....on inhottavaa itse olen11 ja minulla on murrosikä aika pitkällä olen todella häpeissäni ja satuin lukemaan että varhainen murrosikä lisää sairastumisten riskiä isompana totta? onko jollain muullakin näin jos on niin kertokaa mitä mieltä itse olette.
Varhainen murrosikä...
4
187
Vastaukset
- thebellarila
Oma murrosikä alko 10 vuotiaana ja ihan normii toi on. Se alkaa just jotai 9-16 vuosien välis, mut poikkeuksiaki löytyy. Itteni mielestä se oli myös noloo tuolloi mut nyt oon jo 15 et nyt se on iha normii et kaikil on muotoja ym murrosikään liittyyvää kehitystä. Jos sua silti ujostuttaa, koska muilla kavereillas ei ole niin voithan sä vaikka liikkatunneiilla aina käydä vessas vaihtaan jotai vaatteit ym siteti jos sulla menkat on alkanu. Itelläni alko jo 10 v.:)
En oo yhtää varma tost sairastusjutustXD - niinpä.
En oo yhtää varma tost sairastusjutustXD>>>>>>
Sulla on ikuinen murrosikä. - Jonka nimi on...
Itselläni on alkanu menkat ykstoista vuotiaana. Olin silloin ainoa meidän luokan tytöistä (huom oon syrjäkylästä) joten eikö ihmekkään. Mutta minun kaverit ovat kaikki minua vuoden tai kaks vanhempia. Johtuu varmaan siitä että olen myös henkisesti paljon kypsempi. Ja minua ahdistaa olla ikäisteni seurassa, sillä tunnen itseni ulkopuoliseksi heidän seurassaan. :) ps oon nyt kakstoista vuotias :)
- annkka
Joo kiitos vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750