.Tokin olen sitä mieltä,että uskovaiset saattavat vaan sulkea silmänsä tietyiltä asioilta ja elävät omassa kuplassaan.
      Jumalan olemassa olosta ei voi ihminen tietää,siksi on olemassa sanonta,että se on uskon asia.Ei tiedon asia,vaan uskon.Ja jos joku tarvii taivaassa masennuslääkettä,niin eiköhän sitä siellä tarjoilla kultatarjottimilla:)
      Uskotteko sielunrauhaan?Että kun kuolette,sielunne saa rauhan.Sehän olisi vähän kuin pala taivasta,kun ei ole kipua ei särkyä ja sielu saa rauhan.Me kaikki uskomme erilailla,mutta minä uskon,että meitä kaikkia on vastassa sama asia ,kun kuolemme,mitä se sitten onkin.Toivon Jumalaa,toivon taivasta,toivoa saa kai...:)

      • Anonyymi

        Minähän saan sielunrauhan, joka kerta kun en hetken aikaa pyri mihinkään, mutta mieli tulee pian takaisin ja sanoo että siirrytäänpä seuraavaan asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän saan sielunrauhan, joka kerta kun en hetken aikaa pyri mihinkään, mutta mieli tulee pian takaisin ja sanoo että siirrytäänpä seuraavaan asiaan.

        Sitten sillä on valmiina siellä joku random asia joka ei kuulu minulle mitenkään ja se sanoo että katsopa heitän sulle tämmöisen paskan, tähän näin, katsoppa oikeen tarkkaan ja sotkeennu siihen mielellään oikein pitkäksi aikaa, minäpä katson sivusta tuomitsevasti kulmat kurtussa ja kädet ristissä kun piehtaroit siinä jatkossakin. Kuin työkaveri joka tuo omat työnsä sinulle ja suuttuu kun et osaa tehdä niitä. Tai kuin töykeä vuokralainen joka ei usko puhetta, eikä suostu lähtemään, teettää pyykit sinulla ja haukkuu ruoat.


    • Hei Chesus,miten sinä autat itseäsi ja mitä sinä haluat?Mitä ne huonot seuraamukset mielestäsi ovat?Miten sinun omat mielihalut auttaisivat ihmiskuntaa?Kaikki uskovaiset eivät ole hauraita ihmisiä vaan heillä satttaa olla aivan mieletön energia!!

    • gqgh

      Eikös tää keskustelu pitäisi siirtää uskontopalstalle?
      Lähde, jota kutsumme Jumalaksi, on puolueeton, ihmisten keksimät uskonnot syyttelevät ja niiden vuoksi soditaankin.
      Meissä jokaisessa on sama luojapotentiaali kuin itse Lähteessäkin, sillä olemme Lähteestä murrettuja kipinöitä , joilla on persoonallisuus.
      Mielenterveyspalstoilla uskonnon saarnaaminen on vähintäänkin kyseenalaista eikä ole hyväksyttävää.

      • Hyvä aloitus

        Olen samaa mieltä siitä, että uskonnon saarnaaminen mielenterveyspalstoilla on hyvin kyseenalaista. Nimimerkin 'salakirjoitus' aloitus on hyvä. Uskonnolliselle mielipidekirjoittelulle sen sijaan on vaikka kuinka paljon omia foorumejaan.


    • Valoa ja iloa

      Yleensä ihminen on parempi, kuin hänen uskontonsa.
      Miksi ihmiset, ne kanssakulkijat, sukulaiset, ystävät ja tuttavat eivät nöyrry, mene sairaan luo ja osoita rohkaisua ja hyväksymistä??
      Voi sitä nöyrtyä sairaan ihmisenkin edessä, vaikka kietomalla kädet hartioiden ympärille ja sanomalla miten arvokas olet minulle sairaudesta huolimatta...
      Puhutte Jumalasta ja jeesustelette, mutta unohdatte Jeesuksen sanat:
      KAIKKI MINKÄ TEETTE YHDELLE MINUN VÄHEMMISTÄ VELJISTÄNI, SEN TE TEETTE MINULLE!

