Hähää!
Huomenna lähden jo aamulla äänestämään SOINIA! Hän on rehellinen SUOMALAINEN ehdokas. AINOA ehdokas, joka ansaitsee kutsua itseään suomalaiseksi ja vastustaa pakkoruotsia avoimesti! On hienoa olla suomalainen, kun on tuollainen ehdokas, joka puolustaa Suomea ja suomalaisuutta henkeen ja vereen. Aborttiasiasta olen tosin hänen kanssaan aika paljon eri mieltä, mutta kielipolitiikka voittaa kaiken. Kiitos Soini, että olet niin rohkea!
Ja mun mielestä ruotsalaiset voi muuttaa Ruotsiin, jos on niin vaikeaa elää Suomessa!!
Äänestän huomenna Soinia
Ylpeä Äänestäjä
8
142
Vastaukset
- niinistö vinner ändå
Ha ha,jag skall också rösta på SOINI.Det skulle vara intressant att se hur sannfinnländarna klarar sig utom honom OM han nu skulle bli vald till president.
- nummer tre
Hohohaha,klart man ska rösta på TIMO,TIMO den store av Junttiland.
- bättre folk
Varför skulle vi flytta till SVERIGE,där finns alldeles för många inflyttade finnar.
- Ylpeä Äänestäjä
No niin, ääni meni tänään Soinille!!
- soini,soini,soini
Bra gjort,nu gäller det att hålla tummarna.
- hahaaaaaaaaaaaa
Ei paljo äänes auttanut sitä sikaniskaa, juntti!
- Sauli N.
Det går visst inte så där jättebra för soini ?
- ingen jytky
Man skulle nästan säga att ballongen sprack.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422822Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423562600Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562335- 352204
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391405Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661309