Olen hakemassa näihin opiskelpaikkoihin nyt kevään yhteisvalinnoissa, Turkuun. Kysyisin, että millaiset pääsykokeet ovat? Kuinka kauan mikäkin osio kestää, miten niihin kannattaa valmistua ja mitä niissä tehdään? Kun haen näihin molempiin, niin miten pääsykokeiden suoritusaika ajoittuu, onko kokemuksia?
Fysioterapiaan on 6.-8.6.2012 pääsykoe, joka sisältää psykologisen, haastattelun ja liikuntakokeen.
Toimintaterapiian on 6.-7.6.2012 pääsykoe, joka sisältää psykologisen, haastattelun ja ryhmätilanteen.
Millainen liikuntakoe ja ryhmätilanne ovat?
2012 Fysioterapia ja Toimintaterapia
kouluun2012
1
475
Vastaukset 1
- kekki
Onnea hakuun! Jos kuitenkin käy niin että et tällä kertaa pääse opiskelemaan, voit parantaa valmiuksiasi ja pysyä terässä hakeutumalla leko:on välivuodeksi (tai puoleksi). Ks. leko.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901663
- 861423
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..16955- 48929
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43831Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.124693Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607