    • Anonyymi

      Minä tiedän skitsofreniasta aika hyvin. Olen ollut skitsofreenikko koko ikä. Mutta olen saanut lääkkeet siihen. Mulla oli pääsisäisiä ääniä jotka haukku ja käski mun tehä pahaa toisille ja käski sanomaa toisille pahaa. Nyt on lääkkeet jotka syön koko ikä jos unohdan ottaa lääkkeet niin heti päänsisäiset äänet tulee takas

      • Anonyymi

        Minulla ei ole minkäänlaisia irrationaalisia kokemuksia kuten erilaisia vainokuvitelmia, Hitlerin tms puhetta ilmanvaihtohormista tai soimaavia ja moittivia mielensisäisiä ääniä vaikka minulle on mielestäni täysin perusteettomasti annettu skitsofrenia diagnoosi pelkkien fobioiden nojalla joissa diagnostisten kriteereiden mukaan pelko on itsepintaista ja kohdistuu tiettyyn tilanteeseen tai kohteeseen mutta jolla ei ole psykoottisuuden kanssa mitään tekemistä jossa ihminen menettää todellisuuden tajunsa ja kuvittelee asioita tosiksi joita ei ole olemassakaan..


      • Anonyymi

        Minulle diagnosoitiin 21 vuotiaana pakko oireinen häiriö ja sekamuotoinen persoonallisuushäiriö mutta vasta 47 vuoden iässä sain skitsofrenia diagnoosin vaikka oireeni ovat pysyneet muuttumattomia 21 vuotiaasta lähtien saadessani lisäksi jokin aika sitten paranoidinen skitsofrenia diagnoosin määräkohteisen pelkoni oletetun voimakkuuden takia vaikka kyseesssä on pelkkä kadunylitys fobia ja diagnostisten kriteerien mukaan se on itsepintaista vaan ei psykoottista pelkoa joka on tilanteeseen nähden liiallista ja epärealistista mutta toimintaterapeutti piti sitä sangen lievänä yllättyessään kuinka sujuvasti pääsin tien yli. Ääniä en kuule enkä ole koskaan kuullutkaan.


    • Anonyymi

      Turha sun syyllistää. Skitson naapurin takia en halua olla missään tekemisissä skitsojen kanssa. Halveksin harhoissaan ympäristöään terrorisoivaa hirviötä!
      Muita syyttelee aiheetta ja raivoo ja viikon laitoksessaolonsa jälkeen ei suu taivu anteeksipyyntöön ja piikin vaikutuksen loputtua sama paska alkaa aina alusta. Laitokseen sellainen kuuluisi. Niin röyhkeä on! Asuisivat psykiatrit itse sellaisten naapurissa!

    • Anonyymi

      Noniin, metsässä rauha ja kaikki "hyvin". Aristoteles, Platon, ja Sokrates tapasivat taistelukentällä. A: En minä Platon sinjua amju. P: Kaikki peet yhtykää Bouttiniin! OOH OOH OOH, nou houmou Sok: Jack Sok pelaa mutta on myös ihminen pelaajan ulkopuolella.

      A: Pelaamista ei antiikin aikaan suositeltu, johti kiivaisiin yhteydenottoihin. Sos.w: perheet hajosivat. Hinnan maksoi _________ (vastaa tähän itse)

      P: Mutta kun minä vain voitaaaaaaannnnn! AAH OOH EH EH OOH

      Sokrates: Kysele ääniltä miljoona kertaa eri kysymys. Auttaisiko se niihin. Muista. Ne on vain väitteitä mitä ne ujeltaa.

    • Anonyymi

      Sitten on olemassa myös skitsojen uhrit, jotka harvoin saavat ääntään kuuluviin saatika häntä sitten uskottaisiin, koska sairasta tulee ymmärtää yli kaiken muun. Eihän jo lyötyä saa lyödä uudelleen, edes normaalin kritiikin ja oikeuden nimissä. Ei edes, vaikka tämä skitso osoittautuisikin väkivaltaiseksi.
      Hekin tuntuvat olevan oma ryhmänsä, jotka puolustavat skitsoja väärinymmärrettyinä marttyyreinä.
      Kaikilla on oma henkilökohtainen helvetti kannettavanaan eikä uhriutuminen ja muiden syyttely ole siihen ratkaisu. Sen ovat kaikki muut paitsi skitsot ymmärtäneet.

      Tekstissäsi osa on totuutta, mutta toinen puoli jää kertomatta kokonaan. Eli se, kun skitsolla on vaikea ajanjakso ja harhat ottavat vallan ja todellisuus heikkenee siinä määrin, että aletaan väkivaltaiseksi. Väkivaltaa en puolla missään muodoissa.

      • Anonyymi

        Toki, mutta jo nyt tuntuu moni leimaavan kaikki skitsot väkivaltaiseksi, vaikka näin ei ole. Mä oon ite sairastuneena nähnyt vain tätä puolta, jos ennakkoluuloja on ollut. Yleensä väkivaltakäytökseen liittyy myös päihteet yhdessä psykoosin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki, mutta jo nyt tuntuu moni leimaavan kaikki skitsot väkivaltaiseksi, vaikka näin ei ole. Mä oon ite sairastuneena nähnyt vain tätä puolta, jos ennakkoluuloja on ollut. Yleensä väkivaltakäytökseen liittyy myös päihteet yhdessä psykoosin kanssa.

        Minulla on eräs kaveri joka ei ole saanut tiettävästi skitsofreniadiagnoosia vaan potee ahdistusta ja on hakannut ja pahoinpidellyt minutkin ja monta muuta. Minä sen sijaan en ole milloinkaan ollut järin aggressiivinen etenkään enää siinä iässä kun sain mielestäni täysin perusteettoman skitsofreniadiagnoosin tai sen jälkeen vaan olen hyvin rauhallinen ja maltillinen luonne kaikkia ulkopuolisia henkilöitä kohtaan vaikka nuorempana saatoin joskus kavereiden kanssa hieman nahistellakin mutta minulla oli tuolloin OCD diagnoosi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on eräs kaveri joka ei ole saanut tiettävästi skitsofreniadiagnoosia vaan potee ahdistusta ja on hakannut ja pahoinpidellyt minutkin ja monta muuta. Minä sen sijaan en ole milloinkaan ollut järin aggressiivinen etenkään enää siinä iässä kun sain mielestäni täysin perusteettoman skitsofreniadiagnoosin tai sen jälkeen vaan olen hyvin rauhallinen ja maltillinen luonne kaikkia ulkopuolisia henkilöitä kohtaan vaikka nuorempana saatoin joskus kavereiden kanssa hieman nahistellakin mutta minulla oli tuolloin OCD diagnoosi..

        On kyllä totta, ei tarvitse olla skitsofreenikko ollakseen väkivaltainen.
        Tosin väkivaltaisillakin täytyy olla jokin päässään vialla.
        Jos ja kun itsellä on hyvä olla, ei ole tarvetta satuttaa ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki, mutta jo nyt tuntuu moni leimaavan kaikki skitsot väkivaltaiseksi, vaikka näin ei ole. Mä oon ite sairastuneena nähnyt vain tätä puolta, jos ennakkoluuloja on ollut. Yleensä väkivaltakäytökseen liittyy myös päihteet yhdessä psykoosin kanssa.

        Väkivaltaisuuteen ei tarvita aina päihteitä. Skitsofreenikko voi kokea itsensä uhatuksi ja saattaa puolustaa itseään väkivallalla pahimmissa harhoissaan. Kaikki skitsofreenikot eivät ehkä ole väkivaltaisia, mutta ennemmin skitsofreenikko on väkivaltainen kuin tasapainoinen terve ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaisuuteen ei tarvita aina päihteitä. Skitsofreenikko voi kokea itsensä uhatuksi ja saattaa puolustaa itseään väkivallalla pahimmissa harhoissaan. Kaikki skitsofreenikot eivät ehkä ole väkivaltaisia, mutta ennemmin skitsofreenikko on väkivaltainen kuin tasapainoinen terve ihminen.

        Olet mielipiteessäsi skitsofreenikkoja ja kyseistä sairautta potevia aivan liian yleistävä. Ja liioittelet aivan liian paljon.

        En tiedä, oletko tavannut montaakaan kyseisestä sairaudesta kärsiviä. Vain katsonut liikaa tv-elokuvia.

        Mutta tuo väkivaltakortin vetäminen esiin on liioittelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaisuuteen ei tarvita aina päihteitä. Skitsofreenikko voi kokea itsensä uhatuksi ja saattaa puolustaa itseään väkivallalla pahimmissa harhoissaan. Kaikki skitsofreenikot eivät ehkä ole väkivaltaisia, mutta ennemmin skitsofreenikko on väkivaltainen kuin tasapainoinen terve ihminen.

        Kun päihteiden käyttö otetaan huomioon, korrelaatio skitsofrenian ja väkivaltaisuuden välillä katoaa monien tutkimusten mukaan. Väkivaltaa ei siis selitä skitsofrenia, vaan päihdehäiriö yhdistettynä yleensä jonkin tyyppiseen persoonallisuushäiriöön ja yleensä myös miessukupuoleen. Skitsofrenia voi itse asiassa jopa vähentää väkivaltariskiä monilla ihmisillä, koska moneen psykoosiin kuuluu pikemminkin totaalinen lamautuminen ja kyvyttömyys toimintaan. Ihminen käytännössä lukkiutuu kotiinsa ja tuijottaa seinään. Tosin en usko skitsofreniaa olevan olemassakaan, on vaan erinäisistä syistä kroonistuneita ja uusiutuneita psykoottisia tiloja moninaisilla "oireilla". Sen takia on täysin turhanpäiväistä ja leimaavaa tutkia korrelaatiota, jossa taustalla on paljon muitakin muuttujia kuin se, että ihminen sattuu olemaan sekavassa tilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun päihteiden käyttö otetaan huomioon, korrelaatio skitsofrenian ja väkivaltaisuuden välillä katoaa monien tutkimusten mukaan. Väkivaltaa ei siis selitä skitsofrenia, vaan päihdehäiriö yhdistettynä yleensä jonkin tyyppiseen persoonallisuushäiriöön ja yleensä myös miessukupuoleen. Skitsofrenia voi itse asiassa jopa vähentää väkivaltariskiä monilla ihmisillä, koska moneen psykoosiin kuuluu pikemminkin totaalinen lamautuminen ja kyvyttömyys toimintaan. Ihminen käytännössä lukkiutuu kotiinsa ja tuijottaa seinään. Tosin en usko skitsofreniaa olevan olemassakaan, on vaan erinäisistä syistä kroonistuneita ja uusiutuneita psykoottisia tiloja moninaisilla "oireilla". Sen takia on täysin turhanpäiväistä ja leimaavaa tutkia korrelaatiota, jossa taustalla on paljon muitakin muuttujia kuin se, että ihminen sattuu olemaan sekavassa tilassa.

        Minulla todettiin vuosia sitten psykoosisairaus.
        Olin käyttänyt vuosikaudet erilaisia päihteitä sekaisin, ja ollessani tarpeeksi sekaisin syyllistyin väkivaltaiseen tekoon.
        Väitettiin, että teko johtui sairaudesta, itse olin, ja olen eri mieltä.
        En ole ikinä ollut väkivaltainen ilman sekakäyttöä.
        Teko oli elämäni ensimmäinen ja viimeinen paha teko, otin opikseni, mihin sekakäyttö pahimmillaan voi johtaa.


    • Anonyymi

      Mun eräällä psyykkisesti sairaalla ja väkivaltaisella kaverilla on mielenkiintoinen teoria. Hän väittää että skitsofreniaan kuuluu ihmisten seuraaminen ja väen vängällä heidän seuraansa tunkeminen mutta eikös se olekin niin että skitsofreenikot ovat yksinäisiä ja eristäytyviä ja omissa oloissaan viihtyviä joilla ei ole ketään kavereita ja saattavat linnoittautua psykooseissaan viikkokausiksi sisälle ja kuvitella olemattomi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe